15 Ağu 2012

Günün müziği ve sözü | Vol2


Sıkıcı bir gün.Böyle uyandığımda bile bir boşlukta gibiydim, yaşama sevincini kaybetmiş bir insan gibi...Ne bir şey izleyesim geliyor, ne dışarı çıkasım.Saat akşam 10 olmuş ve bütün gün ne yaptın diye sorarsanız, kocaman bir hiç...Artık sınıra dayanmış durumdayım.Bir insan sıkıntıdan, bunalımdan geberir mi acaba diye sorarsanız şayet benim başıma gelebilir bu.Böyle ruh haliyle bir kaç gün daha geçirirsem sanırım bütün hücrelerim eror verip kendini katledebilir.Ah böyle zamanda deli olmayı çok istiyorum.Ne güzel olurdu, düşüncesi bile eğlenceli...

Günün sözü: 
Nefes alamıyorum Olric.Bu insanlar içinde kendime rol biçemiyorum. 
Ah Olric ölemiyorum bile….

Günün şarkısı:

G.Na - I'll back off so can live better



Keyifli dinlemeler...




Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................




1 yorum:

  1. Mimlendiniz...http://asyatutkunu.blogspot.com/2012/08/mimdevam-etmesini-istediginiz.html

    YanıtlaSil