13 Oca 2013

Grown Ups / Gülmeye hazır mısınız?

Geç gelmiş bir blog yazısıyla karşınızdayım efendimmm! Aslında bir k-drama yazısı yazmaktaydım ama nedense yazının ortasında duraklama dönemine girdim ve şimdi öylece taslaklarda duruyor :D Bende dedim o arada bir komedi filmi yazısı patlatayım da bu soğuk ve kasvetli kış vakitleri gülüp içimiz ısınsın.Büyükleri bilmem kaç kere izledim ama oldukça fazla olduğunu söyleyebilirim.Espiriler, karakterler herşey tamamen komedi tufanıydı! Ben gerçekten çok eğlendim ve sizlerinde zevkle izleyeceğinize eminim.


Hadi azıcık ucundan tanıyalım filmimizi ^^
Konumuz 5 büyük ergen etrafında dönüyor gibi dursa da aslında çoğu sorumluluk sahibiydi.Yani en azından biri hehe Bir yandan güldürürken bir yandan da alttan alttan verdikleri mesajları görmemek mümkün değil.Açıkcası ileride bizim çocuklarımız da onların çocuklarıyla aynı durumu yaşayacaklar.Teknoloji veya gelişim adını  ne koyarsak koyalım sonuçta bizi samimi olmayan betonlarla dolu dünyalara itiyor.Bunu engelleyemiyoruz.Her neyse konuya değineyim derken sosyal mesaja doğru kaktırdım konuyu hehe Kısacası bu 5 büyük ergen ve onların aileleri, çocuklarıyla ilgili sıcak ve azda bel altı espirilere mağruz kalmış bir film Büyükler.Bel altı espiri dediğime bakmayınız o kadar da abartı değil yani sadece bahsetmek için söyledim.
Aslında her karakter birbirinden komik hani ciddi anlamda seçim yapamazsın ama özellikle Elvis ve umpa lumpa çakması abimiz gerçekten çok komikti.Onun zaten hayvan adlı başka bir komedi filminden biliyorum oda acayip komiktir burda da harbiden karakterini çok iyi yansıtmış.Özellikle o peruğunun uçuştuğu, cenazede ilahi okuduğu bölümler ve yaşlı teyzemizle yaşadığı aşkı ayrı bir komediydi.Aslında o değilde karakteri üzerinde kullanılan espiriler güzeldi.Ya diyorum ya hiçbirini favoriniz yapamıyorsunuz çünkü her karakter manyak derecede komik ve birbiriyle bağlantılı.Harbi harbi böyle arkadaşlığım olmasını isterdim.Adamlar bir aradayken manyak eğleniyorlardı be ya!
Ya şuan ne yazarsam yazayım bir anlam ifade etmeyecek çünkü izlenmediği zaman bilirsiniz ki ne espiriler nede komik karakterler adama yeterince iyi gelmez.O yüzden çok fazla şey yazmak istemiyorum film hakkında.Samimiydi.Dostluk, arkadaşlık, aile bence bunlarıda oldukça iyi bir şekilde vermiş.Güçlü oyuncu kadrosuna sahip özellikle Selma heyek bir kere daha bana ne kadar güzel bir hatun olduğunu kanıtladı.Abicim o kadın ne kadar yaşlanırsa yaşlansın hep güzel kalacak.Vallaha bak! Kısacası eğlenip, kahkahalarla gülüp, arşivinize ekleyip defalarca izleyeceğiniz bir film ararsanız mutlaka izleyin, izlettirin.Bu arada bir kaç gif paylaşıp benden bu kadar diyorum.Bir daha ki yazımda görüşmek üzere.Sevgiyle kalınn ^^






Hayatın son düdüğü çaldığında pişmanlık duymayın!










Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder