27 Ara 2012

I Need Romance / Benden uzak Allah'a yakın olası dizi...


Başlıktan anlaşıldığı üzere çok sinirliyim.Herhalde gecenin bir yarısı olduğu için asabiyet katsayım yükseldi.Efendim ben bu dizide daha tazecik 3.bölümdeyim(deydim diyelim biz şuna çünkü hemen sildiğim için artık değilim.).Çok fazla yorum yok dizi hakkında.Neredeyse çoğu tanıdık bloğu arşınlasam da kimse bir şey yazmamış hakkında neyse ki bir tane buldum da okudum dedim gider bu dizi güzel herhalde beğenmiş blogger çünkü.İlk 3 bölüm problem yok eğlendim falan ama kızla oğlan var 10 yıllık sevgili taam mı.Oğlan bunu aldatıyo falan neyse kızımız çok bağlanmış- ee 10 yıl kolay mı diyip affediyo.Ki bu oğlan daha öncede aldatmış kendisini.İlk değil yani kız o zamanda sineye çekmiş.Ne miğde var şaştım.Bide tutup karşısına geçti açık açık o kız afet ya, çekimine kapılmadan edemiyosun, kokusu başımı döndürüyo falan tarzı bir şeyler dedi.Ulan! hoş kız, beni çekti falan de it.Bide anlatıyo ayrıntısına kadar haspam.Kızın yerinde olcam -önünde kahve fincanı falan var mıydı bilmiyorum, hatırlayamadım şuan ama- varsa şayet onu kafasına indiriverdim mi beyninin bekmezini akıtırın! Eğer fincan yoksa da ağzını burnunu kırmak suretiyle kafatasını eze eze onu cafenin camlarını vura vura linç ederim.Çok garip bir anlatım oldu ama bağışlayın bir an dellendim yani.Neyse.Bide bunun yakınında yakışıklı mı yakışıklı dalyan oğlumuz var.Daha ilk saniyelerden vurdu beni 12'den! Önceden izlediğim fan yapımı videolardan bu ikisinin aşık olacağını çıkarmıştım zaten ve çook tatlılardı o videolarda.Baya bir kiss sahnesi geçiyordu ama bütün olarak sevdim kerataları.Neyse ben izliyorum ama merak da ediyorum bu kız şu 10 yıllık dallamasından ayrılıp ne zaman bizim oğluşa varcak da böyle tatlumu tatlu ikili olacaklar diye.O yüzden hem blog yazısı arıyorum hemde yeppudaa'da yorumları okuyorum.Ne göreyim.Sonu hakkında berbat olmuş diyeni duymuştum ama bu kadar haklı olduğunu harbi harbi tahmin edememiştim.Hani dedim onun son anlayışı belki farklıdır, hani ilk defa girdiyse k-drama olayına bu kısacık sonlara alışkın değildir diye düşündüm ama genede içimi yidi o kurt.Dur lan ben bi eski yorumlara damlayayım ne çıkcak sonunu öğrensem de önemli değil nasılsa tarihi-iz bırakacak- bir dizi değil yani sonunu bilmek sarsmaz beni zaten eğlencesine izlenecek dizilerden.Neyse gittim geriye bir baktım anacım kız sen bırak yakışıklı mı yakışıklı oğlanı, bilmem kaç kere kendine buynuz taktırdığı eski erkek arkadaşına dön.Bu kişi zatenn yıllardır haz alamadığım Kim Jeong Hoon ayrıca.Adam şu koca evrendeki tek erkek kalsa bakmam o derece itici geliyor, bu dizide de resmen bitti yani varlığını bile kaybetti gözümde.Sevmiyorum adamı ya içim alamıyor.Her neyse zaten 2.ve seçilmeyen oğlanın yakışıklılığına bir şey demek nee hacet adam bir yürüsün içimden 'beyler dağılın!' demek geliyor.O derecede mükemmel bir adam, iyi kalpli ve -sonradan ortaya çıkacak sanırım emin değilim ama- zengin.Kısacası bu son beni bitirdi.Anında kapadım ve indirdiğim bölümleri sildim.Ulan dizi mi yok piyasada 16 saatimi verip seni izliyicem.Hayır sonunun dandik olması neyse de, bide o adamı bırakıp O! adama gitmesi beni cinnet geçirtirdi herhalde.O yüzden akıl sağlığım içinde en hayırlısını yaptığımı düşünüyorum.Halbuki çok güzel gidiyordu dizi diğer kızları falan çok sevdim hatta bir kız var onun aşık olucağı adamı çok merak ediyordum ama kusura bakmasınlar onun merakı için bile açıp izlemem.Ya kızım gurur diye bir şey var ya allahın aşkına yapma gözünü seveyim.Bu ne rahatlık sen bu insanla bir ömür geçircen bide güvenemediğin insanla bir ömür geçer mi kendini yer yaşlanır insan be.Gururu boş verdim bu yüzden bile siktiri çekerdim o adama.İstersen aşkından geber bu dünyaya paronayak bir manyak olarak ölmeye gelmiyosun sonuçta az gururlu ol be! Ay neyse döktüm içimi rahatladım.Muhtemelen dizinin sonu hakkında sizde benim gibi pek bir fikire sahip değildiniz ve harıl harıl blog yazısı aradınız.Çünkü diğer oğlanı seçme ihtimali olduğunu düşündünüz ve yakışıklı erkekciğimin üzülmesine dayanamassınız.Alın okudunuz nasıl bir sonun sizi beklediğini.Malesef o 10yıllık hödüğü seçti.Ee şimdi izleyip izlememek size kalmış.

Tercih etmediği yaratılış şaheseri de bu ; 
Ps: Güldüğü zaman acayip panda yavrusuna benziyor ki anlatamam.Ve bu acayip tatlı.Ölürüm lan senin gülüşüne ben.Nasılda içten içten gülüyo öyle sıcacık :(

En iyiyi en sona sakladım kihkihkhihihi

Şimdi resimlerine falan bakarken acayip bir kıpır kıpır oldum hele ki bir sahnede üzerini falan çıkarıp +18lik olaylara giriliyormuş ama off valla geri dönüşümden çıkarıp izliyicem oğlum senin için bu lanet diziyi.Kaybol gözümün önünden.Ben ne zaman soyunan erkeğe bu kadar düşkün oldum hem.Neymiş öyle soyunmak falan hıh.Öhöm bir kaç dizin var nassa onları izler anarım bol bol seni.Umarım o dizilerinde de üzerini çıkartıyosundur tatlım.Yada çıkarma ya şimdi olay yaratmaya gerek yok.

Hee bu arada bilmeyenler için- yani tanımıyor falan olabilirsiniz- seçtiği tipsiz meymenetsiz bu!
Ps: Adamın tipini de oyunculuğunu da sevmiyorum.Fanları falan okursa şayet bu yazıyı kusura bakmasınlar ama renkler ve zevkler tartışılmaz.Boşuna yorum bölümünde kalabalık yapmayın yani.Onun yakışıklılığı ve oyunculuğu hakkında tartışmak dahi istemiyorum NOKTA!



Atarlı blog yazarı Cemreden bu kadar.
Bu aldatma üzerine bir video paylaşıp kaçacağım.
Diziye sitemden oğlana aşka dönüştü bu yazı ama fikrim gene değişmedi.
İzleeemiiiciiim.
Ben buyum abicim ahanda bu (aşağıdaki videodaki) kadından farkım yok.
Gelemiyorum abicim ters bana adamı yolarım parçalarım!
Neyse bilgisayarı tekmelemeden bana eyvvallahhh..




Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................




10 yorum:

  1. eğer biraz sabredip izleseydin diğer bölümleri kızın neden o yakışıklıdan ayrıldığını ve aslında ayrılmakta haklı olduğunu görürdün diyorum sadece ama tabi takdir senin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya.Ama yok ya genede istemiyorum.Neden gerekli nedenler bulunupta ayrıldı o yakışıklıdan ve neden eskisine döndü.Hayır tamam yakışıklıyla olmayaydı ama o cibiliyetsizlede olmayaydı.Ya ne olursa olsun sevmedim sevemedim ya.O zaman şiddetle tavsiye etmiyoruma 'eğer istiyorsanız izleyin..' diyelim tam olsun :D
      Teşekürler bilgilendirme için ^^

      Sil
  2. yaa inanmıyrum. bu kadar içimi yansıtabilirdin ancak. diziyi izlemeye karar veripte o suratsızın başrolde olduğunu görünce vazgeçtim bende. şimdilerde tekrar artık izlesemmi derken bu yazınla karşılaştım ve buz gibi soğudum desem yeridir. hayır hayır düşlerimin prensinden sonra imkanı yok bu adamın oynadığı tek bir diziyi dahi seyredemem :D

    YanıtlaSil
  3. hislerime tercümanmı oldun naptın sen yahu :D sırf o uyuz var diye sürekli izlemeyi ertelediğim bir dizi oldu bu. hatta şimdilerde ee artık seri oldu izlemesen olmaz dedim kendime ve beni çekcek yorumlara izlettircek yorumlar aramaya başladım. düşlerimin prensinden sonra hayattta bu adamın dizilerini izlemem derken senin yorumunla kendime geldim. çok doğru bi karar vermişim aferim bana sewdim kendimi :D yok yok izlenmez bu izlenmezz ayyy resmini gördükçe sinirlerim bozuluyo bide izlesem heralde senin yazdığının 3-5 katı bi nefret yorumun yazmam gerekir :D karar werilmiştir. izlenmez bu dizi :D

    YanıtlaSil
  4. bloğunla yeni tanıştım ama galiba uzun süredir yazmıyorsun belki bu yüzden yorumumu göremeyeceksin ama olsun ben yinede ellerine sağlık demek ve teşekkür etmek istiyorum :D gerçi senin de bana bir özür borcun var çünkü yazını ofiste kafa dağıtmak için açtım ve göz gezdirdim +18 kısmını gördüm ve o resme dibim düştü altındaki yazıyı da bir çırpıda okudum ve bastım kahkahayı (bu arada ofiste 4 kişiyiz tek bayan benim) soruyorlar ne oldu die diyemedim ki baya baya bi taş canlanmış onun resmini gördüm die hahahaha hala gülüyorum :D :D diziye bayıldım sen de haklısın ama keşke izleseydin. I need romance2 de güzel üçüncü de bu sene çekiliyor idare eder kadını pek sevmesem de izleniyor. umarım yazımı görürsün ve bloğuna da yazmaya devam edersin tarzına bayıldım şimdiye kadar okuduğum hiç bir bloğa benzemiyor çok içten ve açık :D :D kıssa dan hisse senin güncel yorumlarını okumayı çok isterim lütfen beni yine ofiste rezil et :P :P :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu içten yorumun için ben teşekkür ederim Özgecim :D Evet baya uzun zamandır blogda paylaşımım yok herkes aynı şikayette bulunuyor come back yapacağım sanırım sizin yüzünüzden hehe Bende daha ne resimler var bir görsen dibin çekirdeğe kadar düşerdi sanırım asdfgfhajk Neyse şimdi durduk yere atraksiyon olmasın kkk İzlemeyi düşünüyorum aslında sırf diğer karakterler için ama vaktim yok kalsın bi olduğu yerde bu dizi.Ama bir zaman olacak ve ben izleyeceğim diye umuyorum, yarım kalan şeyleri sevmem çünkü.Ben daha 1'ine katlanamadım 2si 3ü bi dursun hele asdfgfhjak
      Sevgiler, saygılar... ^^

      Sil
    2. Teşekkürler ;) yorumunu görünce çok ama çok sevindim açıkçası pek umudum yoktu ama arada bakıyordum belki blogunu tam olarak bırakmamışsındır die ve ümitlerimi boşa çıkarmadın :D o resimlerin hepsini ama hepsini istiyorum desem çok mu aç gözlülük yapmış olurum bilemedim... bu arada bu dizinin konusu ve hele de sonu berbat ama izlerken 'vay be korede öpüşmeyi bilen birileri varmış ve kesinlikle fotosentezle çocuk yapıldığını zannetmeyen bayan baş rol oyuncuları da mevcutmuş' diye yorum yapmadınız mı??? kore dizilerini çok seviyorum ancak bazen aşırı saflıkları beni çileden çıkarıyordu bu diziyi de bu tabuları yıktığı için izledim bide birincide Choi Jin Hyuk ikincide Lee Jin Wook var heheheheheh ;) :D

      Sil
    3. Resimleri imha ettim ben akıl sağlığım için ahahah Elimin altında durmasınlar kaza çıkıciiik diye asdfghgds O zaten ahlaki düzeyi oldukça yüksek dizilerden sonra bu....Bizim için yeni değil tabi gerek amerikan yapımı dizilerde gerekse türk dizilerinde karşılaştığımız şeyler ama kore camiasında bu gibi nadir diziler var.İnsan tabi tuhaf karşılıyor.Aslında ben kore camiasının bu ahlaki değer tutumunu hoş karşılıyorum.Spartacus gibi diziler abartı olduğu kadar Dream high gibi dizilerde abartı mesela.Azı zarar çoğuda zarar orta hallice tutmak lazım bazı olayları.Öpüyosa adam gibi öpsün yani! Sanki çocuk var karşılarında ya :D

      Sil
  5. Yazını okuyunca yorum yapmadan duramadım. Sonunda benim gibi düşünen biri daha :) Herkesin bu diziyi beğendiğini zannediyordum. Özellikle de sonunu. 16 saatini bu diziyi izlemek için ayırmış biri olarak sana daha fazla katılamazdım. Ne kadar aşık olursa olsun onu aldatan birisine geri dönmemeliydi. Üstelik dönme sebebi de beni ben olduğum için seven biri o gibisinden bir şeydi. Yani tamamen kolayına geldiği için. Eğer sevseydi diğer adam için de savaşırdı. Hoş zaten en başından beri sevmiyordu bence adamı. Her ikinci karakter gibi acı çekip, kullanılıp atıldı :D Ben tüm dizi boyunca ikinci adamın tarafını tuttum. Eğer hepsini izleseydin o yakışıklı adamın bu gıcık kıza ne kadar aşık olduğunu, onun için neler yaptığını, nasıl onun yüzünden acı çektiğini görürdün. Ben o sahneleri görünce adamdan daha çok üzüldüm resmen. Başroldeki çok hoşlanmadığın şahsiyet ise bu diziyi izlememe sebebi bence de. Kadının ona her türlü döneceğinin farkında, kıskanmıyordu bile. Bir diziyi izlerken bu kadar sinir olduğumu hatırlamıyorum. Bir kere değil, iki kere aldatmış birini geri kabul etmek ve hiçbir şey olmamış gibi yaşamak... Diziyi benim için bitirdi. Sonu hiç olmamış dediğim dizilerin başında geliyor. İzlemek için tek neden Choi Jin Hyuk ♥♥ Bence şu an kdrama aleminde boy gösteren en karizmatik adam. Askere gidecek olmasaydı iyiydi...
    Biraz uzun yazdım sanırım ^^ öyle bi içime oturmuş ki dizi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jinhyuk 10 numara 5 yıldız adam ya.Gerek oyunculuğu gerek yakışıklılığı gerek ses tonu gerek vücuduyla hallyu aleminin en iyilerinden ki daha da iyi olacak eski zamanları düşününce şimdi bir sürü yapımda yer aldı popi oldu ama evet askerlik kötü oldu tam böyle göz önüne gelmişken.Adamı övmekten gaza basamadım görüyon mu ahahahh Çok severim ama ya! O adama nasıl kıydı lanet yönetmen lanet senarist.Senaryoda çok sağlam sıkıntı var ama.Yazan her kim ise belli ki hayatta zavallı bir imaj sahibi olduğu için karakterinede o imajı yüklemiş.Bende yazdığım için diyorum mutlaka kişiliğinden veriyorsun karakterine.Senaristi sıkıntılı.Hadi onu geçtim bunun 2si 3ü yapıldı bide.Bilader bizde mi sıkıntı var yoksa koreliler böyle saçma salak sonlar ve kızlara hastalar mı? Her iki türlü de diziden uzak durmak en iyisi.Allahtan erken öğrendimde 16 saat harcamadım.Değişik bir son yapalım şaşırtalım herkesi demişler zannımca ama sıçmışlar bildiğin.

      Sil