10 Mar 2012

Wild Romance / Kalbimi korumalıyım!

Hahahahyt bekledim bekledim sonunda bitti çevirisi dediler ve hiç uyumadan geçtim televizyonun karşısına geçen gün izledim bitirdim...Aslında daha fazla dizi paylaşmalıyım diye düşünmüyor değilim şayet artık izlemediğim Kore yapımı elle sayılır kadar kalmıştır amma malumunuz yazma işleri öyle kolay olmuyor.Özellikle de sevdiğin yapımları ayrı bir yazamıyorsun nedense.Bu tatlımı tatlı diziyi de çok sevdim sevmedim değil ama tazeyken yazıyım ilerde başıma dert olur yazamam diye korktum ve işte karşınızdayım.Bilmeyeniniz var mı bilmem bu diziyi.Ancak varsa bile olabildiğince spoiler vermeden yazıcam çünkü çok heyecanlı ve sürükleyici bir diziydi.Ben öncesinden çoğu komik/romantik sahneyi gördüğüm için size de tavsiye etmem.Dizi ne kadar güzel olursa olsun belli başlı yerleri biliyorsanız, olabildiğince söner o sahnenin havası...
Eveeet kısaca konumuza değineyim ben ;

Afiştede gördüğünüz gibi gene bir erkek fatma modeliyle karşı karşıyayız.Hem erkek fatma hemde koruma.Ayrıca kızımız baseball hastası.Ama öyle böyle değil.Ailecek evleri, kıyafetleri, babasının iş yeri heryeeer mavi martılarla (Takımın adı) kaplı :D Bir ara gerçekten boğulucam sandım o mavilikte.Öhöm neyse bir adette tabisi yakuşuklu Muyeol'ümüzz var.Oda baseball oyuncusu ve tahmin edin takımı kim.Tabikide martıların ezeli düşmanı kırmızı hayallerin sopa tutucusu kendisi..Herşey koruma kızımızın, babasının doğum gününü kutlamak için gittikleri karaoke barda başlar.Bir anda ezeli düşmanlarıyla karşılaşan baba ve kardeş kavgaya tutuşur o sırada gelen kızımız bizimkini bir darbeyle yere serer ve olay sarpa sararrr.Ertesi gün internette 'Küçük düşen Park Muyeol' adlı bir video çıkar.Bu video yüzünden ikiside kendi çıkarları için şov sergilemek zorunda kalırlar ve sonuçta Eunjae kırmızı hayallerin 2.oyuncusunun koruması olarak atanır...  


Acayip vurdulu kırdılı bir aşk onlarınki baştan söyliyim! Hele ilk bölümlerde bir kavga sahnesi var görmeniz lazım.Bildiğin ağız burun dalıyorlar birbirlerine :D Öyle hani ayy vurmaya kıyamam, ay şuran mı yaralandı değil olay.O ufacık kızdan ne hareketler çıkıyor oda ayrı bir şaşırtıcı.Ben severim şiddete meğilli aşkı öyle pısırık içe kapanık romantizm gerer beni.O yüzden ayrı bir güzeldi bu dizi bana göre.Ama sonlara doğru kıza bir merdiven çarpma sahnesi var...Zaten bir orda doğru dürüst ' Bir şey oldu mu? İyi misin!' yaklaşımında bulundu oğlan ama güzeldi güzel...Çok tatlılardı yaah! İlk başta kızın o kabarık erkek modeli saçına, o garip domuzcuk gülüşüne kıl olup bu ne yaa diyebilirsiniz ama nedense zamanla özledim şu kızı yaa diyip tekrar izleme ihtiyacı hissedebiliyorsunuz..Açıkçası ben bazı bölümleri açtım açtım tekrar izledim hatta şuan bile izlemek istiyorumm :D


2.adam olayı hiç olmadı bu dizide ama 2.hatun vardı.Bizim oğlanın 10 yıldır unutamadığı eski aşkı.Birden çat kapı geliyor yurt dışından oğlanın hayatına geri dönüş yapıyor.Tamda kızımız abayı yaktı oğlumuz yumuşadı derken olacak şey miydi kardeş o! Bizim erkek fatma bir kıskanıyor bir kıskanıyor sormayın gitsin..Bir ara dalacak kıza sandım :D Neyse ki kız öyle acayip şirret gıcık bir şey değildi.Gerçi rengini de anlayamamışımdır izlediğim süre boyunca.Bir bakıyorsun iyi, bir bakıyorsun gıcık.Sevmekle nefret etmek arasında kaldım o yüzden ama sevemedim genede.Sonuçta bizim kız çok üzüldü onun yüzünden, yavrumm hasta oldu zayıfladı resmen :(

 

Birde 2.bir garip çiftimiz vardı.Manager kim(Namıdeer robot kim) ve kızımızın en yakın arkadaşı, kitap delisi Dong ah :D Allahım çok tatlılardı yaaa.Hiç fonksiyon gösteremeyeceğini düşündüğünüz bir adamın birdenbire kıza aşık olması, ikisininde 0(sıfır) ilişki bilgisi...Hele o öpüşmeye çalışırken ki gayretler, yapamamaları falan.. :D Çok sempatikti çoook.Kızın sürekli romanlardan okuduğu bildiği şeyleri adam üzerinde uygulaması ama sonunda gerçek hayatın romanlardan daha farklı olduğunu görmesi vs vs..
İnce işlenmiş güzel bir ikiliydi.Çok sevdim çok. 
O bir robot ve robotların bir pile ihtiyacı vardır..Bu replikde çok tatlıydı.
Hazır bahsetmişken bir giflerini koyıyım :D


Eveet gel gelelim esas oğlumuz Baseball'cunun birde sapığı var.Sürekli ona gözleri oyulmuş resimler yollayan, notlar yazan, ölmesini isteyen biri.Çok fazla kafa yordum kim olabilir diye geçekten.Ama bulamadım.Zaten sonlara doğru ortaya çıktığında hadi laan! tarzı bir dumur oldum.Neler çektiler o sapık yüzünden allahımm olabilir mi öyle bir insan? Yazık! hem üzülüyorsun, hem geber git sen ya! diyorsun.Garip bir ikilemde kaldım o yüzden..Yazık diyip geçtim sonunda.Aşk bazen gerçekten saplantıya dönüşebiliyor..İğrenç bir saplantıya...
Sonunda bir havuz sahnesi var zaten izleyen bilir allahım neydi o sonunda oğlanın açıklaması.Heyt be dedim aşka bak canım yaaa :) Çok şey yaşadılar.Ölüm kalım arasında kaldılar.Aşklarını açıklayamadılar.Ağladılar..İnançları köreldi...ama sonunda gene onlar kazandı, gene aşkları kazandı diyerek yazımı sonlandırıcam..


Ben çok sevdim bu diziyi.Uzun zamandır şöyle bol bol gülebileceğim, romantik bir dizi arıyordum.Bana öyle iyi geldi ki anlatamam...Ayrıca ilk defa 2 çifti birbirine acayip yakıştırdım ve sevdim.Pardon 4!.Robot kim ve Dong ah'da var :D Wookie üstün bir oyunculuk sergilemiş bu dizide.Scent'da TIK ben onu sönük bulmuştum açıkçası ama burada oyunculuğunun doruğundaydı ve sakallı daha bir karizma^^ Her neyse öhömm..
Şeker, izlenilesi ve heyecanı elinden bırakmayan güzel bir diziydi diyorum ve kesinlikle şiddetle tavsiye ediyorum..

Ben derim ki;
İzleyin, izlettirin^^



  
Prenses sevdiği zaman, bu bir peri masalıdır.
Cadı sevdiği zamansa bir lanet...


Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................


6 yorum:

  1. Ben sevemedim bu diziyi yaa. Öyle 5 bölüm falan izledim oda menejerin hatırına. Sonra dayanamadım bıraktım. Sıkıcı geldi nedense. Bir sapığa bağlamışlar olayı gidiyor. Daralıp devam etmedim. Birde başrolde ki adamın (Adını unuttum :D ) oyunculuğunu hiç beğenmiyorum. Donuk bir adam. My girlde de beğenememiştim bir türlü. Scent of women'ı da bu yüzden yarıda bıraktım.

    Ama menejer ve o deli kız hoştu Allah için. Ona sözüm yok ^^ O iki karakter sayesinde izledim 5 bölümüde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye öyle diyosun wookie bitanedir ya :D Tabi biraz dediğin gibi donuk bir suratı var ama alışıyosun ona.Tatlıydı özellikle bu dizide.Bence devam ettir baya şok olucaksın sonlara doğru özellikle sapığın kim olduğunu öğrendiğinde :D Scent'da çok güzeldi ama scent'daki oyunculuğunu bende pek beğenmedim.Orda tam ruhsuzdu ya.Ben sevmiyorum onu dramvari dizilerde, onun kulvarı komedi kesinlikle! Robot kim ve dong ah'ın ilk 5 bölümde pek aşkı yok sonralarda hareketleniyo onlarda :D Devam et oyüzden :)

      Sil
    2. :D Bilmiyorum yaa :D Baya kararsızım. Scent'de ki hali zaten bitikti gözümde :D Kadın kurtarmıştı o diziyi. Ama menejer için yeniden başlayabilirim :D

      Sil
    3. Devam et devaamm...Bitirincede nasıl bulduğunu söyle bana! :D

      Sil
  2. Çoğunluğun aksine ben bayılanlardanım bu diziye,16 bölümü nasıl izledim nasıl bitirdim anlamadım bile,Dong Ah'ı ve Menajer Kim'i esas çiftten daha çok sevdim ama hepsinin öyle sahneleri vardı ki tekrar tekrar başa sarıp izledim;))).
    Sapığın kim olduğunu bende kesinlikle anlamadım,şahıs kendini belli edene kadar bende onlarla kim acaba diye döneledim durdum,çok güzel bir diziydi bence sizde çok güzel yazmışsınız kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dizidir Wild yaaa.Acayip özlemişim açıp izleyesim var ama vakit yok.Bi boşluk bulup sarılıcam tekrardan tatlış domuzcuk çiftime inşş :D Teşekkürler yorumun için ^^

      Sil