12 May 2013

DUYURU! Come Back Kisskiss ♥


Selamlar efendimmm.
Uzun zamandır herhangi bir yazı yayınlamadığımı fark eden arkadaşlarım olmuş.Ben saklanarak kurtulabildiğimi sanıyordum ama onlar beni bulup' zaten fazla yazmıyordun, artık hiç yazmıyorsun' diye baya bir hayıflandılar.En son yazıma baktım da sevgililer günündeymiş.Sanırım o zamanlar ki buhran dönemini atlatamamışım hala.
Lütfen bana kızmayın! 
Sınavlarım vardı, koşuşturmacayla geçti günler, kitabıma odaklanmalıydım, benim bir suçum yoktu vallahi diye dert yanmayacağım ama bu kadar ara yeterli diye düşünüyorum.O yüzden Come back yaptım.En kısa zamanda bir film yazısıyla gelebilirim.Ondan sonra animeye geçeceğim.Sanırım bir iş planı tutturmam lazım yoksa gene aksayacak blog! 
Size daha fazla dizi, film, anime vb.. önermek isterdim ama maalesef özenerek yapmak istediğimden bu işleri, baya bir zamanımı alıyor.O yüzden nadir yazabiliyorum.Takip eden, yazılarımı zevkle okuyan herkese sevgiler.Aslında bugün 50.000 ziyaretçiye ulaşmış olduğumuzu da fark ettim.Bunun şerefine olsun geri dönüşüm.


 Size 4 yıl aradan sonra geçen sene Come Back yapan sevgili Shinhwa'mın güzel mi güzel şarkısı ile veda ediyorum.Aslında K-pop tanıtımı da yapabilirim ancak gerçekten sevip, her şeylerini takip ettiğim gruplar bir elin parmağını geçmez, o yüzden bu tanıtım işlerini gerçek k-pop fanlarına bırakıyorum.Onlar varken bulaşmak haddime değilmiş gibi geliyor hehe Ama Shinhwa hakkında bir yazı yazmak istiyorum o ayrı.Bakalım ilerleyen zamanda ona da el atacağım.
Sevgiler, saygılar...




-kisskissbangbang

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder