26 Mar 2012

Benim değerli mücevherlerim ♥

Uzun süre düşündüm bu yazıyı yazıp yazmamayı.Ee malum herkez oppasını gözünden bile sakınıyor, kimse görmesin, bilmesin istiyor, bir yandan da bütün dünyaya aşkını duyurmak, adını haykırmak istiyor.Öyle bir karmaşa yaşarken, dedim 'Yaz şunu Cemre! Nolucak.En fazla oppana birkaç hayran daha katmış olursun!'
- ne kadar istemesende...
Ve işte benim kıymetlilerimle karşınızdayım.Hepsini değerli mücevherlerden katagorize ettim ^^
Aslında hepsinin yeri ayrıdır bende ve eşsiz... 

1.PIRLANTA 











Jang Geun Suk


İlk sırada benim kıymetlimm, biricik aşkım sukkie'm var tabiki.Onun kalbime yaptığı büyük taarruz You are beautiful'da oldu ve ondan sonra ne oppalar geldi, ne oppalar geçti de onun yerini dolduramadı.Güzel ses ve oyuncu, baby face surat, fit vücut (bana acaba mı dediğinizi duyar gibiyim.Biraz kilo al oppa!) golden smile, usta dansçı ve oldukça komik bir insandır kendisi, bilen bilir.Onun eksik yönünü arayıpta bulamamak çok sinir bozucu.Böyle herşeyiyle mükemmel bir insanın ne yönden eksiği olduğunu düşünmüyor değil insan.Sonuçta kimse kusursuz değildir ve ben onun kusursuz yönlerinden çok kusurlu tarafını bilip dahada çok sevmek isterdim onu...Dizilerinin hepsi güzeldir ama You are beautiful'da bir başkadır o.Hele gülüşü yokmu gülüşü.Adamı dinden imandan çıkarır bu çocuk azizim...
UYARI: Yan gözle bakmak, efendim 'Ben pasif fan olucam, valla inan bana, hem ben öyle çok sevmiyorum sukkie'yi.' demeler falan istemiyorum efendim! Öyle diyenler hep başıma dert oldu.İmrenme çerçevesinde bakın ve bakışınızı 2'sn sonra oppamın üstünden çeviriniz lütfen! Uyarılarımın dikkate alındığını umuyorum ve Ferhat göçer abimizin bir parçası eşliğinde kapatıyorum pırlanta'mın katagorisini.

Gel benim vefası eksik yarim.Ben sensiz durur muyum! 
Sen beni bir çagır gönülden..Hiç gelmez olur muyum!! 

Sevgiler saygılar..

2.ELMAS









  

Hyun Bin / Kim Tae Pyung


Öncelikle kısaca elmas'ın özelliğini yazıcam ve hyun oppanın 2.sırada oluş nedenini açıklıyıcam..
''Pırlantanın işlenmeden önceki ham haline elmas denir.Ülkemizde pek çok kimse, elmas ve pırlantanın iki farklı taş olduğunu zanneder, oysa ikisi de aynı taştır, yalnızca kesim şekilleri farklıdır.Bilinenin aksine, aynı kalite standartlarına sahip olan pırlanta ve elmastan; pırlanta, elmasa göre daha değerli ve pahalıdır.'' 
Bu yüzden sukkie'm 1, Binie'm 2.sırada.Aslında 2'side benim için aynı yer, aynı mevki ve değerdeler.Sadece 1 tık kadar fark var aralarında oda Sukkie'yi ilk sıraya taşıdı.Binie'i aslında daha öncesinde My name is Kim Sam-soon'da izlemiş beğenmiş, daha sonrada Secret Garden'da kendisine tamamen aşık olmuşumdur.Oppamın çoğu yapımını izledim ve hepsinde, oyunculuğu, yakışıklılığı, o boyu posu endamıyla beni benden aldı.Her defasında 'Hyun bin aşktır.Hyun bin candır.' dememe neden oldu.O olmadan k-drama olamaz! Onun yapımları olmadan hayat durur! Öyle bir adamdır ki, herkezi beğenmeyen annem onu damadı bellemiş ve önüne çıkan herkezede bunu duyurmuştur.Hatta onu 2.sıraya koymıcam diye şaka yaptığımda bana oldukça hiddetlenip.''Hyun'u 2.yapmassan bozuşuruz ona göre!'' demiştir. :D Beni duymuyorsan bile annemin sesine kulak ver oppa! Gelde kadın damadı olarak görsün, senin ona omoni dediğini duysun. 

Kendim için birşey istiyorsam namerdim Allah'ım! 
Anneme yakışıklı Hyun bin oppayı damadı nasip et yarebbeem! Amiin TÜTÜTÜTÜ..


3.YAKUT


  Mike He / He Jun Xiang 


Ah Mike ah.Öyle bir insandır ki o, onu anlatıcak cümleleri nasıl bulabilirim bilmiyorum.O şeytani gülüşü olsun-bilen bilir, o dudak büzdüğündeki şirince halleri, o yakışıklılığı.Tayvan sektörünün bünyesine kattığı en güçlü ve yakışıklı isimdir kendisi.Devil beside you'da yaptı kalbime büyük taarruzunu.O dizi hakkında da yazıcam şöyle uzunca bir yazı, ama tekrardan izlemem lazım.Çok fazla dizisi var bebişimin.İzleyebildiğimi izledim, izleyemedikleriminde çevrilmesini umut ve büyük bir istekle bekliyorum.Gerçekten çok iyi bir oyuncu.Özellikle kiss sahnelerinde gözünüzü kapayarak izleyin çünkü adam harbiden öpüşüyo! Öyle böyle değil kendini vere vere.Rolleri fazla romantik dolu olsada kendisi tam bir odunmuş bunuda biliyoruz.Umarım bir gün seni görmek nasip olur mike he'm.Ne kadar odun olsanda sen öyle bile karizmasın inan ♥


4.ZÜMRÜT
 
Lee Dong Wook


Oppa bianee :( Neden seni 4'e attım çinça mullaoo.Çommal çommal bianeee..Evet günah çıkarmam bittiğine göre pembe duduşlumdan bahsedebilirim az biraz.Efendim wookie benim ilk oppalarımdandır aslında.My girl'de tanıdım onu ve zamanla oda yerini aldı kalbimdeki.Çoğu kişi onu donuk ve soğuk bulsa da inanın çok sevimlidir o.Hele güldüğü zaman bitanedir bitanee.Tamam askerden dönüşü biraz morelman yaramamış-fiziksel olarak gayet yaramış- Scent of a woman'da (ilgili yazı için TIK ) zombi vari ve biraz beklenilenin altında performans sergilemiş gibi duruyor ancak olsun olsun.Her türlü kabulümdür, hertürlü erir biterim ona.Zaten son dizisi Wild romance (ilgili yazı için TIK ) ile kendini bana tekrar kanıtladı ve sevdirdi.Ah o domuzcuk gülüşleri, ah o aşık halleri, ah o karizması...Çok sevdim çok Wild romance'da onu.
Kısacası ayrı bir yere sahip Wook oppa bende.Ama lütfen o fiziğini eski haline döndürsün.
Dibim düşe düşe bir hal oldu canımm! 
Sevgiler, saygılar..


5.SAFİR
Gaspard Ulliel


Benim kıymetlilerim tabiki sadece çekiklerden ibaret değil.Mesela ben fransız manyağıda bir insanım.Hatta oppalarla tanışmadan öncesinde sürekli annemin 'Ben fransız bir erkek istiyorum anneee! diye başını şişirmişliğim vardır.Şişirmemekte mümkünmüdür arkadaş! Gaspy gibi dünya harikası bir insan karşısında erimiyim, dibim düşmesinde napsın.Bünye bu bünye! Kaldırmıyor bu kadar yakışıklılığı azizim.Ah Gaspy ah.Bütün filmlerini sildim süpürdüm, resimlerinden arşiv yaptım senin.Reklam çekimlerini izledim.Röportajlarına baktım ve senin fransızca konuşmanı salyalarım akarak dinledim.Hele o 'Madam'diyişin yokmuu! Ah ki ne ah güzel gözlü fransızım benimm..
Diğer yandan kitabımdaki baş karakteri ondan özenerekde yazmışımdır.Aslında ben yazdım o karakteri, sonrasında bir baktım Gaspy'le özdeşleşmiş.Resmen kendini buldu Gabriel karakterim Gapsy'de diyebilirim.O yüzden biraz hayalcilik yapıp film olursa kitabım, onun oynamasını arzı talep edicem yönetmene ;D Ah bi bitse kitapcığım sonra ver elini bestseller, sonra gelsin filmler, oynasın Gaspy'ler.Hayal kurmak beleş neticede..Hihihi ^^
Gaspy'de değinmek istediğim bir nokta daha var.Gülüşüyle alakalı.Çok güzel gülüyor bebişim ancak o gamzesininde bir hikayesi var.Önce resim;

Bu güzel gülümseme tanrı vergisi gibi dursada malesef işin aslı öyle değil.6 yaşında hain bir dobermanın saldırısına uğramış ve yara izi olmuş o güzel suratında.Görenler gamze sanır ki bende ilk gördüğümde öyle sandım.Ah yavrum kıyamam, ne kadar canı acımıştır kimbilir :( Ne komplekse girmiştir yaşıtlarının arasında.Ama büyüdüğünde bunun ona hava ve karizma katıcağınıda bilemezdi heralde.Şanslı köpek seniii ^^ Kısacası fazla yakışıklı ve fazla iyi bir aktördür.Ama özellikle Hannibal'ı miğdesi dayanmayanların izlememesini öneriyorum.Fazla tehlikeli ve sexy olmasına rağmen canlandırdığı karakter Hannibal'dı malumunuz.Ben onun o şiddet düşkünü, vahşi halini bile beğensem de, siz soğuyup bebeğim hakkında kötü izlenim edinebilirsiniz diyorum ve yazımı sonlandırıyorum..Gaspy'de benimdir lütfen sulanmayın ve sadece bakmakla kalın.
Yoksa ciddi anlamda No çuuuugoo!! 



Evet efendim ilk 5 değerlimi sizlerle paylaştım.Bunu 10'a yükseltmeyi ve 2.bir 'Benim değerli mücevherlerim' yapmayı düşünüyorum.Yakında diğer 5 mücevherimlede karşınızda olucam inşallah, maşallah :D
Lütfen uyarılarımı dikkate alarak pek sulanmadan bakın aşkoşlarıma.
Biliyorum zor olsada umursamaz olun diyorum ölün demiyorum sonuçta yeaa..
 Sevgiler saygılar.. ♥ ^^




Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder