25 Mar 2012

Paradise Kiss / Her tasarımcının bir ilham perisine ihtiyacı vardır..

Geldik benim çok sevdiğim manga/anime'nin live action'ına.Efendim film hoştu özellikle yakışıklı, dalyan boylu Mukai osamu'mun oynadığını göz öne alırsak.Ah çok seviyorum ben onu Mei-chan'daki bembeyaz dedemsi saçları, Atashinchi no Danshi'deki o beline bağladığı gömleği ve deri ceketi en sevdiğim zamanlarıydı.Ondan yakışıklısı var, yok değil ancak onun çekiciliğine ulaşabilen bir japon daha olmadı benim için.Farklı o farklı :D Herneyse konudan saptım gene.Aslında ben manga'sını okumanızı, yapamam diyorsanız en azından animesini izlemenizi isterim zaten animesi kısacık.12 bölümcük bişey.Ama tabi baştan altını çiziceğim bir insanın elinden çıkan bir yapım bu.Ai Yazawa.Namııdeer Nana'nın mangakası.Bilen bilir onun o klasik sonlarını.Malesef mutlu son kavramı çok farklı mangakamızın.Ama onun bu gerçekçiliğini seviyorum.Bazen insan gerçekten mutlu sonu, daha doğrusu 'Birlikte sonsuza kadar mutlu yaşadılar..' klasiğini görmek istemiyor.Bir laf vardır.'Sonsuza kadar mutlu yaşadılar, ama ayrı ayrı...' Ai'nin bu manga'daki verdiği son mesajı kesinlikle buydu..Ama merak etmeyin filmde yüzünüz gülücek.Çünkü istenilen şirin bir son kondurmuşlar mangasının aksine.Ben 2 sonuda beğendim açıkcası.'O şekilde olursa bu son, bu şekilde olursada böyle olurmuş demek' dedirtti kısacası :D Cennet öpücüğü'nün konusuna değiniyim bilmeyenler için;
Yukari, sokakta yürürken karşısına, her tarafı piercing yapılmış tanımadığı biri çıkar. Arashi adındaki gençten korkan Yukari, koşarak oradan uzaklaşırken Isabella'ya çarpar.Yukari, Isabella'nın Arashi'nin arkadaşı olduğunu anlar ve bayılır. Ayıldığında karşısında Miwako'yu görür ve kendisini cennette zanneder ama Isabella ve Arashi'yi görünce cehennemde olduğuna karar verir.İşin aslı "Yaza Sanat Okulu"nda okuyan 4 genç, bodrum katında ufak bir odada kendi atölyelerini kurmuşlar ve markalarına "Paradise Kiss" adını vermişlerdir. "Paradise Kiss" ekibi, okul festivalinin moda şovunda kendi giysi ve aksesuarlarını taşıyacak bir manken arıyorlardır. Yukari de tam aradıkları kişidir. Ancak Yukari bu teklife hayır der. Sınavları vermek, derslerinde başarılı olmak daha önemlisi annesini memnun etmek Yukari için önceliklidir. Atölyeden koşarak çıkan Yukari, not defterini düşürür. Grubun lideri George, not defterini götürerek Yukari'yi bir de kendisi ikna etmeye çalışır. George'un karizmasından etkilenen Yukari, George'a fazla dayanamaz ve " Paradise Kiss"in yeni mankeni olur. Bu kararı, onun tüm hayatını etkiler...


 Karakterler çok şirin.Özellikle favorim İsabella'dır.İsmine ve görüntüsüne bakmayın kendisi erkek :D O annecan tavırları, george'a olan düşkünlüğü falan fazlasıyla samimiydi.Çok seviyorum İsabel'i ben.Shunji Igarashi'de çok güzel canlandırmış onu.Bir de Miwako karakteri.Arashi'ye herşeyini adaması ve onu mutlu etmek için uğraşması falan :D Hatta şu sözcüklerle açıkladı onunla olan ilişkisini filmde;
Benim işim, onun arzularını evcilleştirmek.. :D
Zaten çok sevdiğim oyuncu Aya Omasa oynuyor onuda.Aslında her karakter güzeldi ve üstünde tek tek değinmek isterdim ama bunu size yapmıyıcam ve onları kendinizin keşfetmenize izin vericem ^^


Filmin belli bir kısmından sonra olaylar gelişiyor ve benim çok sevdiğim bir kısma geliyor.Kızımız zorlayıcı annesinden tokat yiyince, eşyalarını toplayıp soluğu atolyede alıyor.Nerde kalıcak bu kız derdine düştükleri anda George ona evinde bir oda vericeğini söylüyor ve hoop bizim kız george'un zengin vari evine yerleşiyor..Ayhşş içim gitti, şanslı velet :D Ordaki bi diaologları vardı oda çok şekerdi gif'ini paylaşıyım hemencik ^^


Filmde hep mi beğendiğim şeyler oldu? Tabiki hayır.Mesela kızın iş bulamadığı için para icabı gittiği o fotoğraf çekimlerinde yaptığı o poz verme çabaları falan acayip sinirdi.Sanki güzel yapıyo gibi kendini kaptırdı dahada iğrençleşti.Herkezde nasıl beğeniyosa anlamadım :D Ya kardeşim başka oynatcak birinimi bulamadınız yada baktın olmuyo öyle sahneler çekme vallahi kusucaktım..Acayip iticiydi o fotoğraf çekimlerinde falan..Gerçi kız animesiyle neredeyse tıpatıp benzemiş.Ben şok olmuştum hatta izlediğimde.Ama genede o kısımlar ciddi anlamda trajikomik ve iii-tii-ciiy-dii! :D


Yazımın sonlarına doğru gelirken tekrardan, enazından bir animesini izlemelisiniz diyorum.Karakterleri tamamen tanır, eğlenir ve Joji'nin maviye dönük saçlarını ve olağanca karizmasını görürsünüz.Aslında ben filmde George karakterini izlerken daha farklı düşünmüştüm ne biliyim Mukai'yi çok severim ama sanki Joji'nin o umursamaz, çapkın havasını çok fazla verememiş.Bana göre bakışları fazla romantik Mukai'nin...
Hee birde animede erotik unsurlarada yer verilmiş.Öyle bir çıplaklık falan olmasada genede...yada izleyince görürsünüz yeaa :D Ben sevdim.Animesiyle karşılaştırmadan göz önüne alırsanız, ikiside başarılı dersiniz.Animesinin sonuna kendinizi hazırlayın buarada.Şayet yazımın başlarında dediğim gibi öyle 'Sonsuza kadar birlikte mutlu yaşadılar..'olayı yok orda ama en azından Ai Yazawa'nın yapımlarında, gerçek hayatı verdiğini söyleyebilirim.Yani bence öyle üzücü bir sonda değildi.Sadece buruk kaldık diyebiliriz...Bu burukluğuda filmde yokettik..

Evet çok konuştum biliyorum, çenem düştü vallahi.Artık sonlandırıyım şu yazımı!
 Neden sevdiğimi ve izlemenizi istediğimi anlattım yukarıda uzunca.
Umarım yazım sizi izlemeye teşvik eder ve izlerken zevk alırsınız...
Ben izlediğim beğendim, 
Sizde; İzleyin, izlettirin.. ^^





Her tasarımcının bir ilham perisine ihtiyacı vardır.
O tek, mükemmel kadına..
İlham perisini terk eden bir tasarımcının,
geleceği olabilir mi?



Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................



2 yorum:

  1. woah yeni bi blog ve tema mükemmel... bu keiko değil mi? İki gündür kitap okumaktan ve bilgisyara bakmaktan şaşı olan gözlerim yanlış görmüyorsa eğer. Sanırım yeppudayı ziyaret vaktim geri geldi. Kimi ni todoke ikinci sezon için ayrıca teşekkürler ^^ sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım ^^ Yav şu aralar bildiğin suratına bakamıyorum bloğun :S Arada aklıma geliyor diyorum sen bir blog açtın neden uğramıyorsun ey dosst :D En yakın zamanda kendimi gaza getiriceğimi umut ediiyodumm böyle diye diye.Valla benim bildiğim bir keiko var oda yu yu'daki keiko ama onunla alakası olduğunu düşünmüyorum benzemiyolar bile :D Bende nerden buldum bilmiyorum ama çok sevdim veledi :D Kimi ni todoke için ise diyebiliceğim...Lafı olmaz canım, sizler izleyin diye uğraşıyoruz...
      Sevgiler saygılar efem...

      Sil