23 Eki 2012

Suicide Room / Yaşamak istemiyorum!

Ölmeyi istediğinizi düşünün.
Hayatınızda kendi adınıza tek isteğinizin 'ölüm' olduğunu.
Bu film ölümü soğukkanlılıkla bekleyen insanların öyküsü.
Onlar bizim kadar dayanıklı değiller ve belki yaşadıkları en ufak olayda bile, porselen bebekler gibi binlerce parçaya ayrılıyorlar.
Bu kocaman dünyadan istedikleri tek şey ise
hayatlarına son vermek..




Suicide Room'a hoşgeldiniz.
Burası istediğin her kişiliğe, her görünüme sahip olabileceğiniz yer.
Olmak istediğiniz kişi olun.
Ve sonunda ölümü tadın...



Korku filmi değil merak etmeyin. Tamamen piskoloji üzerine kurulmuş konuya sahip, polonya yapımı bir film intihar odası. Aslında nasıl anlatırım biraz düşünceler içerisindeyim çünkü gerçekten çok değişik bir filmdi ve beni bir o kadar etkiledi. Öncelikle oyunculuğun mükemmel olduğunu söyleyebilirim, hele Jakub adlı yakışıklı şahsiyet gerçekten döktürmüş. Onunla ilk defa bu filmde karşılaştım zaten yeni bir oyuncu, bir iki yapımda yer almış ancak kesinlikle gelecek vaat ediyor!! Yakışıklılığı ise...ehem ben şimdi kısaca konusunu yazayım da çünkü bir başlarsam Yakub'u övmeye konuya giremem hehe

Filmin esas adamı Dominik arkadaşlarıyla takılmayı, alem yapmayı seven biri. Ancak gerçekte o kadarda mutlu ve eğlenceli bir çocuk değil. Kendini yalnız hissediyor ve bunu sadece kendi içinde yaşıyor. Bir gün hayatını tamamen altüst eden bir öpücük sonunda, internet denilen kafeste kendi yalnızlığını ve acılarını paylaşan biriyle tanışıyor. Ama bu oldukça sıra dışı bir kız ve istediği tek şey ölüm...



Dominik gerçekten şaşırtıcı bir karakterdi. Açıkcası onun gerçekten ne istediğini anlayamıyorsunuz. Kişilik arayışı içindeki bir genç veya aptal bir adam diyebiliriz; ama her şeyden önce Dominik ne istediğini bilmiyordu bana göre. Bir çok insanla tanıştım, iyi bir hayatları olmayan ama mutluluk içinde yaşayan insanlar... Hayatları mükemmel olan ama asla mutlu olamayan insanlarda dahildi buna. Dominik kesinlikle bu ikinci insan türündendi. Arkadaş kazığı yediği de bir gerçek ancak genede kendini deli gibi bunalıma sokmasına gerek yoktu. Açıkcası ben olsam intikamım o kadar hafif olmazdı diyorum ama dediğim gibi gene ortaya Dominik'in esas karakteri çıkıyor. Yani onu ben gibi düşünerek baştan hata yaptığımı anlıyorum. O tamamen farklı kırılganlığa sahip...




Filmde doğal olarak en sevdiğim şey Sylwia ile olan ilişkisiydi. İlk başta arkadaşlık gibi görünse de onların birbirlerine olan bağlılığı gün geçtikçe artmıştı. Sylwia onun belki hayatındaki en doğru seçimi olmayabilir; ancak onun gerçekten bağırmasına ve ben mutsuzum demesine cesaret verdi. En sevdiğim sözü de oğlana' Ödlerini kopart! Terörist ol. Artık sen bir teröristsin.' dediği yerdi. Kısacası Dominik'e intikamını almasını söylüyordu. Tabi bu intikam sizin düşündüğünüz gibi ağzını yüzünü kırmak değilde, gidip soğuk kanlılıkla onlara yıkılmadım ayaktayım mesajını vermekti. Dimdik yürüyerek önlerinden geçmek ve umursamaz bir yüzle suratlarına bakmak. Ah o an Dominik ne kadar havalıydı. Hala o yürüyüş sahnesi gözümün önündedir.


Slywia ile tanışınca kızımız onu intihar odası adlı, chat odası tarzı bir yere üye yapıyor. Kurucusu kızımızın ta kendisi. Burada hangi kılığa istersen girebiliyor ve istediğin kişiyle diyalog kurabiliyorsun. Ama herkesin ortak özelliği ölmek istemeleri. Aslında bana göre hepsi normal hayatlarındaki yalnızlıklarını bu odada azda olsa dindirmeye çalışıyor. Burada kendilerin neredeyse evlerinde gibi hissediyorlar. Bu bence yönetmenin internete olan bakış açısını göstermek için yarattığı bir objeydi. Sonuçta bizde o durumda değil miyiz? Yani neredeyse günün 24 saati o aptal kutusunun önünde geçiyor ve nasılsa oraya bağımlı kalıyoruz! 
Kısacası İntihar odasını sevdim. Daha doğrusu oradaki görüntüleri sevdim. Animasyon tarzı bir görsellik sunmuş yönetmen ve bu durum az da olsa filmi gerçekliğinden soyutladı bizi. Karakterlerin çizimleri de acayip güzeldi söylemeden geçmiyim. İkilinin oradaki diyalogları da gerçekten güzeldi...


Daha fazla nasıl pek açık olmadan anlatabilirim bilmiyorum. Tekrardan söylemiş olacağım ama ikiliyi çok sevdim. Birbirleriyle paylaştıkları şey çok gerçekti ve bilgisayar ekranından da olsa hissettirdi. Özellikle birlikte uyudukları zaman. İzleyince görürsünüz 'bilgisayar üzerinden konuşan iki insan nasıl birlikte uyumuş gibi olurlar?' sorusunu. Çok şeker bir sahneydi açıkçası ve hatunun o karanlık ekrandan seçilemeyen suratını bütün aydınlığıyla gördüm. Çok güzel hatunmuş vesselam! Pembiş dağınık saçlarını da ayrı bir sevdim. Çok tatlı.


Hazır yazının sonlarına gelirken oğluşuma değinmeden geçemeyeceğim.



Bu adam normalde öyle filmdeki gibi ahım şahım çekiciliği olmadığı halde neden bu filmde dibimi düşürecek kadar tatlıydı diye soracak olursam kendime; sanırım o normalde sapsarı olan saçlarını simsiyaha boyatması ve emo tarzından dolayı derim herhalde. Aslında film biraz günümüz emolarının bakış açısıyla anlatılmış. Esasta ülkemizde bu olayın cılkını çıkarsalar da gerçek emo akımı tam anlamıyla Dominik gibi karakterler demektir. İçine kapanık, değişik ve sürekli ölüm gibi soğuk bir ruh haliyle takılan tipler. Bu karakteri de harbi harbi oynamış çocuk. Hatta ayakta alkışlamak istedim sıra sıra kendisini çünkü gerçekten çok iyi bir oyunculuk sergilemiş. Öyle ki ağladığı sıralar oturup benimde ağlayasım geldi, o maviş maviş gözlerinden akan iki damla yaş bile adamı öldürür abicim! (bkz: Mavi göz takıntısı olan kız) hehe 
Kısacası gerçekten çok tatlı bir çocuktu ve emo tarzına duyduğum önlenemez sevgiyi bir kere daha depreştirdi. Kim ne derse desin, dalga geçerlerse geçsinler abicim biz Kore severler emo stili saçlara alışık ve aşığız zaten.Birde böyle pircingli mirsingli, maviş maviş gözlü olursa benim için tadından yenmez! Yazımı sonlandırırken mümkünse izledikten sonra izlemenizi önereceğim bir videoyu paylaşmak istiyorum. Şarkıyı da ayrı bir severim ve bizim ikiliyi de çok güzel sergilemiş. Mutlaka izleyin ama, filmi izledikten sonra! Çünkü fazlasıyla spoiler içeriyor..




Evet efendim geldik bir film yazımızın sonuna daha. Açıkçası ben çok beğendim. Biraz indirmesi zor bir film yani torrent yoluyla bulup ayrıca alt yazısını da indirip izlemeniz lazım ama bu uğraşa değeceğini düşünüyorum. Sonunda çok iyi bir oyuncuyu ve güzel sahneler barındıran, akılda kalıcı bir filmi edinmiş olucaksınız. İzlerseniz şayet yorum atın lütfen. Görüşlerinizi merak ediyorum ^^






Bu dünya ölüyor.
Bu dünya bizi hak etmiyor
Bizim gitmek zorunda olmamızın sebebi bu..


Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi





.................................................................................


59 yorum:

  1. Aslında psikoliji tarzı filmelrden nefret ederim fakat yazını okudum ve filmi seyretmek için sabırsızlanıyorum..Eline Sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde pek sevdiğim söylenemez.Ancak film sıkmadı.Belki o aşk öğesi sayesinde oldu bu.İzledikten sonra yorumunu bekliyorum.Teşekkürler ^^

      Sil
  2. bu film hakikaten olağanüstü bir film her şey ile harika Jakub'un oyunculuğu mükemmel hatta sonunda ağladığım tek film ve bu filmi Tokio hotel ve Kerli'nin düetindeki klip sayesinde gördüm ve iyi ki de görmüşüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşuna piskolojik bir film demedim.Adamın ruhuna kadar işler böyle filmler.Tabi hakkını vererek yapılırsa.Ki bu yapılmışta...

      Sil
    2. Müthiş bir yapım olmus

      Sil
  3. En sevdiğim filmi açıklayan biri... Dominik benim karakteristik özelliklerimi yansıttığı gerçeği beni bu filme dahada bağlıyor. Filmi 50 kere izledim sanırım belkide daha fazla ,her seferinde daha fazla bağlandım. Son ölme sahnesinde ne kadar ağladığımı saymıyorum bile. Jakubun oyunculuğuna teğet bile geçmemeyi tercih ederim yoksa susmam çünkü :) Kısacası muhteşem bi eser

    YanıtlaSil
  4. inanılmaz bir filmdi hala etkisindeyim tuhaf ama izlediğim en ıyı fılmlerın arasındaydı.Önceden izlemediğime pişmanım

    YanıtlaSil
  5. Filmi nereden izliye bilirim? link atabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  6. Nereden izleyebilirizz?

    YanıtlaSil
  7. Öncelikle kolay bulunmadığını söyleyebilirim.Ben hiçbir sitede türkçe gömülü halini bulamamıştım bu yüzden torrent yoluyla indirdim.Linklerini verebilirim ama eğer beklerseniz en kısa zamanda kendim burada altyazıyı gömücem ve yayınlayacağım.Çok fazla isteyip bulamayan var bu filmi ve torrent'n ne olduğunu bile bilmeyenler var bu yüzden sanırım paylaşmam en mantıklısı olacak.
    Torrent linki; http://kickass.to/suicide-room-2011-dvdrip-xvid-get-t5755884.html
    Altyazı için; http://www.turkcealtyazi.org/sub/377118/sala-samobojcow.html
    Eğer torrent ve diğer şeylerden hiç anlamıyorsanız maalesef beni beklemeniz gerekiyor.En kısa zamanda yayınlamaya çalışacağım.

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten benimde çok beğendiğim bir film ama sonunda kızında ölüp ölmediği merak konusu ki ölmesini tercih ederim.Çocuğa o kadar gazı verdikten sonra :)))

    YanıtlaSil
  9. owws çok güzel bi filmdi :)
    etkileyici :)

    YanıtlaSil
  10. biz de filmi çok beğendik psikoloji olraktan çok etkileyici bir film 2 gün önce izlememize rağman hala etkisindeyiz hala dominic in etkisindeyiz emeğinize sağlık :)))))))))))))))

    YanıtlaSil
  11. 15 yaşında olup kuralları çiğneyip izlememe rağmen belki de olgun olmamam nedeniyle sonunu beğenmemiştim.. Dominik in aslında ölmeyi istemediği halde durumun bu olması cidden acı. Ve o sahnede nedense çığlık çığlığa ağladım.. Garip bir film ama yaşıtlarıma kesinlikle önermiyorum 18'den sonra izlenilmesi gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. filmi gerçekten acı diye tabir eden birini bulmak güzel oldu sanırım yorumlardan. filmi gerçekten izleyen biri olduğunu anlamış oldum, sevindirici. bu kadar olgun bir şekilde bakman ise harika, 15 yaşındayken.
      dominik in ölüm sahnesi beni de gerçekten vurdu. ağlamadım ama keşke ağlasaydım, sarsıldım.
      yorucu bir sahneydi.

      Sil
  12. resmen 2 yıl önceki halimin filmini çekmişler allahtan ben çabuk kurtuldum :D

    YanıtlaSil
  13. film harika tam bana uyuyor..

    YanıtlaSil
  14. İzlemek içn link felan var mı benim izlediğimde sahneler kesilmiş galiba

    YanıtlaSil
  15. 18 yaş üzeri oldugunu bilmeden izleyen ben lanet olsun fena etkisinde kaldım been :(

    YanıtlaSil
  16. cinemafilm.org sitesinden gayet güzel izleniyor :) ordan izleyebilirsiniz. film gercekten cok güzel

    YanıtlaSil
  17. bu film bei ağlatan 3.film... jakupun oyunculuğuna hayran oldum ve film mükemmeldi... nasıl anlatırım bilmiyorum ama çok etkilendim ve bi kez daha böyle şeyler yapmam gerektiğini anladım... keşke sonu farklı olsaydı oğlanla kız aynı anda ölmesi ya da şehirden gitmesi gibi....

    YanıtlaSil
  18. Bu filme kesinlikle bayıldım ki tam o gün intihar etmeyi düşünmüştüm ve o düşüncemi kaldırıp bu filmi izledim kesinlikle çok daha etkisinde kaldım artık bundan iyi film bulamıyorum ve diğer filmlerden zevk almıyorum bugun tekrar film izlemek istedim ama bulamadım bu filmden sonra film izliyemez oldum buna benzer bir film varsa tavsiye edermisiniz

    YanıtlaSil
  19. Bir film ancak bu kadar beni anlatabilirdi. Film kesinlikle çok etkileyici. Bu film bir çok kişinin hayatını değiştirebilir. Ayrıca Jakub'un oyunculuğu mükemmel...

    YanıtlaSil
  20. Abi filmi Aşık oldugum kız önerdi.Zaten ikimizde sorunluyuz ancak boyle filmler izliyoruz.Ve cidden cok degişik duygulara kapıldım.Cok etkiledim.Lizgeeeeeeee güverciiiiin eger bu yorumu okursan bil sana aşıgım lan goooot hemde deliler gibi

    YanıtlaSil
  21. Sondaki video silinmis ya da kaldirilmis olmali.
    Videoya ait baslikta yok link atar misin tekrar?

    YanıtlaSil
  22. Bir film ancak beni böyle etkileyebilirdi ...

    YanıtlaSil
  23. Çok ama çok iyi filmi özetlemişsin :) alesana-annabel klibinde görmüştüm bu filmin görüntülerini ve çocuğu görünce senin dediğin gibi dibim düşmüştü :D sonra ara dur filmin adını neyse sonunda buldum izledim bende uzun zaman oldu izleyeli ama bu yazına rastlıyınca buraya yorum yapmadan edemedim :) Çok iyi anlatmışsın gerçekten filmi :) Gerçek hayattan çok şey var filmde bence tabi anlayana :)

    YanıtlaSil
  24. 18 yaş sınırı olduğunu bilmiyordum.Gerçi pek fark etmiyor.17 oldum ve izlediğim en harika psikoloji filmi diyebilirim.Önyargılarınızı bir kenara bırakıp neden filmin ne vermek istediğini amaçladığını sorgulamıyorsunuz ki.Dünya da buna benzer o kadar olay var ki.Oyunculuğu o kadar harikaydı ki bu yüzden Jakub'a bir kez daha hayran kaldım.Gerçekten izlenilmesi gereken bir film.Ve unutmayın sizi olgunlaştıran yaşınız değil yaşadıklarınızdır.Bu yüzden 16 yaşında birinin izlediğiyle 20 yaşında birinin izlediği şeyden çıkardığı sonuçlar farklı da olabilir aynı da.

    YanıtlaSil
  25. hayatımda izlediğim en güzel film diyebilrim. birkaç gün etkisinden kurtulamadım . harikaydı .yorumlara baktım film +18 miş ben 13 yaşındayım...normalde hiçbir filmin sonunda ağlamam beni ağlatan ilk film.kızada gıcık oldum zaaten hem o kadar gaz veriyo hemde filmin sonunda deli gibi ağlıyo birşylerin kıymetini kaybettikten sonra anlamasının faydası olmasa bile.film biraz daha uzun olsaymış keşke bazı şyler eksik mesela kızın neden odasına kapanması ölmeyi istemesi gibi. filmde en çok beğendiğim sahne geri dönüp okulda yürüdüğü yerlerdi . filmdeki neredeys tüm şarkıları indirdim ablam filme ön yargıyla yaklaşmıştı ama oda izlerim dedi . fazla uzattım ama bu film için az bile . kısacası harika bir film

    YanıtlaSil
  26. Film güzel, insanı sıkmayan ve kurgusu yapısı gayet iyi ancak çok etkilendiğimi söyleyemesem de akşam rüyamda gördüm karakterleri. Bilinçaltıma etki etmiş belli ki. Oyuncular da bir harikaydı veee ta ta ta taaam DOMİNİK ayrı bir harikaydı. Enfesti...

    YanıtlaSil
  27. altyazılısını paylaştınızmı

    YanıtlaSil
  28. süper bi film di çok fazla etkilendim..

    YanıtlaSil
  29. 12 yaşındayım ve izledim :) Etkisinde kaldığım söylenemez ama çok güzeldi!

    YanıtlaSil
  30. Filmi günler öncesinden izlememe rağmen son sahne hep aklımda ve bir türlü etkisinden kurtulamıyorum. Kurgulanan o pişmanlık ve oyunculuk bi harikaydı müzikle de birleştirilince haliyle son sahnede ağlamamak elde değil. Hıçkıra hıçkıra ağladığım ve defalarca izlediğim bi sahneydi kesinlikle izlenilmesi gereken bi film. Ve yaş sınırını bende aştım 17 yaşındayım ama 18 imde de 20 mimde de izlesem yine etkilenirdim bundan eminim. Hayatımda izledğim en güzel filmlerin başında yer alıyor diyebilirim. Düşünmeden izleyin bence.

    YanıtlaSil
  31. Çok ağır aforizma içeriyor açıkçası içimi karartti ama degisik bir filmdi. Ayrıca o çocuğun mavi gözlerini yerim.

    YanıtlaSil
  32. ellerine sağlık harika film

    YanıtlaSil
  33. Filmi izleyeli saatler oldu ama ben hala ağlıyorum. Son sahne müthişti.

    YanıtlaSil
  34. Geçen sene giflerine çok rastlıyordum. Konusunu okuduktan sonra kendimde olan bir takım rahatsızlıklardan dolayı izlemek istemedim. Ve bugün yine bir çok yerde giflerine rastladım en sonda izleme kararı aldım. Etkilendin mi diye sorarsınız hemde çok. Dominik gibi bir çocuk internette tanıştığı ve sürekli ölmek isteyen bu kız yüzünden mi bu hallere geldi yoksa zaten çocuğun içinde var olan bir şeyi bu kız açığa mı çıkardı insan sorguluyor izlerken. Ayrıca filmde animasyonların olması güzeldi. İzleyin çünkü hiç bir şey kaybetmiş olmazsınız aksine yaşamanın ne kadar değerli olduğunu bir kez daha anlayacaksınız. Sonuna gelirsem bir o kadar acı ve şaşırtıcıydı..

    YanıtlaSil
  35. Filmi güzel bulmanızı anlıyorum ancak karakterleri sevebilmenizi anlamıyorum. Özellikle sylwia gibi manipüle edici, kontrol meraklısı, hayal aleminde yaşayan, korkak ve gerçekleri tek kendisinin görebildiğini sanan bir karakteri sevebilme imkanı görmüyorum kendimde.
    Dominik'in ölüm sahnesiyse koca filmde değinmeniz gereken bir yerdi diye düşünüyorum. Gerçi ben kendi yazımda çok değinemedim, genel olarak beni çok yoran bir sahne olmuştu çünkü.

    Ama filmi sadece film izlemek için izlememeniz gerektiğini düşünüyorum.

    Ve filmi 18 yaşından hatta belki de 21 yaşından küçük kimseye tavsiye etmiyorum. Eğer çabuk etkilenebilen biri olduğunuzu düşünüyorsanız bu filmi bekleme listesine alın derim. Ama yine de izleyin.

    Film olarak bakınca çok kaliteli bulduğum ama senaryosunda yazılanlardan çok daha fazlasına sahip bir film.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana göre filmde esas karakter Dominik değildi.Bu başından Sylwia'nın adım atmasının hikayesiydi ki sonunda o kabuktan çıkabildi.Esas Dominik güçlü bir karakterken, başından beri bize güçlü diye gösterilen ve kontrolcü gibi duran Sylwia aslında en zayıf halkaydı.Etrafındakilere sürekli ölümün tatlı meyvesini sunmasına rağmen kendisi tadına bakmıyordu, bakamıyordu.Ama sonunda sarsıcı olan gerçekle karşılaşınca o adımı atabildi.Bu yüzden sondaki bağırışında büyük bir pişmanlık ve minnet doluydu.

      Karakterlere tam olarak değinmediysem bunun nedeni değinememem değil, istememem yüzündendir.Ayrıca son sahne üzerinde de bu yüzden durmadım, spoiler vermenin bir alemi yoktur sonuçta izleyip görecektir okuyucular.Ben olabildiğince basit ama dikkat çeken bir şekilde yazmaya çabaladım -gerektiği kadar spoiler vererek- ve bence spoiler'a gerek kalmadan izlemek istemelerine yetti bu yazı.
      Sevgiler, saygılar...

      Sil
  36. Bu filmi uzun zaman önce izleyecektim ama es geçmişim keşke izleseydim geç izlediğime pişman oldum.Fena derecede etkileyici bir film.Çok ağladım özellikle ölüm sahnesinde.Fazla kırılgan insanların daha fazla acı çektikleri de altan alta bize işlenmeye çalışılmış bir düşünce olarak görebiliriz bence.Herkes bazen bu tür olumsuzlukları kendi içinde yaratır çoğu insan bunu kendi kendine yenebilir.Ama Dominik gibi hassas insanlar farklı yollara başvurabilirler. Ben sahsen Dominiğin anlık bir hata sonucunda böyle birşey yaptığını düşünüyorumÇünkü filmin tamamında gerçekten ölmek istemediği açık bir şekilde bize ulaşıyor.Belki o an Sylvia yı birdaha göremeyeceği için böyle yapmayı düşünmüş olabilir.Herneyse harika bir filmdi.

    YanıtlaSil
  37. Gerçekten çok etkileyici bir filmdi etkisinden çıkamadım açıkçası. Bitmesin istedigim bir film oldu benim için ve dominik karekteri olarak yakub çok yakışmış başka bir oyuncu olsa bu kadar yakışmaz.Yakub'u tanıdıgım ilk film . Mutluluk kaynagım :)♥

    YanıtlaSil
  38. bu kadar etkilenmek adil değil.. gerçekten harikaydı dünyada böyle gençlerin acı ve boşluk içinde yaşadığını bilmek beni bir kat daha etkiliyor.. sorunumuz sevgisizlik onlara ve tüm insanlığa verilebilecek en iyi ve etkili ilaç sevgi fakat dünya sevgisizlik içinde..böyle etkili filmler biliyorsanız önerebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  39. Filmdeki oyunun adını öğrenmek isteyenler ulaşssın bana :D

    YanıtlaSil
  40. 18 artı olduğunu görmeden izledim çok etkilendim..12 yaşındayım ama ruhum olgun galiba sona sahnede hıçkıra hıçkıra ağladım ama korkmadım gerçekten hakkını vermişler filmin gerçekten korkmadım ruhum 18 yaşını geçik galiba D:

    YanıtlaSil
  41. buralarda böyle insanlar varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben varım ve hazır olmak için yaşıyorum

      Sil
  42. çok mükemmel bi film yönetmenle ve dominic ile tnışmak isterim bnm hayatımın özeti gbi

    YanıtlaSil
  43. film adı geçen oyunu nasıl bulabilirim

    YanıtlaSil
  44. daha 12 yaşındayım ama pek normal olduğum söylenemez asla yaşıtlarımla konuşamam her neyse çoğunu kötü yönden etkilese de beni iyi etkiledi bir kaç ay önce bileklerimi kesmiştim ve iyilişmeye başladım bu filme.
    Yaşıyorum,sessizce kan ağlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili arkadaşım.
      Adını bilmediğim için sana arkadaş diye hitap edeceğim.Aslında benden oldukça küçüksün ama sana böyle seslenmek istedim.Eminim yaşını düşünüp 'ne yaşadın sen ya!' diye seni eleştirenler oluyordur.Ben aynı şekilde yaklaşmıyorum sana.Çünkü ben insanları ve acı çekmeyi öğrendiğim zaman senden çok daha küçüktüm.7 yaşındaydım ve yaşadığım hiçbir şey kolay değildi.O yüzden seni anlıyorum ve bir dost, bir abla tavsiyesi vermek istiyorum.Bileklerini kesme.Neden biliyor musun? En samimi şekilde sana yemin ederim ki pişman olacaksın.Nerden mi biliyorum çünkü yaşadım...
      Şimdi o izleri yok etmenin yolunu arıyorum ama yok.Ve en kötüsü ne biliyor musun onlara baktıkça eskiyi hatırlıyorsun.Sanki geçmişinin aynası gibi.Bu yüzden kendine zarar verme.İyileşme diye şeye inanmıyorum ben; yok etmeye inanıyorum.Geçmişi silmen lazım.Ben böyle kurtuldum en azından çünkü yaşadığım hiçbir şey zamanla iyileşecek bir yara gibi değildi.Unutmam ve hafızamdan kazımam gerekiyordu.Ama tekrar diyorum o yaralar yüzünden bu uzun zaman aldı.
      Zaman gelecek ve yaşadığın her şey son bulacak.Karşına iyi insanlar çıkacak ve bunların hepsi kötü bir kabus olarak kalacak.Hayatına yön ver ve bu kendine zarar vermesin.Bir şeylere inan bu yaptığın bir iş veya kurduğun bir hayal olabilir.Ama en çokta kendine inan.Ben bu şekilde bir çok şeyin üstesinden geldim.Seninde gelebilecek güce sahip olmanı dilerim.
      Umarım cevabım sana ulaşmıştır.Mevlana'nın bir şiiriyle bitireceğim yazıyı;

      Dibi yosun tutan denizlerle ilgilenme, sen dağları seyret..
      Yenik düşüyorsan özlemlerine aldırma, kalbindeki o uçsuz bucaksız sevgiyi hisset..
      Işıklar sönmüşse ve karanlıksa; ona da aldırma, ay ışığını seyret..
      Sabret..
      Sabret ki her şey hissettiğin kadar derin ve sonsuz olsun..
      Sabret ki her şey gönlünce olsun!

      Sağlıcakla kal...

      Sil
  45. allah için söyleyin o oyunun adı neydi

    YanıtlaSil
  46. lütfen oyunun ismini bilen birisi varsa söylesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmedeki animasyondu sanırım ama ona benzeyen bir oyun var. Adı Second Life .-.

      Sil
    2. o deil ismi

      Sil
  47. filmde altyazıyı nasıl filme ekleyebilirim ??? lütfen söyleyiin !! :/

    YanıtlaSil
  48. Filmi bir hafta önce izlememe rağmen olağanüstü film olduğu için etkisinde çıkamadım,çıkmakta istediğimi sanmıyorum.Buna benzer film var mı? sanmıyorum ama lütfen varsa yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil