9 Nis 2012

Canım anime çekti ♥


Vay be baya olmuş en son yazımdan bu yana.Büyük bir moral bozukluğu yaratıyor bu bende ama kitap yazan bir insan olduğum için, malumunuz biraz kendimi blog'dan çekmek zorunda kalıyorum.Hem kitap düzenlemesi, hem anime kaptırmış gidiyorum kendimi şu aralar hadi hayırlısı.Yazmam gereken o kadar çok dizi/film var ki allahım düşününce nasıl gözümde büyüyor anlatamam.Ama sanırım bir süre daha yazamıyıcam dizi yazıları falan, üzgünüm.Ama 1-2 animeyle gelebilirim yanınıza.Çünkü haldır haldır indiriyorum şimdiden önümde izlenicek 5 anime mevcut.Birde uzun zaman önce izlediklerimide indiriyorum.Ah şu tekrar, tekrar izleme huyum! Vallahi yetişemiyorum sosyal hayat falan kalmadı, yok kitapla uğraş, yok dizi izle, aha yeni film!, canım anime çekti! derken ee ne zaman dışarı çıkıcaksın, hayata karışıcaksın hatun diye sürekli yokluyorum kendimi ama tık yok! Bu kadar radyasyon almak hiç hayırlı bir son gibi durmuyor ama bağımlısı olmuşuz bu bilgisayar meretinin.Hep kitap yazıcam ben! bahanesiyle oturuyorum başına ve 7/24 yapışık ikizleri oynuyoruz.Sanırım bir süre daha onun kölesi olucam.Daha sonra daktilo falan alır, elimi ayağımı çekerim şu meretten.Ne kadar gerçekçi gelmesede öyle günlerin hayalini kurmuyor değilim..Sosyal mesajımıda verip öyle sonlandırıyım yazıyı; Efendim benim kadar bilgisayar bağımlısı olmamış, daha bu işin başında insanlarsanız, aman ben diyim yol yakınken dönün.Yoksa durumunuz vahim, en büyük örnekte benim.

En yakın zamanda görüşmek üzere..
Sevgiler, saygılar...



Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................





2 yorum:

  1. Lütfen Bana Epeyy Bir Romantik Anime Önerir Misin ? ( Vampire Knight , Kimi Kiss , Peace girl , Itazurana Kiss , Skip Beat , Ouran Host , Ve A Binmemme :D Diye Bir Anime Vardı Onun Dışında Öneride Bulunur MuSUN ?)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeppudaa'da fazlaca kişiye önerdim romantik anime aslında ve 'Anime Öneri Listem' başlığı altında bir konu açıcam diyede söz vermiştim ama ancak tatil dönüşü yapıcam onu sanırsam.A dediğin ise special A heralde ;D
      Neyse şimdilik Hakushakuyu izleyebilirsin.Yeppudaa'da paylaştım online yüklemesini falan.Hakushaku to yoisei.Çok güzeldir..
      Sonra Toradora iyidir.Üstteki resim ona ait zaten :)
      Hana yorinin animesine başla online olarak ben yüklüyorum onuda finalede az kaldı son 10 bölümmü ne çevirmenimizde hızlı.Dizisini falan izledim animesini neden izliyim deme güzel baya animeside.
      Paradise kiss..Ama sonu için mutlu diyemem :) Haberin olsunda..Mangakasıda Ai yazawa zaten :D Bilen bilir mutlu son anlayışı biraz farklıdır o mangakanın.
      Kaichou Wa Maid-Sama.İzlemişsindir heralde.Ama genede bi yazıyımda ben.
      Ve son olarak Inu x boku ss.Mutlaka izle bunuda çok tatlı bir anime kısacık zaten :)
      Şimdilik bu kadar yeter sanırsam ^^

      Sil