5 Şub 2012

Jaejoong Türkiye'de Fanlar Krizde! / Rüzgar gibi geçti..





Evet malumunuz koreli ünlü şarkıcı / aktör Kim Jae Joong'un geleceği haberi bütün sitelerce fanlarca hayret ve sevinçle karşılandı.Ee oğluşumuz geldi sonunda.Ben sıkı fanı değilim Jae'nin ama hani görüp beğenmemek 'Sarangheee oppaa!' dememek elde değil.Çocuk yakışıklı kardeşim.Boyuda gayet yerindeymiş onuda öğrendik.Daha ne? 
Gelgelelim ilk izlenimlere.. 



Havaalanında karşılamaya gelen fanların suratına bile bakmamış bir el sallamayı çok görmüş.Ee haliyle baya kızdırmış bu hareketi fanlarını...Daha sonra twitte yanlış yazım hatası yüzünden gene Türk fanları tarafından bolca bir 'Noluyo lan.Kimsin sen!' tarzı kelimelere mağruz kalmış ama kendini affettirmiş Jaemiz fanlarına.Bende ilk başta havaalanındaki hal ve tavırlarına baya kızssam da meetingdeki bütün videolarını suratımda büyük bir sırıtışla izledim..Affettirdin Jae kendini.Ama açıkça söyliyim fan meetingde de öyle kaba saba hareketler yapsaydın Türk halkı seni gömerdi canlı canlı toprağa.Sevmeyiz biz öyle samimiyetsiz hareketleri ve kolay kolay affetmeyiz!
  
 Havaalanında eğer ben olsaydım, o kadar yolu gitseydim, bilmem kaç saat bekleseydim ve suratıma bakılmasaydı açıkcası elimde ne varsa kafasına fırlatırdım o an!! Biz koreli hatunlar gibi değiliz bize aşık olmasan bile saygı göstermen lazım Jaee! 
O kadarrr! :D



Öhöm birde benim biricik sitem yeppudaa'da baya mevzu bahis döndü bir hatun varmış yeşil paltolu ,sarı saçları maşalı mıdır nedir :D Jaemiz kıza imza kuyruğunda baya (sayısı oldukça fazla rakamla) bakmış ,kesmiş ,süzmüş..Bunu duyan fanlara ne olmuş dersiniz? Kızın paltosunun rengini beğendiği konusunda hemfikirler ama üzgünüm hanımlar acı gerçeklerden böyle kaçamazsınız...Eee her güzel şeyin bir külfeti vardır derler :D Siz getirirseniz bizim önümüze Jaenizi böyle görür de bir kız, beğenir de, keser de..O yüzden başka ünlü daha istemeyin gelsin gelsin diye yırtınmayın.Bak böyle arkasından ağlarsınız sonra..Bir de 'Sorun yok.Kençanaa!' tarzı söylemler var.İşte Türk kızı beğensin no problem diğer oppaların önünü açar falan :D Züğürt avuntusu bunlar hanımlar..Benim oppamın başına gelse 'Bakma başka hatunlara öyle buğulu buğulu yoksa içerim bütün uyku haplarınııı!' moduna girerdim o yüzden avutmayın öyle saçma şeylerle kendinizi..




Güzel izlenimler oluşmuş, Jae çok utanmış yüzü kızarmış, kendini örtü arkalarına saklamış, diğer meetingler de yapmadığı açıklamalarda bulunmuş.Falan filan..Kısacası çok samimiymiş..Eee Türk kanı, Türk havası bir başkadır azizim..En kalas, odun adamı bile böyle muma çevirir domates kıvamına getirir :D




Daha önceki röportajlarında sadece Koreli bir hatunla desti izdivaç yapıcağını söyleyen adam meetingde üstünü çiziyorum 'Korece bilen bir Türk hatunla evlenebileceğini söyledi!' Bir de 'Siz Türk kızları çok güzelsiniz.Sizinle evlenmek isterim.' tarzı söylemlerde bulundu.Şaşırdım..Çünkü daha önce Jaenin röportajlarını okumuş, izlemiş, dinlemiş bir insan olarak (evet bir ara kitlemiştim) evleneceği kadında istediği kriterlerinin gayet sert olduğunu biliyordum.Kimi gördü de bu adam böyle kriterleri bile boş verip evimin kadını çocuklarımın anası Türk olabilir deme kıvamına geldi.Şaşırtıcıı..Tabi bir o kadar da reklam kokan bir hareket.

Ama biz genede kötü düşünmüyoruz demi?
Tamamen Türk cazibesine kapıldı adam ya ötesi var mı!
Olay geldi gene yeşil paltolu hatuna..
Kolay gelsin Jaejoong fanları..
Arar durursunuz artık bu gizemli hatunu..
Bu kız olduğunu düşünenler var.Yapmayın etmeyin ya.Şaka bir yana sanki adam hiç güzel hatun görmemiş gibi kızın ne kadar tatlı, güzel olduğundan falan bahsedilmiş.Kim çıkardı bu söylentiyi bilmiyorum fakat oldukça asılsız yani.Baktıysa bile nikahına almadığı sürece sıkıntı yok JJciler.Silahları indirebilirsiniz kkk


Birde değinmek istediğim diğer konu bizim JJ'ye karşı edindiğimiz garip anlayış ve saçmalıklar.Bir takım hatunlar yok arabasının önüne atlamış, yok Jaenin önünde tapınma girişiminde bulunup diz çökmüş falan.(Gerçi selamlamadır bu bence.Ama ne akla hizmet JJ'yi yerlere kapanarak selamlıyorsun? Görmeyen adamı 50 60 yaşında bir haraboji sanar ha!) Gene bir takım hatunlar arabalarına atlayıp Jaenin arabayı yakın takip mesafesinde takip etmeye gitmişler.Ulen derdim bide koreli fanlar manyak diye.Çocuğu ürkütüp kaçıracaksınız yeminle.Şayet ben orada olmadan bile acayip ürktüm..Jae ne yapmıştır kim bilir.Daha sonralardan ortaya çıkan videolarda da oğlanın resmen içine girmeye çalıştıklarını açıkça gördük.Linç girişiminde bulunmuşlar resmen adama ya.Yapmayın etmeyin demek bu adam boşuna iplemedi bizi.Hayır tamam olmuştur bir kere hatadır yaptık ama bir daha ki geleceklere lütfen özenli davranalım.Bize yakışır bir biçimde ağırlayalım oppalarımızı.


Kısacası;
Hanımlar kendinize gelin! Türk olduğunuzu unutmayın ve Koreli biçonnumlar gibi kendinizi kaybetmeyin..


Birkaç resim ve gazete haberi paylaşayım bari.

Bu Jae'nin odasının kapısı kanımca.Sünnetlik çocuk odası gibi süslemeyeydiniz iyiydi be.
Şanslı hatunlar vallahi -_-


Gülüşünü yirimm *-*
Sanırım teyzemiz de sıkı bir JYJ fanı kkkk*
Bir sürü resim paylaştım ama internetten daha fazlasını bulabilirsiniz.Videolar için de interneti kullanınız.Üşeniyorum bulup koymaya kkkk




Hoşçakal Jaejoong oppa.Sevgiyle kal..
Rüzgar gibi geçti diyorum ve saygılarımı sunuyorum..



Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu gadget'ta bir hata oluştu