14 Şub 2013

Sevgililer Günü Sendromu Vol 1234565432

Tutup da sevgililer gününüz kutlu olsun dememi beklemeyin benden.Şayet bunun gibi sadece para bazlı özel günleri kutlamak adetim değildir.Ne o öyle millete toplu mesajlar 'Sevgililer gününüz kutlu olsun..' falan.Ulan tutup bayramda mesaj atmamıştır kimseye.Ne bu hayasızlık, ne bu genişlik.Bi yürü git karşiim!!
Açıkcası bu nedensiz sinirim birazda yıllardır hayatıma kimseyi sokmadığımdan olabilir.Dünde zaten bir aşk romanı bitirdim onunda etkisi üzerimde hala.Ee böyle anlarda da insanın asabiyet katsayısı yükselebiliyor.Ama genede bu kendi seçimimdi.O yüzden fazla uzatmıyorum bu dellenme mevzularını.Hayatıma kimseyi almama, vaktimi boşa harcamama sözü verdim kendime ki yaptığım iş her şeyden önceliklidir.O yüzden bu tarz saçma özel günlerde arada bir gelip gidiyorum affola.Sizin sevgiliniz var ise mutluluklar dilerim.Biz Sami abi gibi takılanlarada selamlarrr!!




Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu gadget'ta bir hata oluştu