21 Şub 2012

Always, Only You / Dikkat Soji bağımlılığı yapar!!

 Ahh ben bu filmi ne kadar bekledimm ne kadar beklediim allah bilir! Umudumu kestiğim bir zamanlarda ise çevrilmişte paylaşılmış bile sitemde.Görür görmez hemen indirdim izledim ve arşivimde yerini aldı.Ah so jim ah.Yakışıklımın kaderi misadaki gibiydi.Bu kızda ajussi diyip durdu sonuna kadar sojime :D Burda da yetimdi, burda da saçlar kıvırcığımsı koyun tüyü gibiydi.Yani misada o hallerini özleyenler izlesinler hiç kaçırmadan hatta kaslı döwmeli halleri ilavetten sunulmuş önümüze :D
Konumuza değiniyim hemencicik bilmeyenler için;
Bir adet kızımız var kör kendileri.Ama hani şu mutlu körlerden.Böyle etrafına enerji saçan tatlımı tatlı bir kör kızımız...Soji'de derbeder tipli böyle su teslimatcılığı, bekçilik yapan ordan oraya koşuşturan, Kesin bu geçmişte bi bokluk yaşamış tarzı hüzünlü gözlerle etrafta dolaşan eski bir boksör..Kötü çocuk yani.Geçmişinin pek iyi olmadığını dizi ilerledikçe kısa kesitler halinde göstermişler ama çok yakışıyor bu çocuğa kötü velet havaları...Özlemişim o bakışları, yakışıklılığı yalan yok.Ama suratı değişmiş yakışıklımın.Böyle bir çökmüş zayıflamış sanki.Ama irice vücudunu görüncede insan bir 2leme düşüyor, nedir sojinin değişikliği diye..Sanırım oyumu gene zayıfladığından yana kullanıcam.Herneyse bu 2linin yolu kesişiyor.Soji vuruluyor kıza ama dediğim gibi geçmişinde kötü şeyler yapmış.Ve bir şekilde bu kızımızlada bağlantılı... 

 
 Bir ara dedim acaba bir misa akıbeti daha mı yaşıyıcaz ama yok tahmin ettiğim kadar dram ağırlıklı değildi dizi.Ama komediden çok duygusallık vardı.Hele bazı sahneler vardı ki...Kızın duvar kenarında ağlaması Sojinin biyerde vardı şimdi söylersem spoiler'a girer o yüzden söylemiyim ama hıçkıra hıçkıra ağladığı bir bölüm vardı ki o ağladı benim içim yandı..Film bir engellinin ne zorluklarla karşılaşabiliceğinide gösterdi izliyenlere.Özellikle kızın patronu tarafından taciz edilmesi falan gerçekten acı gerçekleri gözler önüne seriyor.Engelli olmak çok zor.Hele kızımız gibi yalnızsan çok daha zor! Üzüldüm baya kızın yanlızlığına, adamın kızın evine gelip zorla üstüne atladığı sahneler tamamen bitirdi..Ama neyseki sojimiz geldi de bildiğin bütün kemiklerini kırdı pisliğin.Hayır yanlış yok bildiğin kırdı böyle çatır çutur ses geldi elinden..Adamın ağzından inleme çıkmasın diye eliyle kapatıp o korkunç suratıyla söylediği şu iki kelimeye ne demeli;

Gözlerime bak.
Bir daha ki sefere...seni öldürürüm!

Ah ah.Seviyorum böyle sert, kadınını koruyan, gerekirse onun için karşıdakinin ağzını yüzünü kırabilicek potansiyele sahip erkekleri.Ve birkere daha söylüyorum çok da yakışmış sojime bu karakter!
Hee bir de bu kadar sert olup, korku filmi izlerken karı gibi çığlık basabilen bir insandı kendisi.Baya bir gülmüştüm orda yalan yok :D Alem adam şu soji...Çok fenada fizik yapmış şimdi onada değinmeden geçemiiicim.Gerçi hep bir fiziği vardı adamımın.Bir kalıbı, heybeti...ama bu filmde oldukça fazlaydı! Allahıım yanına gelivercem az kaldı!! Nasıl bu kullarını bu kadar yakışıklı yapıp, bizim erkeklere hiç vermedin o güzellikten yarebbimm :D

 
Birde kafes dövüşü sahnesi vardı ki sormayın gitsin.Karşısında azman gibi adam vurdukca vuruyor yakışıklıma.Annemle ben ağzımız açık izledik resmen.Anneminde tepkileri allahım beni öldürdü gülmekten :D Sanki izlediği kendi çocuğuymuş gibi; Hıııııı! Yawrumm! Ay vurmayınn yawrumaa! diye her soji yumruk yediğinde kadının içinden bir parça koptu sanki :D Soji atağa geçtiğinde de Vur oğlum vur! diyo :D Alem kadın şu annem..Gerçi ona laf atıyorumda benimde ondan kalır yanım yoktu.Resmen adama Getirme beni oraya azını yüzünü dağıtır, bok çukuruna atarım seni pisliiik! dedim :D Analı kızlı ayrı bir alemiz gerçekten!
İşte buda dövüşten bir sahne.Soji yumruğu ve uçan tekmesi;


Daha fazla anlatıcak birşey bulamıyorum ve anlatmakta istemiyorum.Zaten Soji gibi bir adam oynuyorsa 1dk düşünülmeden izlenmeli.Hanım kızımızda sevdiğim beğendiğim bir oyuncudur.Güzel kadro, bolca hüzün ve kaslı soji görmek istiyorsanız kaçırmayın...
İzleyin, izlettirin arkadaşlar ^^ 



Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................






20 Şub 2012

Yes or No / Kalbimdeki kelebekler...


Eveeet geldim bir uzak doğu film paylaşımına daha.Uzun zamandır girip bir yazı neyim paylaşamıyorum.Biraz sıkıntı var içimde ya boşladım şu blogu falan diye ama geç olsun güç olmasın.Biraz önce bitirdim ben bu filmi ve hemencicik geliyim sıcağı sıcağına yazayım yazımı dedim.Filmimiz şöyle afişten baktığımızda klasik gençlik aşk filmi gibi durabilir.Öylede zaten ama kazın ayağı öyle değil aslında.Bir kere aşk yaşayan çiftimiz kız/erkek eşleşmeli değil.İkisi de kız azizim! Bildiğin kız kıza aşk işte.
Konusuna hemen kendi anlatımımla girmek istiyorum;

Şimdi sağda gördüğünüz oğlan kılıklımız aslında kız.Ama erkek gibi giyinmeyi saç baş olsun hareketler olsun öyle yaşamayı seven biri.Orda da öylelerine TOM deniyor.Neden bende bilmiyorum Tayland'a özgü bir sözcük olsa gerek.Gel gelelim okulda yurda yerleşiyor Kim ve kızımız Pie oda arkadaşı oluyorlar.Kız duştan çıkmış bir bakıyor karşısında oğlan.Sonra oğlan kılıklımızda hemen hop ben kızım sakin ol! tarzı bir yaklaşımda bulunuyor amma inanamıyor tabi Pie.Nasıl sen kız olursun falan diye bağrınıyor.Her neyse o bu derken çocuğa sen Tom'sun hiç sevmem senin gibileri yanıma yaklaşma havalarında odayı ikiye bölüyor ve oğlana üvey çocuk muamelesi yapıyor.
Zamanla ikilimiz yakınlaşıyor, arkadaş oluyor ve aşık oluyorlar.Öylede gelişip gidiyor olaylar...


Kim ne derse desin ben çok beğendim bu filmi.Ön yargıyla başlanmaması gerektiğini düşünüyorum.Bir kere bu bir ayıp değil veya bulaşıcı hastalık.Bu bir seçim.Zamanla oluşan veya istediğin zaman seçebileceğin bir seçimde değil.Ben Kim gibi insanların böyle doğduklarına inanıyorum.Sonuçta söküp atabileceği bir leke değil bu.Yaratık da değil bu insanlar ve bazılarına şaka gibi gelebilir ama dünya üzerinde böyle insanların sayısı oldukça fazla...


Tabi bunu özendirmek için, öyle olmadıkları halde, kendi sapkın zevkleri için!!..eşcinsel ayaklarına girenleri saymıyorum.Çünkü ben onların gerçekten kişiliksiz ve iğrenç insanlar olduklarını düşünüyorum..


Bir de yan karakterler vardı tabi.Kız oğlumuza aşık biri daha vardı Pie'nin arkadaşlarından.O kızda baya bir koşturuyor Kim'in peşinden ama o çoktan abayı Pie'ye yakmıştır.Hee bu arada Pie'nin de bir yavuklusu var.Tam yavuklu da denemez çocukluktan beri tanıdığı biri amma kızımız sevmiyor onu oğlumuz platonik takılıyor.Oda çok dalga geçiyor Kim'le.Üzüyor çocuğumu, sizin gibiler hiç hoş gözle bakılmaz, Pie öyle bir kız değil ondan uzak dur tarzı yaklaşımlarda bulunuyor ama sonunda o üzülüyor maalesef.Ama bizi hiç üzmüyor onun üzüntüsü.Aksine oh lan iyi oldu şuna! dedirtiyor insana.Kızımızın annesi de var tabi.Kim'i görünce baya bir iğreniyor kendisinden..'Yaratık mı bu ne.Böyle kızlar gerçekten iğrenç.Oww bak şimdi bir garip oldum gerçekten iğrennçç! 'tarzı kelimeler sarf ediyor kız oğlumuzun arkasından.Kızımız saklıyor oda arkadaşı olduklarını bir duysaydı zaten neler olurdu düşünmek bile istemiyorum.

Eveet şimdi geldik kız oğlumuza.Malum her dizi/filmden bir yakışıklıyı görücüye çıkarıyorum :D Tina'nın ne eksiği var dedim sıvadım kolları.Ne yani yakışıklı hatun şimdi yalan mııı! :D Of yaa ne ikileme düşürdü bu hatun beni varya.Olabilir mi böyle bir şey gerçekten? Hayatımda bunun kadar erkeğe benzeyen bir kız daha görmedim.Ha şuraya da yazıyorum azizim.Yok yok yokk! Abi hani öyle rollerde oynayanları izledik daha önce Kore dramalarında olsun Tayvan, Tayland yapımlarında olsun gördük yani bildiğin belli kız oldukları ama Tina! Allahım insan T-shirt'ü giydimi bir tümsek olur bir şey olur yok hiçbiri.Dümdüz bildiğin erkek vücudu.Hele o boğazındaki adem elmasına ne demeli.Kız da adem elması mı olur ya! Valla ben görmedim öyle bir şey bugüne kadar.Ses tonu da gayet erkeksi.Yani film boyunca acayip garip bir atmosfer oluştu kafamda kim vurduya gidiyordum bu hatun yüzünden :D

Tina Jittaleela


Kelimeler kifayetsiz, kelimeler suskun arkadaşlar.

Daha söylenecek çok şey var aslında.Ah özellikle bu kız oğlan hakkında ama susuyorum ve sadece izleyin sizde dumur olun diyorum...Güzel filmdi ağlak sahneler vardı maşallah çok güzel ağlıyor kızımızda oğlumuzda.Pardon kızımız :D Bak ne diyem bilemedim şimdi yavv.Her neyse duygusaldı işte.Kiss sahnelerinde özellikle höyt lan! dedim.Oyunculuğu çok başarılı bulmasam da kiss sahnelerine itinayla çalışmışlar belli ki.Çok sağlam sahnelerdi gerçekten.Hani şöyle kızlı erkekli romantik bir film olsa can alıcı kiss*ler arşivime katabilirdim...ancak ikisi de kız olunca bir gariplik oluyor işte ne biliyim anlayın siz onu...

 Uzun lafın kısası ben derim ki;
İzleyin, izlettirin ^^




Bana anlattığın kelebek hikayesini hatırlıyor musun anne?
Şimdi nasıl bir şey olduğunu anlıyorum...
Bu aşk mı anne?
Seni seviyorum, P'van'ı seviyorum...ama asla kelebekler olmadı.Olduğunu hatırlamıyorum.
Bana bir fırsat verebilir misin anne?
 Lütfen bu aşka bir fırsat ver, gerçek mi bilmek istiyorum...
Düşüp kollarımı kırmama neden olacak mı öğrenmek istiyorum...


Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................







12 Şub 2012

Blood And Chocolate / Kalbim mi? Irkım mı?


Geldik bir 'benim için klasik olan film' paylaşımına daha.Malumunuz bundan önce vampirli bir film yazısı yayınlamıştım.Ee kurtadamların/kadınların ne eksiği var diyerek sıvadım kolları ve çook güzel bir filmle karşınızdayım.Çok öncesinde izlemiştim ben kan ve çikolatayı..Ve herşeyiyle vurdu beni tam 12'den.Bu kadar güzel bir film/kitap ismi olabilirmi yaa! Bilmiyorum ama ben acayip beğenmiştim ismini.Kendisinide tabi..
İngiltere yapımı filmimiz.Bir kitaptan uyarlama..Ben filmi izledikten sonra kısa çaplı araştırmalarımda farkettim kitaptan uyarlandığını.Yazarı Annette Curtis Klause.Toplamda 4 kitabı olan bu yazar, Gümüş öpücük ve Kan ve çikolata ile ünlenmiş.Gümüş öpücüğü okudum.Vampirlerle alakalı bana göre sıkıcı bir kitaptı.Bir kere simon karakteri olmamış be kardeşim! Ne o öyle ucube gibi bişey.İnsan okurken erkek karakterin özellikle bir heybetinin, bir albenisinin olmasını ister.Ama tam tersiydi simon.Çocuk sıçanlarla uyuyor ya! Olurmu böyle şey.Kızda olmamış! Bari o tatmin etsin dedik ama oda tam bir ezikti.Anlayacağınız gümüş öpücük benim için sıkıcı ve banel bir kitaptı.Ama kan ve çikolata...
Kitabını okumak daha nasip olmadı.Ama eminim gümüş öpücükdeki faciayla karşılaşmadan zekle okurdum.
Yada öyle umut ediyorum bilmiyorum malum senaristte el atmış olabilir...
Herşey bir kenara bu film kesinlikle süperdi! Çok çok süüperdi! Valla bak! :D
Daha fazla saçmalamadan konusuna geçmek istiyorum yüksek müsadenizle;
On yıl önce, Colorado dağlarında genç bir kız, ailesinin kanlarında taşıdıkları bir gizem yüzünden vahşi avcılar tarafından öldürülmesini çaresizce izledi.Ormana kaçarak ellerinden kurtuldu ve avcıların hiç bir zaman bulamadıkları bir şeye, bir kurda dönüştü..


Film ailesinin infaz sahnesiyle başlıyor ve sonrası bizim zaman dilimimize dönüyor.Kızımız büyümüş, serpilmiş acayip güzel bir hatun olmuş...Bir de tabiki yakışıklı yazarımız Aiden var.Kendisi kurt adamlar hakkında yazdığı yeni kitabı için araştırma yapmakla uğraşan kurt adam manyağı bir yazar..Bir gün onlarla karşılaşabilmeyi, herşeylerini özellikle iç dünyalarını keşfedebilmeyi istiyor.Daha sonra klisede şans eseri kızımız Vivianla karşılaşıyor ve zamanla aralarında aşk kıvılcımları ortaya çıkıyor..
Ama gel görün ki kızımızın bir yavuklusu daha var..
Son kurtadam sürülerinin başı ve kızımızı koruyan, kontrol eden acımasız kurt adam Gabriel..
Gabriel kurt soyunun tükenmesini önlemek için çok sıkı kurallar uygulamakta.Bu kurallardan en önemlisi, her yedi yılda bir kendisine yeni bir eş seçmesidir..Tabiki seçtiği hatun Vivian'dan başkası değildir.. 


Klasik kurt adam vampir hikayelerinin dışında çok güzel gelişiyor bu film.Bir kere Hugh Dancy gibi muhteşem bir oyunculuğu izledik ve büyülendik.Adamın ne kadar yakışıklı olduğuna değinmek bile istemiyorum..Çünkü yakışıklılığını, tatlılığını nasıl anlatabilirim bilmiyorum.Klavyem mühürlenir o adam karşısında :D Ahh hugh ahh..
Agnes Bruckner'da çok güzeldi hani.Harbiden hatun bu dedirtti film boyunca.Oyunculuğunu zaten severim.Kurt kadın olmakta baya yakışmış...Gabriel rolünde de Olivier Martinez gibi oldukça cool bir adam oynuyor.
Ee oyuncular iyi, senaryo süper, müziklerde oldukca hoş..
Daha ne söyliyim hemen edinin kendinize bu filmden...



 


Ben derim ki;
İzleyin, izlettirin arkadaşlar...


Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................



10 Şub 2012

Me...Myself / Benim seçimim..


Geldim bir uzakdoğu film paylaşımıma daha.Nedendir bilmiyorum ben çok seviyorum bi filmi.Bugün arkadaşımla tekrardan izlediğim için hemen sıcağı sıcağına yazıyım yazımı dedim.Biraz durağan bir film yalan yok ama izlettiriyor kendini.Çünkü çok farklı bir havası var ve farklı bir senaryosu.Ben bu filme kesinlikle romantik komedi diyemezdim.Tamam güldüğüm birçok unsur ve sahne oldu ama kesinlikle çok güzel ve hüzünlü bir dramdı..
Kısaca konumuza değinirse;
Esas kızımız yolda giderken arabasıyla yanlışlıkla bir oğlana çarpıyor.Sonra hastaneye götürüyor çeşitli tedaviler falan derken oğlanın hafızasını kaybettiğini öğreniyor ve onu hafızası gelene kadar bakmak için evine götürüyor..Olaylar bu şekilde gelişip gidiyor..Oğlumuz bir yandan eskiden nasıl biri olduğunu ve sürekli kafasında beliren kadının kim olduğunu bulmaya çalışırken, bir yandan da zamanla yanındaki kadına aşık olmaya başlıyor.Ama olay bu kadar kolay değil.

Onların aşkı Tan'ın geçmişini silebilecek kadar güçlümüdür? Veya geçmişiyle yaşamayı göze alacak kadar..


Bu film beni çok etkiledi.Çünkü oyuncular acayip oturmuşlar rollerine.Hele ki tan karakteri.Yani esas oğlumuz.Herşeyiyle etkiledi beni.O içten bakışları, o gizemli duruşu, sempatik gülüşü ve tabikide yakışıklılığı.Biliyorum her dizi/filmde sürekli bir yakışıklı bulurum ama bu adam gerçekten başkaydı.O gözünün altındaki kocaman ben bile ona olan sempatimi bir nebzede olsa götürmedi.Hatta fazlasıyla yakıştırdım ve beğendim.Tan'ın esas adını öğrenince de ayrı bir sempati duydum kendisine..'Ananda'
Bir insanın adı bu kadarmı komik olur ya :D (Bkz: Ananda Matthew Everingham)
'Ananda gelsin yavrum.Her türlü kabulümsün' diyesim geliyor adamın adını gördükçe :D
Birde film boyunca birine benzetiyorum ben bu yakışıklılığı ama kime yaw! diyip durdum.Sonunda cevap karşımdaydı.Orlando bloom tabikide.Acayip benziyorlar birbirlerine azizim!
Herneyse.Sözün kısası adam çok yakışıklıydı.Herkeze yakıştırmam ben sakal, bıyık.Ama kesinlikle ananda yakışıklılığını büyük nebzede ona borçlu..


Film hakkında çok fazla şey söyleyemem çünkü ne söylersem aşırı spoiler'a giricek.
Çok farklı ve güzel bir dramdı.Kesinlikle bunu söyleyebilirim..
O yüzden susuyorum ve sadece izleyin diyorum.. 



Gerçekte kim olduğumuz hakkında nasıl emin olabiliriz?
Veya ne olmak istediğimizden?
Yada diğerlerinin ne olmamızı istediklerinden?
Fakat başkasının hayatını yaşama felsefesi şunu belirtir ki..insan olmakla ilgili en değerli şey, 
seçme özgürlüğünün olmasıdır..
Bu demek oluyor ki..şu anda hangi düşünceye sahip olursak olalım, ilk başta düşündüğümüz gibi oluruz, 
değil mi?


Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................



7 Şub 2012

Robbers / Kalbimin Hırsızı..




Eveet geldik bir dizi paylaşımına daha.Paylaşımları yavaştan almak istiyorum ,sindire sindire yazmak, yayınlıyacağım şeyleri tekrardan izlemek, sonra sizinle paylaşmak daha zevkli oluyor..Dizimize gelirsek..
Adı gibi kendide çok güzeldi.İzleyen sayısı çok fazla yok.Neden gerçekten bilmiyorum.Bence arka plana atılmaması gereken bir kadro ve senaryoydu.Tamam biraz misadan esinlenmiş senaristimiz ama bunuda saklamamış ve misanın replikleriyle harmanlayıp gayet yüz güldüren dialoglarda eklemiş senaryosuna..
Herzamanki gibi önce konusuna değinmek istiyorum;
Hali hazırda bir kızımız var.Çocuğu karnındayken kocasını kaybetmiş ve çocuğunu kayınvaldesiyle birlikte büyütmek zorunda kalmış.Kayınvaldemizinde kocası ölmüş..Anlayacağınız 2 dul bir başına..Gayet iyi anlaşan bir gelin kaynana bunlar.Öyleki gelini için damat bile bulmaya çalışıyor, görücü usülü randevulara gitmesi için kızımıza baskı yapıyor.Kısacası gelininin genç yaşında dul kadın damgası yemesine katlanamıyor ve bir an önce bir koca bulmasını ve hayatına mutlu bir şekilde devam etmesini istiyor..(Böyle kaynanaya can kurban!)
Gelgelelim olaylar böyle gelişirken kızımız esas oğlumuz Oh Joon'la tanışıyor.Oğlumuz tam bir dolandırıcı! Peşinde borçluları hergün dayak yiyerek ve kadınları kandırıp ,dolandırarak hayatını sürdürüyor.Tabi bizim masum Dal Rae'ninde, onun ihtiyacı olan paraya sahip olduğunu öğrenince...Gerisini siz düşünün..
Kızın peşine takılıyor, hergün çalıştığı kitapçıya gidiyor, onu ayartmak için elinden ne numara geliyorsa yapıyor.Ama nafile.Kızımız diğer tanıştığı ve kazıkladığı hatunlardan tamamen farklı.Gözyaşı dökmesi, türlü numaralar yapması bile işe yaramıyor.Anlayacağınız Oh Joon'un güvendiği dağlara lapa lapa kar yağıyor..

Hatunu sonunda oyuna getirip getiremediğini anlatmak istemiyorum o yüzden izleyip görüceksiniz arkadaşlar ^^


Ben bu diziyi neden bu kadar sevdim?
Birkere kadro süper.Lee Da Hee ve Jang Hyuk gibi 2 dev isimden bahsediyoruz.Herzaman ki gibi rollerinin hakkını vererek muhteşem bir oyunculuk sergilemişler.Zaten Da Hee My girl'den beri hayranı olduğum çok sağlam oyuncudur.Bu dizidede hiçbir dizide olmadığı kadar tatlıydı.Ciddiyim suratına yaptırdığı estetikleri biliyoruzda ses telleriyledemi oynatmış bu kadın! Ses tonu acayip değişikti ve tatlı!
Hele Bravo ,bravo bravooo! dediği yerlerde :D Uzunca bir süre anneme her kızdığımda o kelimeleri söylüyordum.Kadına illallah getirtmiştim :D Ayy hatun çok tatlıydı dizide yaaa! Ve çok güzel! Tamam estetikli falan ama şimdi allahı var yani.Hangi doktor kesip biçtiyse ellerine sağlık.İyi iş çıkarmış..
Neyse Da Hee'den yeterince bahsettim şimdi korenin Jack Sparrow'u ve benim biricik yakışıklım Jang Hyuk'dan bahsetmek istiyorum.Malumunuz her izlediğim dizi / filmin yakışıklısına mutlaka kısaca değinirim.(Tamam bazen uzuncada olabiliyor..)

Allahım bakarmısınız şu yakışıklılığaaaa!
Ayhşşş.Gene kendimi kaybedicem ben.
Bu yakışıklı oppamız birçok dizide filmde oynamış ve hepsindede ayrı bir yakışıklı olmayı başarabilmiş oppalardandır.Şayet ben böyle bir yakışıklılığın kötü bir yapım dahi olsa izlenmeyi hakettiğini düşünüyorum.Ki Robbers kesinlikle kötü bir yapım değildi! Herneyse biraz dizideki karakterine değinmek istiyorum.Çapkın adam rolü fazlasıyla yakışmış Jang Hyuk oppaya.Öyle bir karakteri oynuyordu ki ,öylesine pislik bir insandı ki aslında nefret yaratması gerekirken onun yerine acayip bir sempati duydum Oh joon karakterine.Hatta benide kandır Oh joon Noluur! diyip durdum dizi boyunca.Çok çekici bir kalp hırsızıydı kendisi :D Ve o çapkın adam daha sonradan çok tatlı bir aşık oldu..Aşkın en pislik insanı bile nasıl değiştirdiğini nasıl pamuk gibi yaptığını gördük.Ve ayrı bir sevdirdi dizi kendini o süreçten sonra.





Gelgelelim dizi böyle çekişmeli tatlı ve güzel ilerlerken Oh joon doktora gidiyor birde ne duysun kafasına sürekli darbe aldığıı için kafatasında bir kemik kırılmış ve hayati damarlarından birine baskı yapıyor.Doktorlar ne zaman ölüceğini bilmiyor.Her an gidebilirsin bu hayattan.O yüzden hazırlıklı ol diyorlar.Oğlumuz bunlar duyunca hayatı tamamen kararıyor.Sevdiği kadını tekrardan dul bırakmak ,tekrardan o acıyı çektirmek istemiyor.O yüzden kızımızı terk ediyor..Onun kokusunu içine çeke çeke ,sanki kalbinden bir parçayıda onunla bırakmışcasına bir acıyla ayrılıyor yanından.Ve bunu kesinlikle hissettiriyor izleyenlere.Ama kızımızın ondan o kadar çabuk kurtulmaya niyeti yok.Hernekadar ne olduğunu bilmesede mutlaka birşey olduğunu ve peşinden gitmesi gerekdiğini düşünüyor ve dizi bu şekilde hüzünle karışık çok tatlı bir şekilde ilerliyor..Ayy tutamadım anlattıkça anlatıyorum.Ama ben bu diziyi çok seviyorum yaa.Ost'side oldukça sağlam..Mutlaka mutlaka mutlakaa izleyin.Ben eminim ki çok fazla beğeniceksiniz ve neden daha önce izlememişim diyeceksiniz!


Son olarak bahsetmek istediğim bir şirine daha var.Öyle tatlı bir şirineki bu bütün dizi boyunca o tombul yanaklarını sıkmamak için büyük bir uğraş içine girdim.Ki zaten istesemde sıkamazdım malumunuz :D
Neyse.Esas hatunun kızı bu tatlı şey.Eminim izlediğinizde sizde bunun gibi bitane isteyeceksiniz ;D Aslında gif yapıp paylaşmıştım ama yüklediğim upload sitesi bütün giflerimi iptal etmiş :/ Sanırım paralı üye olmamı istiyor o yüzden yaptı bunu.Herneyse.

Bu güzel aşkı kaçırmayın ve hemen izlemeye başlayın.
Kesinlikle arka plana atılmaması gereken çok güzel bir diziydi Robbers..
İzleyin, izlettirin..^^


Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................



5 Şub 2012

The Twins Effect / Aşk, kan ve bol kahkaha..


Geldik bir uzak doğu film paylaşımına daha..Adı itibariyle ve hongkong yapımı olması biraz kaş kaldırmanıza neden olabilir ama çok güzel filmdir İkiz vampir avcıları.Çok eskiden izlediğim bir yapımdı hatta ilk izlediğim çekik filmi olma ihtimalide yüksek..Komedi, aşk, aksiyon hepsi bir arada.Ben baya eğlenmiştim izlerken hatta televizyonda çıktığı zamanlar acayip bir sevinç dalgası kaplardı içimi.Çocukluğun verdiği bir dalgada olabilir tabi ama geçen arşivimden çıkarıp gene izledim ve evet gene aynı güzelliğiyle karşımdaydı..
Konusuna gelirsek ;
Hali hazırda 2 tane kardeşimiz var bunlardan faal olanı erkek kardeşimiz kız olanı pek ilgilenmiyor vampir işleriyle.Vampir avcıları diye bir kuruluşun(artık herneyse) üyesi.Bu adam ortağıyla birlikte şehirdeki vampirleri temizleme işini üstleniyor zaten filmin girişide bu 2siyle başlıyor.Daha sonra ortağı olan ve sevdiği hatun ölüyor o çatışma sırasında ve adam iyice lanet okuyor, hayatını vampirleri öldürmeye adıyor.Tabi daha sonra asistan ediniyor birtane o ikisi arasında ki aşkta çok tatlıydı.Diğer ikiz kızımızda kendisini boynuzlayan sevgilisiyle, boynuzladığı hatunu basmak için gittiği restoranda esas oğlumuzla(vampir) karşılaşıyor.Tanışıyor, arkadaş oluyorlar ve zamanlada aşk su yüzüne çıkıyor..

Tipik vampir aksiyon filmi sanan insanlar oldu.Ama bu film bu kadar değil.Bir kere acayip komik! O vampirler o hareketleri replikler, karakterler hepsi! Zaten türüde aksiyon / komedi olarak kayıtlara geçmiş..
Aşk var..Oğlan çok tatlıı.Daha ne?



Oğlan çok tatlı demişken bu filmi bana bu kadar sevdiren insanla tanıştırmak istiyorum sizi.İlk çekik aşkım
Ju ji hoon derdim ama değildi.İlk uzakdoğu aşkımın baş karakteri aslında edison'dur..Benim yakışıklı, sempatik ve duyarlı vampirim..Halt yemiş edward.Tatlılığa bakın şunun..
Duyarlı vampir derken ciddiydim.
Bir sahnede yanındaki yardımcısına ;
'Biz kan içeriz, biz kan emmeyiz.Biz farklıyız.'diyerek bunun altını yeterince çizmişti :D Tabi onun 2008 yılı itibariyle kalbime yaptığı büyük taharruzu beni tamamen yerle bir etmişti.Adı 16 yaşındaki bir hatunla skandallaramı karışmadı.7 ünlü hatunla nasıl olduğunu tahmin edemediğim fotoğraflarımı ortaya çıkmadı.Hepsi Edison'un kurbanları damgasını yedi ve uzun bir süre basının dilinden düşmediler.Bazısınında yıldızı sonsuza dek söndü..Anlayacağınız edison ve çekik aşkıda benim için uzunca bir süre rafa kaldırılmıştı.
Zaten sonra Ji Hoon oppayla tanıştım.Gerçi onada olanlar oldu uyuşturucu vakası falann..
Ah bu çekiklerden yüzüm gülmedi benim..İnşallah sukkie'm bir sorun çıkarmaz bana..
Neyse asıl konumuza dönelim..
Film hakkında daha nasıl açıklama ,anlatım yapabilirim bilmiyorum.Ölmemesini istediğim insanlar öldü sonunda.Bu konu hakkında da pek bişey anlatmak istemiyorum..İlk izlediğim zamanlarda nasıl bir duygu patlaması olmuştur bilmiyorum ama ağlamış, uzun süre üzülmüş olmalıyım.Etkilemiş çünkü film beni..
O yüzden açıklamak için yaptığım birkaç gifi paylaşıcam.Bence daha eğlenceli olucak.. Derken giflerim silinmiş.Tekrar yapmaya uğraşamıyıcam bianee :(

İkiz abimizin bir sahnesinden bahsediyim size :D Vampirlerle dövüşmek için onların kanını içmek zorundalar bu sayede onların güçleriyle eşit duruma gelebiliyorlar.Tabi bu kanın birde panzehiri var.Belli bir süre sonra bunu içmesse vampir olucak adamımız.Kardeşi muz aroması sanıp panzehiri keklerin içine yanlışlıkla koyuyor ve evden çıkıp gidiyor.Sonunda asistan kızımızla abimiz eve geliyor panzehir yok ortada.Bir bakıyorlar kek kokusu almış başını, panzehir şişeleri boş.Adam hücum keklere :D Gerisini siz düşünün artık..Ben baya gülmüştüm! Adamın haldur huldur yeme çabaları çıkan tek dişi ve mavi gözü :D Komediydi..


Üstünde değinmediğim, sizlerinde çok iyi tanıdığınız bir oyuncu vardı filmde.Ancak baş rol değildi.Bir dövüş ve bir düğün sahnesinden başka görmedik onu.Açıkcası ben Jackie Chan'den hiç haz almam.Sevemedim gitti bu adamı azizim.Ama bu filmde yalan yok iyi güldürmüştü beni.Azcık kanım ısındı gibi oldu :D Hele bir sahnede evleniceği kadına alkolü içirmeme çabasındaydı ki görülmeye değer gerçekten.

Bunlarda korkunç vampirlerr..Birtek bu gifive bi altındakini kurtarabildim vallahi :( 
Neyse uvv vampirlerimiz çok korkunç dimi! :D




Kısacası;
 Çok çok eğlenceli çok çok güzel bir filmdi ikiz vampir avcıları.2.filmide var ancak daha onu izlemedim.İzleyip güzel olup olmadığı hakkındaki görüşümü bu yazıda paylaşıcam.Ben izlerken aşırı eğlendim, sizde bir an önce bu eğlenceye dahil olun.Ben derim ki;
İzleyin, izlettirin.. ^^






Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................



Jaejoong Türkiye'de Fanlar Krizde! / Rüzgar gibi geçti..





Evet malumunuz koreli ünlü şarkıcı / aktör Kim Jae Joong'un geleceği haberi bütün sitelerce fanlarca hayret ve sevinçle karşılandı.Ee oğluşumuz geldi sonunda.Ben sıkı fanı değilim Jae'nin ama hani görüp beğenmemek 'Sarangheee oppaa!' dememek elde değil.Çocuk yakışıklı kardeşim.Boyuda gayet yerindeymiş onuda öğrendik.Daha ne? 
Gelgelelim ilk izlenimlere.. 



Havaalanında karşılamaya gelen fanların suratına bile bakmamış bir el sallamayı çok görmüş.Ee haliyle baya kızdırmış bu hareketi fanlarını...Daha sonra twitte yanlış yazım hatası yüzünden gene Türk fanları tarafından bolca bir 'Noluyo lan.Kimsin sen!' tarzı kelimelere mağruz kalmış ama kendini affettirmiş Jaemiz fanlarına.Bende ilk başta havaalanındaki hal ve tavırlarına baya kızssam da meetingdeki bütün videolarını suratımda büyük bir sırıtışla izledim..Affettirdin Jae kendini.Ama açıkça söyliyim fan meetingde de öyle kaba saba hareketler yapsaydın Türk halkı seni gömerdi canlı canlı toprağa.Sevmeyiz biz öyle samimiyetsiz hareketleri ve kolay kolay affetmeyiz!
  
 Havaalanında eğer ben olsaydım, o kadar yolu gitseydim, bilmem kaç saat bekleseydim ve suratıma bakılmasaydı açıkcası elimde ne varsa kafasına fırlatırdım o an!! Biz koreli hatunlar gibi değiliz bize aşık olmasan bile saygı göstermen lazım Jaee! 
O kadarrr! :D



Öhöm birde benim biricik sitem yeppudaa'da baya mevzu bahis döndü bir hatun varmış yeşil paltolu ,sarı saçları maşalı mıdır nedir :D Jaemiz kıza imza kuyruğunda baya (sayısı oldukça fazla rakamla) bakmış ,kesmiş ,süzmüş..Bunu duyan fanlara ne olmuş dersiniz? Kızın paltosunun rengini beğendiği konusunda hemfikirler ama üzgünüm hanımlar acı gerçeklerden böyle kaçamazsınız...Eee her güzel şeyin bir külfeti vardır derler :D Siz getirirseniz bizim önümüze Jaenizi böyle görür de bir kız, beğenir de, keser de..O yüzden başka ünlü daha istemeyin gelsin gelsin diye yırtınmayın.Bak böyle arkasından ağlarsınız sonra..Bir de 'Sorun yok.Kençanaa!' tarzı söylemler var.İşte Türk kızı beğensin no problem diğer oppaların önünü açar falan :D Züğürt avuntusu bunlar hanımlar..Benim oppamın başına gelse 'Bakma başka hatunlara öyle buğulu buğulu yoksa içerim bütün uyku haplarınııı!' moduna girerdim o yüzden avutmayın öyle saçma şeylerle kendinizi..




Güzel izlenimler oluşmuş, Jae çok utanmış yüzü kızarmış, kendini örtü arkalarına saklamış, diğer meetingler de yapmadığı açıklamalarda bulunmuş.Falan filan..Kısacası çok samimiymiş..Eee Türk kanı, Türk havası bir başkadır azizim..En kalas, odun adamı bile böyle muma çevirir domates kıvamına getirir :D




Daha önceki röportajlarında sadece Koreli bir hatunla desti izdivaç yapıcağını söyleyen adam meetingde üstünü çiziyorum 'Korece bilen bir Türk hatunla evlenebileceğini söyledi!' Bir de 'Siz Türk kızları çok güzelsiniz.Sizinle evlenmek isterim.' tarzı söylemlerde bulundu.Şaşırdım..Çünkü daha önce Jaenin röportajlarını okumuş, izlemiş, dinlemiş bir insan olarak (evet bir ara kitlemiştim) evleneceği kadında istediği kriterlerinin gayet sert olduğunu biliyordum.Kimi gördü de bu adam böyle kriterleri bile boş verip evimin kadını çocuklarımın anası Türk olabilir deme kıvamına geldi.Şaşırtıcıı..Tabi bir o kadar da reklam kokan bir hareket.

Ama biz genede kötü düşünmüyoruz demi?
Tamamen Türk cazibesine kapıldı adam ya ötesi var mı!
Olay geldi gene yeşil paltolu hatuna..
Kolay gelsin Jaejoong fanları..
Arar durursunuz artık bu gizemli hatunu..
Bu kız olduğunu düşünenler var.Yapmayın etmeyin ya.Şaka bir yana sanki adam hiç güzel hatun görmemiş gibi kızın ne kadar tatlı, güzel olduğundan falan bahsedilmiş.Kim çıkardı bu söylentiyi bilmiyorum fakat oldukça asılsız yani.Baktıysa bile nikahına almadığı sürece sıkıntı yok JJciler.Silahları indirebilirsiniz kkk


Birde değinmek istediğim diğer konu bizim JJ'ye karşı edindiğimiz garip anlayış ve saçmalıklar.Bir takım hatunlar yok arabasının önüne atlamış, yok Jaenin önünde tapınma girişiminde bulunup diz çökmüş falan.(Gerçi selamlamadır bu bence.Ama ne akla hizmet JJ'yi yerlere kapanarak selamlıyorsun? Görmeyen adamı 50 60 yaşında bir haraboji sanar ha!) Gene bir takım hatunlar arabalarına atlayıp Jaenin arabayı yakın takip mesafesinde takip etmeye gitmişler.Ulen derdim bide koreli fanlar manyak diye.Çocuğu ürkütüp kaçıracaksınız yeminle.Şayet ben orada olmadan bile acayip ürktüm..Jae ne yapmıştır kim bilir.Daha sonralardan ortaya çıkan videolarda da oğlanın resmen içine girmeye çalıştıklarını açıkça gördük.Linç girişiminde bulunmuşlar resmen adama ya.Yapmayın etmeyin demek bu adam boşuna iplemedi bizi.Hayır tamam olmuştur bir kere hatadır yaptık ama bir daha ki geleceklere lütfen özenli davranalım.Bize yakışır bir biçimde ağırlayalım oppalarımızı.


Kısacası;
Hanımlar kendinize gelin! Türk olduğunuzu unutmayın ve Koreli biçonnumlar gibi kendinizi kaybetmeyin..


Birkaç resim ve gazete haberi paylaşayım bari.

Bu Jae'nin odasının kapısı kanımca.Sünnetlik çocuk odası gibi süslemeyeydiniz iyiydi be.
Şanslı hatunlar vallahi -_-


Gülüşünü yirimm *-*
Sanırım teyzemiz de sıkı bir JYJ fanı kkkk*
Bir sürü resim paylaştım ama internetten daha fazlasını bulabilirsiniz.Videolar için de interneti kullanınız.Üşeniyorum bulup koymaya kkkk




Hoşçakal Jaejoong oppa.Sevgiyle kal..
Rüzgar gibi geçti diyorum ve saygılarımı sunuyorum..



Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................



3 Şub 2012

Mean Girls / Yakılası kitap..


Benim için bir klasik haline gelen, gençliğimin vazgeçilmez filmidir 'Kötü kızlar..'
Öyle bir filmdir ki bu bilmem kaç kere izlemiş (Cidden bilmiyorum!) kaç kere aynı espirileri görmüş ,duymuş olsamda gene aynı komedisi ve zevkiyle hala arşivimde sapasağlam duruyor kendileri.Bayadır tozlu rafımda yer alıyordu artık görücüye çıkmasının vakti geldi diye düşünüyorum ve burda sizlerle paylaşıyorum :D
Gerçekten artık eski hollywood yapımı gençlik filmlerinin tadını yeni jenarasyon yapımlarda bulamıyorum.O kadar güzel filmler var ki o tozlu arşivimde hepsini belleğimden silip tekrar izlemek isterdim.Keşke mümkün olabilseydi...
Niye bu filmi hala unutamadım ve hala aynı tadı alarak izliyorum?
Bakalım nedenmiş yazdıkca bende hatırlıcam :)
Esas hatunumuz cady 15 yaşında (Ne kadar göstermesede) çocukluğunu ailesiyle afrikanın bilmem nerelerinde geçirmiş zevksiz, renksiz ve hayat bilgisi 0(sıfır) olan bir kız.Liseye kadar evde eğitim görmüş ve haliyle afrika semalarında olduğu için çocukluğu hayvanlar, bimbir çeşit börtü böcük, kara çiko velet ve tuhaf ailesiyle geçmiş.Sonra ailesi bir direksiyon darbesiyle amerikaya dönüyor ve kızımız kendisini gerçek hayatta güzel kızların, havalı oğlanların ve çeşitli itişme kakışmanın ortasında Illionis lisesinde buluyor.
Kızımız tabi şaşkınlık içerisinde çeşit çeşit her cinsten insan karşısında.Hayvanlara benzetiyor onları bir süre ama ne çare yeni tanıdığı türlerin vahşiliği hayvanları bile bastıracak cinsten :D
Gelgelelim olaylar böyle gelişiyor regina diye sarışın yelloz bir hatuna kapak atıyor.Arkadaşlarını satıyor, günümüz moda anlayışıyla tanışıyor, evinde partiler veriyor ve tabiki sonunda hepsi ağır geliyor ve hızla ördüğü duvarı hızla yıkılıyor..


İşte yakılası kitabımız..
Yıllıktan hatunların resimlerini aşırıp onlar hakkındaki yorumlarını bu kitapta topluyor sarışın yelloz ve çetesi..Kızımızda bu işe bulaşıyor tabi zamanla.İzlediğinizde neden yakılası bir kitap olduğunu fazlasıyla öğreniceksiniz.Şayet en pis, en karanlık sırlar bu kitapda toplanmış..
Bu yüzdende çok fazla insanın başına bela olucak..


Burda noel kızlar olup sahneye çıkmışlardı.
Şimdi allahı var hatunların hepsi birbirinden güzeldi..

Filmdeki her karakter fazlaca ilgiyi hakediyordu aslında ama hepsine değinemeyeceğimi tahmin edersiniz.Hepsi birbirinden eğlenceli, güzel ve tatlıydı.Biride vardı ki onun için söylenicek tek kelime; Karşı konulmaz olurdu..
Aaron samuels..
(Bkz:Jonathan Bennett)
Kendisi regina'nın uzatmalı sevgilisi ve kızımızın aşık olduğu erkek olurlar..
Fazlasıyla karşı konulamaz dememin nedenini gayet iyi anladığınızı umuyorum çünkü şayet onu anlatabilicek kelimeleri toplasan kesinlikle bu çıkardı ortaya.Adam bir gülümsedi cady gibi bende bilincimi kaybettim.Adam yakışıklı ,hala yakışıklı ve yakışıklı olmayada devam edicek..Başta regina gibi hatunda ne bulduğunu anlamasamda ve fazlasıyla saf bulsamda aşırı sevmiştim ben Aaron karakterini.Rolüne cuk oturmuş diyede başka birinede denilmezdi sanırım..



Yazımı sonlandırmadan önce üzerinde durmak istediğim bir insan daha var..Bizim sarışın yellozun annesi..Allahım böyle bir anne olabilirmi diye bilincimi fazlasıyla zorladım ama ı-ıh olmadı olmayacak ve olamaz! :D
Öyle bir hatundu ki kızını bir erkekle yatakta bastığında ağzından çıkan tek kelime prezervatif kullanın hayatım olmuştu..Hayret ve dumur olma aşamasını üzerimden atmam baya uzun sürmüştü.Kadın tam bir bombaydı azizim.Acayip komik, acayip hayret edilesi bir varlıktı.Uzun süre unutmam bu kadını diye düşünüyordum ve uzun zaman geçti halada unutmamışım.Ve unutabilecekmişim gibi görünmüyor.. 


İyi kızlar cennete, kötü kızlar her yere, çıtır kızlar nereye giderler? :D


Çok eğlenceli, romantik ve güzel bir filmdi Mean girls.
İzlemediyseniz hemen ne işiniz varsa bırakın ve bu eğlenceye dahil olun.
Kısacası ben derki;
İzleyin, izlettirin..


Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................


Bu gadget'ta bir hata oluştu