24 Ara 2012

Günün müziği ve sözü | Vol4



Selamlar efendim.Bayadır sizlerle günün sözü & müziği paylaşımı yapmadığımı farkettim.Aslında çok sevmiştim ben bu paylaşımı böylelikle sevdiğim müzikleri ve sözleri de paylaşabiliyorum ama nedense bunu bile yazmaya üşeniyorum.Ah Tanrım benim bu üşengeçliğin sonu nereye gidecek merak ediyorum! Her neyse malumunuz önceki yazım  kıyametten önce izlenilesiler maalesef geç kalınmış bir fikirdi.Bu yüzden sadece bir tane film yazısı paylaşabildim hehe Neyse ama devam edeceğim ona.En azından 2-3 film veya dizi daha paylaşıp o güzel fikride tamamlarız.Neyse lafı kısa kesmek en iyisi olacak.Zaten yarın 5 gibi bir saatte uyanmam gerektiği düşünülürse yatma vaktim geliyor.En yakın zamanda görülmek üzere.
Sevgiler, saygılar...

Günün Sözü;
Bir savaşçı sevdiği şeyi bırakmaz.Savaşçı yaptığı şeyde sevgiyi bulur...


Günün Müziği;
Tylor Swift - I Knew You Were Trouble


Esasen Tylor Swift dinleyen bir insan değilimdir hatta kendisinden hiç haz almam ama bu şarkısını çok beğendim.Uzun bir süre dilime takıldı hatta.Başında geçen konuşmada söyledikleri de oldukça güzeldi.İngilizce bilmeyenler için ben hemen yazıvereyim şuraya.Şayet müziğin çevirilerinde falan yayınlanmamış girişteki konuşma.

* *

Bir ilişki sona erdiğinde tüm yaşananlar bir şerit halinde gözünün önünden geçer.Aynı kaleydoskop desenlerinde olduğu gibi.Her şey gözünün önüne gelir..
Ama bu, onun için geçerli değil.
Aslında bir yanım, daha ilk onu gördüğüm an tüm bu olacakları biliyordu.
Ne söylediği bir şeyden anlamıştım bunu, nede yaptığı bir şeyden.
Bu sadece içimden gelen bir histi.
Daha kötüsü ise, başka birine yine böyle kendimi kaptırırsam ne yaparım.
Kaptırmamam mı gerekiyor onu bile bilmiyorum.
Biliyordum, onun dünyası çok hızlı dönüyordu ve çok parlak yanıyordu.
Ama düşünüyorum da nasıl oluyor da bir şeytan, gülümsediğinde aşırı derecede meleğe benzeyen birine doğru seni çekebiliyor.
Belki de beni ilk gördüğünde biliyordu.Sanırım iyice dengemi kaybettim.
Düşünüyorum da bu ilişkinin en kötü tarafı onu kaybetmem değildi.
Kendimi kaybetmemdi...

* *

Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................


1 yorum:

  1. Kolay gelsin! güzel söz.. paylaşımınız için teşekkürler.. kaliteli paylaşımlarınızın devamını bekliyoruz..

    YanıtlaSil