23 Mar 2012

Me too, Flower / Birbirine kelepçelenen 2 kalp...



Eveet geldik bir dizi paylaşımına daha ^^ Çok yavaşım, çoook.Ama inanın gönül ister ki bütün izlediğim dramaları, filmleri paylaşabileyim, ama işte zaman ayırmak sandığınızdan kolay olmayabiliyor..Artık az maz katlanın canımm.Sonuçta ben elimden geldiğince bir şeyler yazmaya çalışıyorum :D



Biraz önce bitirdim Mee too, Flower'ı.Çok hoş bir diziydi öncelikle onu söyleyebilirim.Daha önceleri izlemek istemiştim ama çevirisi yavaştı ve anca tamamlandı.Bende hemen indirip izledim ve soluğu burada aldım.Dizinin belli bir konusu yok aslında.Daha doğrusu etrafta ' Üç kadın ve bir adam arasındaki karmaşık ilişkiyi anlatan bir dizi' tanımlaması yazmakta.Ama gerçekten karışık bir dizi.Daha doğrusu ilk 3 bölüm falan olayları kavramaya çalışıyorsunuz ama kavrayamıyorsunuz ve sadece gülüyorsunuz.Sonrasında zaten olaylar kendini göstermeye başlıyor ve 'Ayy ne kadar tatlıı' moduna giriyorsunuz.Aslında ben bunu başroldeki oğlan için çok kullandım malum öyle çok ünü olan bir oppa değil kendisi.Zaten neden değil onuda anlayamadım bence gayet iyi bir oyuncu ve her duyguyu resmen iliklerine kadar yaşatıyor.Ben kendimce konususuna değiniyim öncelikle;

Esas kızımız Bong sun hırçın, sinirlerine hakim olamayan, güzel bir polis memuru.O başına gelen bir sürü talihsiz olay ve katlanılamaz sinir halleri sonucu polis merkezi tarafından piskoloğa gönderilir.O sırada yolları motorsikletli yakışıklımız Jae hee ile kesişir ve arkasından gelen olaylar ve mekanlar onları tekrar karşılaştırır.Oğlumuz sevimli ama toplum içine çıkamama korkusu olan, zengin bir tasarımcı.Bu korkusunu yenebilmek ve müşteri memnuniyetini kontrol edebilmek için kendi şirketinde park görevlisi olarak çalışmaya başlar.Ne tesadüftür ki şirketi, kızımızın karakoluyla yan yanadır...


Dediğim gibi ilk 3 bölüm hatta 4 bölüm tam olarak konuya hakim olamadan geçiyor, ama bu gözünüzü korkutmasın.Tamamen konuya hakim olamasanızda bu iki sevimli çiftin kavgalarını, sürtüşmelerini severek suratınızda kocaman bir sırıtışla izliyiceksiniz.Yer yer kahkaha attığımıda belirtiyim.Hatun çok agrasif ve dobra bir karakter olsa-hatta bazen abartsa- bile bu sizi gıcık edip diziden soğumanıza neden olmuyor.Hatta ay ne kadar tatlı bir karakter bile diyebiliyorsunuz.Tabi kızımızda o siniri, o soğuk halleri tek başına edinmemiş.Annesi zamanında onu sokak ortasında terketme girişiminde bulunmuş ve daha sonra başkasıyla evlenip kendi kızı yerine üvey kızının üzerine titreyen biri.Babası deseniz polislik işlerinden gözünü kaldırmayan asabi yapılı, soğuk ve sert bir baba.Oda başkasıyla evli ve kızımız ikisininde hayatına müdahale etmemek için 14 yaşından beri tek başına büyümüş ve yanlızlık çekmiş.Üzücü.Sonuçta annesiz babasız büyüyen çocuklar yeteri kadar iç acıtsada onlardan daha kötüsüde annesi ve babası olduğu halde onlarsız yaşayan kişilerdir.Kızın tek başına yemek yemesi, bugüne kadar sevgi görmeden büyümesi ve sonunda böyle biri olması kaçınılmaz sonmuş bence.
Daha başka nasıl bir karakteri olabilirdi ki zaten?



Dizide sonralardan kızın hayatına dahil olan bir üvey kardeş ve piskoloğumuz var.Üvey kardeşe acayip kılım.Daha önce izlemiştim onu bir yapımda ve ordada böyle gıcık, böyle iticiydi şimdide aynı gıcıklığıyla karşımdaydı.O sırıtışı, o ağlayışı, o bağırışı bu kadar mı itici olur yaa.Sinir etmişti dizi boyunca ve hep ilerlettim onun olduğu bölümleri.Bir tane daha hatun var.Onun hakkında ise diyicek söz bulamıyorum.Zaten dizinin başlarında oğlana bakışları olsun, hareketleri, tavırları olsun rengini belli edicek size.Ama onunla oğlanımızında ilginç ve oha diyiceğiniz bir geçmişi var.Her bölüm ayrı bir şaşırtıcıydı.Bazı sahnelerde ağzım açık kaldı bile diyebilirim..Kadının oyunculuğu ise zaten diyicek bir şey bulamıyorum.Rolünün hakkını sonuna kadar vermiş hatun.Ayakta alkışlanmalık cinstendi.O nefreti, o kıskançlığı hissettim ben abi.Resmen gözüm korktu hatunun bakışlarından izleyen neden baktığını anlar.Ah keşke bende öyle bakabilseydim :D Herneyse herneyse hakkını vermişler yani heleki Yoon si yoon.Allahım hayatımda bu kadar güzel ağlayan bir oppa görmedim! desem yalan olur ama ilk 5'e hatta 3'e giricek cinstendi.Bazı sahnelerde içim ürperdi, onunla ağlama ihtiyacı hissettim..Onunda dizideki hayat hikayesi çok trajikti.Kızla karşılaşması ise bence başına gelen en güzel olaydı...Yoksa o kadar acı, yaşanmışlık kolay unutulmazdı.Kız sayesinde ağlıyıcak bir omuzu ve sıcak yemeği oldu..


Geldik yazımın sonlarına.Açıkçası ben beğendim ve sevdim bu diziyi.Hele 7 ve 8.bölümlerde tavan yaptı kalbimi sıkıştırdı da diyebiliriz.Güzel sahneleri-özellikle kiss sahnesi-, 2'sinin tatlı ilişkisi ve oyunculuk gayet yerindeydi.Ayrıca yan karakterlerde ve onlar üzerinden işlenen olaylarda vurucuydu.Müziklerde hoştu ost'sini indiricem birazdan.Kısacası şöyle bir fincan sıcak çikolatanızı alıp televizyon karşısında yayılarak zevkle ve heyecanla izliyebiliceğiniz tatlı bir diziydi.Zaten heyecanı elinden bırakmadı hiç.Sadece 15 bölüm olması -Mbc ödül törenine yetiştirmek için 1 bölümü kesilmiş- biraz canımı sıktı.Son bölüm o kadar tıkıştırılma ve hızlı gelişti ki Boo yaa! diye sitem ettim.Ama genede sonuna bakmayın zaten çoğu k-dramada aynı talihsizlik var.Mükemmel giden bir dizinin, finalinde içine etmek onların sevdikleri bir olay! Ah sitem etmiyicem! diyorum ve yazımı sonlandırıyorum.

Çok tatlı ve sıcak bir dramaydı.Ben severek, merakla izledim..
Sizde; İzleyin, izlettirin..^^




* Gerçekten her şeyden vazgeçecek misin? 
Evet.
* Zenginlik.Şöhret.Yada o kadın..Hepsinden vazgeçecek misin? 
Herşeyden vazgeçtikten sonra, yeniden elde edebilirim.
Ama sen...Sen bir tanesin..



Buda hoş bir video.Yazılanlardan sonra hala kararsızsanız izleyin.
Yok ben izlicem karşiim diyosanız hiç izlemeyin çünkü azcuh spoiler içeriyor ^^





Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu gadget'ta bir hata oluştu