17 Eki 2012

Haeundae Lovers / Balık kokan bir aşk..♥


Evet efendim geldik güzel bir dizi yazısına daha.Gene uzun aralıklar vererek yazma işini aksatıyorum ama napalım hiç olmamasından iyidir diyip böyle arada sıvıyoruz kolları :) Daha dün bitirdiğim için, içimdeki yazma şevkini H.lovers'a adadım.Eğlendim, bol bol güldüm ve kendime yeni bir oppa edindim bu dizide.Sizede olabildiğince kısa bir şekilde anlatmaya çalışacağım; Şimdilik konusuna değineyim.

Efendim bir adet balıkçılık yapan ayrıca babası eski bir mafya olan kızımız var.Bu kızımız ailem-amcalarım- dediği 3 adet eski mafya yancısı olan erkek ve kaza geçirip zekası 6 yaşına düşmüş mafya babasıyla yaşıyor.Elini ayağını çekmişler bu mafyacılık işinden ve Busan sahillerinde balık yakalayıp satarak hayatlarını geçiriyorlar.O sırada gizli bir uyuşturucu mafyasını çökertmeye çalışan esas oğlumuz savcı bey bu kızımızla karşılaşıyor ve bir dolu yanlış anlama sonucu kızın evinde oda tutup orda yaşamaya başlıyor.Güya kızın sevgilisi olan uyuşturucu şebekesinin liderini yakalayacak.Tabi tamamen yanlış anlama sonucu bu kanıya varıyor ve böylelikle güzel, eğlenceli dizimiz başlıyor...


Çok fazla gülüp eğlendiğimi söyleyebilirim.Şu aralar bu tarz dizilere o kadar ihtiyacım vardı ki anlatamam.Şöyle entrikalara fazla dalmayan gülüp neşelenebileceğim bir dizi arıyordum ve H.lovers bana bir hediye gibi düştü.Karakterler çok sıcak özellikle esas kızımızı bir çoğunun aksine oldukça sevimli buldum ben -ki ilerleyen bölümlerde daha bir sevimli olucak.Esas oğlumuzda oldukça yakışıklı -kaslı maslı- şirin bir abimiz.Açıkcası rolünüde çok güzel yapıyor.Biraz Binie havaları vardı özellikle komik sahnelerinde o enerjiyi aldığımı söyleyebilirim.Tabi bu abimizin Binieden farklı bir havası vardı yani birebir aynı görmedim kesinlikle.Sadece azcık benzettim hani soğuk havasının yanındaki mizacını falan.


Diğer karakterlere değinmek gerekirse evdeki 3 emekli gangster abilerimizle başlayabiliriz.Küfürbaz bir donseng vardı tabi onun dışında 2 abimiz oluyor.Onlarda eğlenceliydi ama oğluşumu fazla dışladılar hafızasını kaybedince o yüzden gıcık oldum bir süre ama onların yapısına verdim bu durumu sonuçta öyle ellerini açıp kucaklamak istememeleri normaldi ama sonunda zaten sevdiğim bir tip olup çıktılar bu durumda fazla canımı sıkmadı.Bir tanede ajumma vardı oda ne gıcık bir şeydi yea.Yani kadının suratına suratına yırmıh atasım geldi gerzek, itici birşeydi ama sayesinde güldüğüm yerlerde oldu.Onun dışında hasta olan babamızda çok şekerdi.O çocukluk triplerini ve hallerini çok güzel oynamış.Hele kızla oğlan öpüşmeye çalışırken birden ortada belirmelerine ayrı bir güldüm.Küçük havuzda o deniz gözlüğüyle dalıp dalıp çıkması falan.Çok şekerdi.



Aslında çok daha fazla şey çıkardı belki anlatacak ama ben böyle dizilerde kısa kesmeyi seviyorum çünkü anlatılacak espiriler, konular daha sonra izlendiğinde o anki tadı vermeyebiliyor.Kısacası bol bol gülmek ve eğlenmek izliyorsanız izlemenizi şiddetle öneririm.2 karakterin aşkı da çok şekerdi uzun zaman unutmam o ikiliyi diye düşünüyorum.Abimizde çok yakışıklıydı yani ne diyim allah sahibine bağışlasın bundan sonra takibimde benim! hehe Yeni oppam listesine ekledim hiç düşünmeden.Kısacası; Daha fazlada dizi hakkında yorum yapmıyıcam bu kadar övdüysem açın izleyin canım aaa! :D Kendi yaptığım gif'ide paylaşıp ufaktan gideyim ben buralardan ^^





Sevgiler, saygılar..



Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................



6 yorum:

  1. Ben bu diziye heveslenedim seyredecektimde okul mokul erteledim dedim ki bittikten sonra olumlu yorumlar alırdssam seyrederim dedim fakat bir yoruma daha gerek olmadan başlamaya karar verdim gayet eğlenceli bir dizi olduğu belli oluyor Eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede başlamalısın gerçekten eğlenceli ve sıcak bir diziydi ^^

      Sil
  2. Yayınlandığından beri aklımda ama hala kıset olmadı başlamak olacağa da benzemiyor:/ ama güzel olmasına sevindim.Dram öğeleri herhangibir bölüme bulaşmadan çekmişlerdir umarım benim de zihnim bu aralar öyle şeylere gelemiyor sanki.Başrol kızı ı need romance da izlemiştim ve sevmiştim çok şeker bir şey :) aklıma gelmişken o dizi de güzeldi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dram elbet ki var her dramanın olmassa olmazı zaten :D Ama dediğim gibi bazı şeylerin ağırlığı önemlidir ben bu dizide daha çok güldüm.I need romance hep başlasam mı başlamasam mı arasında kaldığım bir dizi.Bilmiyorum şiddetle tavsiye edersen izlemeyi düşünebilirim :)

      Sil
    2. Diğer Kore dizilerinden biraz farklı o yüzden sever misin emin değilim ama ben izlerken çok eğlenmiştim,arkadaşlık ve ilişkiler üzerine kurulu bir konusu var.Ve bence başta bu kız sonra diğer oyuncular dizi boyunca çok şekerler :) :) Hele kızımızın bir arkadaşı var onun için bile izlenir aslında, hareketleri düşünce şeklini çok sevmiştim.
      Bence bir başla bir iki bölüm izle zaten bir bölüm 45 dakika sevmezsen bırakırsın nolacak^^

      Sil
    3. Haklısın sonuçta sevmessem bırakırım yani nolcak hehe :D Aldım listeye indireyim izlerim en yakın zamanda.Sağolasııın ^^

      Sil

Bu gadget'ta bir hata oluştu