11 Mar 2012

My Rainy Days / İlk görüşte aşk...

 
 Geldik bir japon filmine..Ben çok severim japon yapımları.Bazı bazı filmlerde pek iş yapamıyorlar desemde... ama bu asyanın genelinin sorunu bence.Diziler alıp götürürken filmde ağızları açık kalıyorlar.Anlamadım gitti.Neyse.Herkez gibi hana yoriyle başladım j-drama sevdasına sonrada bırakamadım onları.Ne kadar abzürt komedileri, saçma ilişki anlayışları ve gereksiz dialogları olsada seviyorum adamları yaa.Güzel yapımlar yapıyorlar...Bu filmi bir kaç gün önce izledim.Açıkcası daha önceden izlemeyi düşünmüştüm ama hep erteledim nedense.Geçen günde arkadaşın hatırlatmasıya indirdim izledim -iyikide izlemişim..Ben gene bir konusuna değiniyim kısaca..
Film zamanımızdan 3 yıl öncesinde başlıyor.Kızımız 14 yaşında.Bir hastane girişinde.O sırada öğretmen olan esas adamda orda bulunuyor, aslında ilk orda görüyorlar birbirlerini.Adam tümör.Beyin tümörü.Kızda başka bir iş için orda vesselam izleyip görün kendiniz.Sonra zamanımıza kızın 17 yaşına geliyor.Yaşlı amcalarla ilişkiye girip para alan bir hayat kadını olmuş...Ama gözde bir hayat kadını.Herkezin imrendiği ve göz ucuyla baktığı bir hatun.Gel görün olaylar böyle gelişip giderken tesadüf eseri 14 yaşında hastane odasında karşılaştığı adamı görüyor ve olaylar o şekilde gidiyor...


İlk başta nasıl bir gidişat var bu filmde kapatıcam falan diyordum ama bir ilerleyince sardı bir süre sonrada bırakamadım.Neden ilk görüşte aşk yazdın başlığa derseniz ise kız onu daha hastanede gördüğü anda sevmişti bana göre.Zaten kader onları tekrar karşı karşıya getirdi ve anlaşılamaz bir biçimde kaderlerini değiştirdi..

Tatlı bir filmdi.Tatlı bir ikiliydi daha doğrusu.Aralarında o kadar yaş olmasına rağmen onlar sanki aynı yaşta, aynı kafada gibiydiler.O robot vari adamın sadece kızla birlikteyken gülümsemesi, o sayılı günlerine rağmen oluşan hayat enerjisi..Çok tatlılardı...


Ee kız 17 yaşında olunca lisede oluyor haliyle.Orda da takıldığı gene kendisi gibi aynı işi yapan 2 hatun var.Sonra bir kız daha buluyorlar onuda kendileri gibi yapıyor, sonra 4'ü arkadaş oluyor ve iş yapıyorlar.O sırada bir tane daha hatun var.Kızın yavuklusu.Daha doğrusu o kızı seviyor platonik.O kız çok enteresandı gerçekten ve çok üzüldüm ona.Fazla birşey söylemekte istemiyorum çünkü oda filmin bir kilit noktasıydı.Demeye çalıştığım aşkın yanında başka şeylerde yaşıyor kızımız.Arkadaşlığı öğreniyor ve arkadaşlık uğrunu yapabiliceği şeyleri...

Güzel filmdi.Açıkcası ben bu kadar tad vericeğini düşünmüyordum.Müziklerde çok güzeldi, biraz önce indirdim ost'sini zaten.İzlenmesi gereken hoş, tatlı ve yer yer güldüren bir yapımdı..
Ben derim ki;
İzleyin, izlettirin ^^




İronik ama ortaya çıkmalı ve hayatıma bir anlam vermeliydin...
Teşekkür ederim...

Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................


2 yorum:

  1. Ahh bu film favorilerime girdi benim ya çok beğendim çokta güzel yazmışsın cingum ellerine sağlık:D Şu ost'si bu günlerde en çok dinlediğim http://www.youtube.com/watch?v=ZMFeOI6uE6U

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeldi çingu yaa, iyiki hatırlatmışsın yoksa unutup gidicektim bu filmi :D Ostside çok hoş indirdim dinliyorum hepsini.Bu şarkıda ayrı bi güzeldi tabi.Çok hoş, çoook :D

      Sil