26 Nis 2012

Chalet Girl / Eğer gerçekten istersen her şey mümkündür!


Uff ben ne zamandır blog yazmamakla birlikte nerdeyse onu unutma aşamasına bile gelmiştim.Güya bol bol anime, film falan paylaşıcaktım ama biraz yalan oldu gibi.Hayır hayır paylaşıcam anime! Ama ne ara olur bu bilmiyorum gerçekten, sağım solum belli olmuyor çünkü :D Evet geldik güzel ve eğlenceli bir film yazımıza daha.Efendim ben bu filmi izliyeli oluyor baya.Dünde annemle canımız sıkılıyordu, dedim bunu bir tekrardan izliyelim.Çünkü eğlenceli bir filmdi gülmüştüm ilk izlediğimde ve Ed aşkımı depreştirmek istedim tekrardan :D Konusunu vermeden önce şöyle söyleyebilirim komik bir filmdi.Filmde de geçtiği gibi ingiliz espiri anlayışı bolca mevcuttu.Kimisi sevmez ama açıkcası ben çok güldüm :D Annem bile baya bir güldü hatta.Lafın kısası klasik ama güzel bir romantik komedi filmiydi.Boş vaktinde gayette çerezlik olup zevk verebiliyor insana.Özellikle Ed Westwick gibi bir yakışıklılığı görüp ağzınızın suyunu akıtabilirsiniz.Benden söylemesi..
Konusu;
Kızımız sevimli, biraz erkek fatma vari, 19 yaşında, eski bir kaykay şampiyonu.Ancak ailecek bir yere giderken başlarından talihsiz bir kaza geçiyor ve oracıkta annesini kaybediyor.Ondan sonrada boadlardan elini ayağını çekiyor hatun ve şimdilerde ise babasına destek olmak için bir burgercide çalışmakta.Daha sonra paraya ihtiyacı olur ve arkadaşının önerdiği bir catering ajansına, zengin züppelere şampanya dağıtmak ve ufak tefek yemek servisi yapmaktan oluşan şale kızlığına başvurur.Neticede kız evinden ayrılır ve uzaklara, Avusturya'nın o görkemli, karla kaplı dağlarına, zengin züppemiz Johnny ve ailesinin kayak evlerine 4 aylık hizmet etmek için gider...


Bir kere atmosfer çok güzel.Hatta nefis diyebilirim.İkincisi karakterler çok şeker.Özellikle esas oğlumuzun babası -ki o kişi ünlü aktör Bill Nighy'dir.Çok komik ve sevimli bir adamdı bea.Hani isterdim kayınbabam öyle bir tip olsun falan :D Şeker adamdı şeker.Aynı şekilde kızımızın babasıda.Ah o evde tek başına bithap, çaresiz düşüp, donmuş yemekleri yalıyarak yemesi, kızıyla aralarındaki dialogları.Baba kız olarak sevdim o ikisinide.Ama açıkcası o kadar aciz ve pasaklı bir babada istemezdim asla o yüzden Johnny ve babasını tercih ediyorum :D Imm şale kızı olarak bir diğer hatun vardı.İlk başta sinir oldum böyle içim almadı ama sonlara doğru oda tatlılaştı, sevdim falan yani.Tabi onun yavuklusu, bir diğer tatlış oğlumuz var..Ben onu Josh Holloway'e benzettim, bilmem sizde benzetirmisiniz ancak oda yakışıklı ve tatlı bir karakterdi.Birde Nigel var ki allahım ya.Hem sapık olup, hem tatlı olmayı başarabilen tiplerden.Bizim şimdiki fenomenimiz orçun gibiydi adeta :D Keşke biraz daha fazla yeri olsaydı filmde..


Efendim geldik benim biricik yakışıklım, sexy buğulu sesli erkeğim Ed Westwick'e.Adamın yakışıklılığını anlatmaya luzüm yok.O sesinin tonunu her duyduğumda allah allah dediğimi.Onun o havalı bakışlarını, o güzel saçlarını vs..gider bu böyle, o yüzden anlatmıyıcam.Sadece tek sıkıntım daha çok görünmeliydi o böyle her dakkasında o olmalıydı, Ed'le dolup taşmalıydık sıkıntısıydı.Gördük Ed'i görmedik değil ama çokta görmedik yani.Böyle ince espiriler, sexy bakışlar atıp atıp gitti ve adeta bize, it çek terapisi uyguladı! Ah Ed ah çok tatlısın bea! Herneyse bu ikisi tabiki aşık olucak.Ama bir engel var tabiki.Oğlumuz nişanlı.Onun gibi zengin biriyle.( Bu arada bahsettiğim Nigel karakteride nişanlısının kardeşi olurlar. ) Aslında oğlumuz istemiyor bunu ama yıllardır kızla beraber.Anne baskısı diyebiliriz çünkü baba -daha önceden dediğim gibi- tatlı bir herifti.Sen ne yaparsan doğrudur, sana inanıyorum ve arkandayım havaları vardı.Onu bu kadar çok sevmemdeki etkenlerden biride budur zaten.Babacan adam lafını layikiyle gösterdi! Bir de kızımız tabi her gününü şale'lik yaparak geçirmedi.Snowboard'a merak saldı.Hali hazırda birde yarışmamız vardı tabiki.Ona hazırlandı, düştü, kalktı derken böyle keyifli ve güzel ilerledi film..

Aslında çok fazla anlatılıcak şeyde yok.Espiriler yerinde ve kahkaha attırır cinstendi.Bol yakışıklılıydı.Bol güzel atmosfere sahipti.Ve abzürt olmayan, hoş bir konusu vardı.İzleyin kısacası.İzlemeyince birşey kaybedermisiniz bilmem, ama eminim günün sitresini falan atarsınız.Kafa dağıtır, Ed'in yakışıklılığına iç çekersiniz vs.. ^^ 
Uzattım biliyorum o yüzden,
Ben dedim ki;
İzleyin, izlettirin..



Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................



9 Nis 2012

Canım anime çekti ♥


Vay be baya olmuş en son yazımdan bu yana.Büyük bir moral bozukluğu yaratıyor bu bende ama kitap yazan bir insan olduğum için, malumunuz biraz kendimi blog'dan çekmek zorunda kalıyorum.Hem kitap düzenlemesi, hem anime kaptırmış gidiyorum kendimi şu aralar hadi hayırlısı.Yazmam gereken o kadar çok dizi/film var ki allahım düşününce nasıl gözümde büyüyor anlatamam.Ama sanırım bir süre daha yazamıyıcam dizi yazıları falan, üzgünüm.Ama 1-2 animeyle gelebilirim yanınıza.Çünkü haldır haldır indiriyorum şimdiden önümde izlenicek 5 anime mevcut.Birde uzun zaman önce izlediklerimide indiriyorum.Ah şu tekrar, tekrar izleme huyum! Vallahi yetişemiyorum sosyal hayat falan kalmadı, yok kitapla uğraş, yok dizi izle, aha yeni film!, canım anime çekti! derken ee ne zaman dışarı çıkıcaksın, hayata karışıcaksın hatun diye sürekli yokluyorum kendimi ama tık yok! Bu kadar radyasyon almak hiç hayırlı bir son gibi durmuyor ama bağımlısı olmuşuz bu bilgisayar meretinin.Hep kitap yazıcam ben! bahanesiyle oturuyorum başına ve 7/24 yapışık ikizleri oynuyoruz.Sanırım bir süre daha onun kölesi olucam.Daha sonra daktilo falan alır, elimi ayağımı çekerim şu meretten.Ne kadar gerçekçi gelmesede öyle günlerin hayalini kurmuyor değilim..Sosyal mesajımıda verip öyle sonlandırıyım yazıyı; Efendim benim kadar bilgisayar bağımlısı olmamış, daha bu işin başında insanlarsanız, aman ben diyim yol yakınken dönün.Yoksa durumunuz vahim, en büyük örnekte benim.

En yakın zamanda görüşmek üzere..
Sevgiler, saygılar...



Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................





Bu gadget'ta bir hata oluştu