20 Şub 2012

Yes or No / Kalbimdeki kelebekler...


Eveeet geldim bir uzak doğu film paylaşımına daha.Uzun zamandır girip bir yazı neyim paylaşamıyorum.Biraz sıkıntı var içimde ya boşladım şu blogu falan diye ama geç olsun güç olmasın.Biraz önce bitirdim ben bu filmi ve hemencicik geliyim sıcağı sıcağına yazayım yazımı dedim.Filmimiz şöyle afişten baktığımızda klasik gençlik aşk filmi gibi durabilir.Öylede zaten ama kazın ayağı öyle değil aslında.Bir kere aşk yaşayan çiftimiz kız/erkek eşleşmeli değil.İkisi de kız azizim! Bildiğin kız kıza aşk işte.
Konusuna hemen kendi anlatımımla girmek istiyorum;

Şimdi sağda gördüğünüz oğlan kılıklımız aslında kız.Ama erkek gibi giyinmeyi saç baş olsun hareketler olsun öyle yaşamayı seven biri.Orda da öylelerine TOM deniyor.Neden bende bilmiyorum Tayland'a özgü bir sözcük olsa gerek.Gel gelelim okulda yurda yerleşiyor Kim ve kızımız Pie oda arkadaşı oluyorlar.Kız duştan çıkmış bir bakıyor karşısında oğlan.Sonra oğlan kılıklımızda hemen hop ben kızım sakin ol! tarzı bir yaklaşımda bulunuyor amma inanamıyor tabi Pie.Nasıl sen kız olursun falan diye bağrınıyor.Her neyse o bu derken çocuğa sen Tom'sun hiç sevmem senin gibileri yanıma yaklaşma havalarında odayı ikiye bölüyor ve oğlana üvey çocuk muamelesi yapıyor.
Zamanla ikilimiz yakınlaşıyor, arkadaş oluyor ve aşık oluyorlar.Öylede gelişip gidiyor olaylar...


Kim ne derse desin ben çok beğendim bu filmi.Ön yargıyla başlanmaması gerektiğini düşünüyorum.Bir kere bu bir ayıp değil veya bulaşıcı hastalık.Bu bir seçim.Zamanla oluşan veya istediğin zaman seçebileceğin bir seçimde değil.Ben Kim gibi insanların böyle doğduklarına inanıyorum.Sonuçta söküp atabileceği bir leke değil bu.Yaratık da değil bu insanlar ve bazılarına şaka gibi gelebilir ama dünya üzerinde böyle insanların sayısı oldukça fazla...


Tabi bunu özendirmek için, öyle olmadıkları halde, kendi sapkın zevkleri için!!..eşcinsel ayaklarına girenleri saymıyorum.Çünkü ben onların gerçekten kişiliksiz ve iğrenç insanlar olduklarını düşünüyorum..


Bir de yan karakterler vardı tabi.Kız oğlumuza aşık biri daha vardı Pie'nin arkadaşlarından.O kızda baya bir koşturuyor Kim'in peşinden ama o çoktan abayı Pie'ye yakmıştır.Hee bu arada Pie'nin de bir yavuklusu var.Tam yavuklu da denemez çocukluktan beri tanıdığı biri amma kızımız sevmiyor onu oğlumuz platonik takılıyor.Oda çok dalga geçiyor Kim'le.Üzüyor çocuğumu, sizin gibiler hiç hoş gözle bakılmaz, Pie öyle bir kız değil ondan uzak dur tarzı yaklaşımlarda bulunuyor ama sonunda o üzülüyor maalesef.Ama bizi hiç üzmüyor onun üzüntüsü.Aksine oh lan iyi oldu şuna! dedirtiyor insana.Kızımızın annesi de var tabi.Kim'i görünce baya bir iğreniyor kendisinden..'Yaratık mı bu ne.Böyle kızlar gerçekten iğrenç.Oww bak şimdi bir garip oldum gerçekten iğrennçç! 'tarzı kelimeler sarf ediyor kız oğlumuzun arkasından.Kızımız saklıyor oda arkadaşı olduklarını bir duysaydı zaten neler olurdu düşünmek bile istemiyorum.

Eveet şimdi geldik kız oğlumuza.Malum her dizi/filmden bir yakışıklıyı görücüye çıkarıyorum :D Tina'nın ne eksiği var dedim sıvadım kolları.Ne yani yakışıklı hatun şimdi yalan mııı! :D Of yaa ne ikileme düşürdü bu hatun beni varya.Olabilir mi böyle bir şey gerçekten? Hayatımda bunun kadar erkeğe benzeyen bir kız daha görmedim.Ha şuraya da yazıyorum azizim.Yok yok yokk! Abi hani öyle rollerde oynayanları izledik daha önce Kore dramalarında olsun Tayvan, Tayland yapımlarında olsun gördük yani bildiğin belli kız oldukları ama Tina! Allahım insan T-shirt'ü giydimi bir tümsek olur bir şey olur yok hiçbiri.Dümdüz bildiğin erkek vücudu.Hele o boğazındaki adem elmasına ne demeli.Kız da adem elması mı olur ya! Valla ben görmedim öyle bir şey bugüne kadar.Ses tonu da gayet erkeksi.Yani film boyunca acayip garip bir atmosfer oluştu kafamda kim vurduya gidiyordum bu hatun yüzünden :D

Tina Jittaleela


Kelimeler kifayetsiz, kelimeler suskun arkadaşlar.

Daha söylenecek çok şey var aslında.Ah özellikle bu kız oğlan hakkında ama susuyorum ve sadece izleyin sizde dumur olun diyorum...Güzel filmdi ağlak sahneler vardı maşallah çok güzel ağlıyor kızımızda oğlumuzda.Pardon kızımız :D Bak ne diyem bilemedim şimdi yavv.Her neyse duygusaldı işte.Kiss sahnelerinde özellikle höyt lan! dedim.Oyunculuğu çok başarılı bulmasam da kiss sahnelerine itinayla çalışmışlar belli ki.Çok sağlam sahnelerdi gerçekten.Hani şöyle kızlı erkekli romantik bir film olsa can alıcı kiss*ler arşivime katabilirdim...ancak ikisi de kız olunca bir gariplik oluyor işte ne biliyim anlayın siz onu...

 Uzun lafın kısası ben derim ki;
İzleyin, izlettirin ^^




Bana anlattığın kelebek hikayesini hatırlıyor musun anne?
Şimdi nasıl bir şey olduğunu anlıyorum...
Bu aşk mı anne?
Seni seviyorum, P'van'ı seviyorum...ama asla kelebekler olmadı.Olduğunu hatırlamıyorum.
Bana bir fırsat verebilir misin anne?
 Lütfen bu aşka bir fırsat ver, gerçek mi bilmek istiyorum...
Düşüp kollarımı kırmama neden olacak mı öğrenmek istiyorum...


Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................







4 yorum:

  1. Aslında bu filmi görmüş ama öncesinde önyargılı davranmıştım fakat tanıtımın çok hoşuma gitti sanırım bir şans vereceğim. Bu güzel tanıtım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Kesinlikle önyargıyla başlama çünkü gerçekten izlenmesi gereken bir film..Zaten sevmediğim film veya dizileri yazma gereği bile duymuyorum :)
      Amaç; Sizinde izleyebilmeniz için bir nebzede olsa katkıda bulunmak..

      Sil
  2. ben önyargım olmadan izledim tek kelime süper..

    YanıtlaSil
  3. Şey erkek mi kız mı ya anlayamadım bi türlü .d

    YanıtlaSil