13 Ağu 2012

Skip Beat / İntikam için gidilen her yol mübahtır..


Geldik yeni dizi yazımıza daha.Bayaaadır yeni bir şeyler paylaşmıyorum mazur görmek lazım koşturmaca falan tutup doğru dürüst açamadım bloğu.Tekrardan affınıza sığınıyorum ve geçiyorum dizimizin tanıtımına.Skip beat bilindiği üzre animesinden diziye çevrilmiştir.Bence kişisel olarak önce bir animesi izlenip karakterler üzerinde daha şirin bir duygu edinilmesi, sonra dizisiylede kanlı canlı görselliğe vurulması gerek çünkü bazı animeden bozma havaları mevcut dizinin, buda anime sevmeyen ve izlemeyen biri için ilk bakışta saçma ve iğreti durabilir.Aslında animesi bana göre daha iyiydi ve diziyi sevmem, izlememdeki tek ve tek neden o heykelden bozma Siwon yaratığının olmasıydı.Adam bir kere daha ağzımın suyunu akıttı vesselam.Kendisini sevgi ve saygıyla anıyorum şuan.Analar ne çocuklar doğuruyor bee! Neyse konudan azıcık saptım sanki.Efendim dizinin konusu biraz gıcık zaten.İşte ihanete uğrayıp yıllarını bir pislik için harcayan zavallı kızcağız ve tamamen bir dallama olan oğlanımız var.Kızı yıllarca kölesi gibi sadece onun eli kolu hizmetcisi olsun diye kullanmış, tabi kızımız bunu öğrenince açmış ağzını, etmiş yeminini.Seninle eğlence söktöründe kozlarımızı paylaşıcaz, intikamım acı olucak oğlum! Bekle beni!! diyerek şiddetli yeminini edip atmış kendini şöhret yollarını.Daha sonra yakışıklı Siwon'umuzla tanışıyor oda bir oyuncu tabisi.Böyle başlıyor dizimizin enteresan intikam hikayesi...



Oğlana acayip sinir oldum.Öyleki sonuna kadar abicim böyle kızı kullanmasının ve yüzüne ne gelirse söylemesinin kesin bir nedeni vardır ve sonunda çıkar diye beklemeyin.Karaktersizin teki çünki! Ve öyle kalmayada devam etti.Kızımızda şirin bişey.Ben oyuncuyuda sevdim açıkcası.Hele saçını kısacıık kestirdiğinde çok çok şeker olmuştu..Özellikle o tepindiği, oğlanı her gördüğünde veya onunla ilgili bir şey duyduğunda kara sislere büründüğü yerler gerçekten komik.Yalnız tabiki animesinde daha çok eğlenmiştim bunu şiddetle vurgulıyım!! Her neyse ben animeye sapmadan dizi yönüyle devam edicem yazıma.Kızın annesinin onu neden sürekli terkettiği kısımlar detaylı girilmemiş.Öyle her allahın günü çekip giden bir kadın tiplemesiydi.Bir süre sonra sinirimi bozdu bu.Oğlanı neden bu kadar bencil olduğuda verilmemişti.Doğasından heralde diyip geçtik.Aslında halbuki kıza çocukluktan bir sempatisi, sevgisi vardı ama neden böyle oldu bilinmiyordu.Bir Ceo vardıki sormayın gitsin.Acayip komik ve yaratıcı bir karakter.Siwon'un menejeride (İsim vermiyorum çünkü tamamen kafa karışıklığı!) aynı şekilde çok tatlıydı.Öyleki dizide en çok onun ruh halleri, hayalleri ve mimiklerine güldüm.Adam çok şekerdi yav.




Üzerinde durulması gereken o kadar çok karakter varki aslında hangi birini yazssam bilemedim dizi sadece aşk değil, arkadaşlık, aile ve sevgi kavramınıda işlemişti.Hatta bunlar daha yoğundu diyebilirim şayet sonlarına kadar aşkı pek net bir şekilde göremedim.Ki sonunuda beğendiğim söylenemez.Hatta sinirle 'Bu ne be böylemi bitti şimdi!' diye kapatmıştım.En azından animedeki kadar saçma bir son değildi.Hiçbirşeyi kesinleştirmeden bitirdikleri gibi elde tutulur bir şeyde yoktu yani (bkz:Kiss scene) En azından dizide hayalde olsa onun gerçekleştiğini gördük.Ne diyim umarım animesinin 2.sezonu (artık umudumda kalmadı ama) gelir de bu havada kalmış son olayından kurtulur güzelim anime.Yoksa vay haline vay.Biliyormuydun bu sonu diyicek olursanız evet biliyordum ama ben ne biliyim orjinalinden sapıp seyirciye istenileni verirler diye düşünürken gel sen kocaa kiss sahnesini hayalden ibaret yap! Ay vazgeçtim yazmıyorum Siwon'un yakışıklılığını göz doldurucu oyunculuğunu falan! Onun için devam ettim, onun için bitirdim ama pişmanmıyım evet! Koca 15 saatimi aldı, izlemem gereken diziler yazmam gereken kitabım dururken saçma bir sona sahip, hiç bir şey alamadığım bir dizi izledim.Gel gelelim önünüzde izlenicek diziler, filmler yığılmışsa şayet...bence izlemeyin.Çünkü bittiğinde ben kocaa bir kara deliğe düştüm, boşlukta gibiyim hiç birşey vermedi bana ve sadece Siwon yakışıklılığını izleme görme şerefine nail oldum.Boş vaktiniz var ise buyrun izleyin.Yok ise benden söylemesi başka güzel dramalar sizi bekler açın onları izleyin...





Ben derim ki (Boş vaktiniz yoksa);
İzlemeyin, izlettirmeyin..




Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................



2 yorum:

  1. Bu diziye başlamadın önce ne Siwon'un nede Donghae'nin hayranıydım belirtmek isterim..

    .Aslında bu dizi bu kadar kötü yorumlar almamalıydı..
    .Diziyi online seyrettiğimden o heyecanla animesini seyrettim ve sonunun kötü bittiğini anladım bu ne yahu 2.sezon falan yok mu diye binlerce siteye baktım...O yüzden dizinin son iki bölümünü seyretmedim fakat bir gün seyredeceğim..

    Donghae burada ne kadar gıcık ve kötü bir karakter olsa bile nedense bana sempatik gelidi neden olduğunu bilmiyorum bu kadar gıcık bir karakteri oynadığı halde hoşuma gitti...

    Neyse diyorum ki bence boş zamanınızda seyredebileceğiniz kahkaha garantili bir dizi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya belki çok dizi izlediğimdendir artık normal düzeyde dizilerden bile büyük beklentiler içine giriyorum.Evet daha kötülerini gördüm! kesinliikle! ama nedense 15 saatin sinirimidir nedir açtım ağzımı yumdum gözümü hehe :D Bak evet onu yazmayı unutmuşum Donghae banada fazla sempatik geldi.Hele o, sen en diptesin hareketi varya ağzıylada ses çıkarıyor.He allahım dedim yerim seni :D Belkide o yüzden biraz sönük geldi bana.Zaten sonu içinde bir şey söyleyemiyorum fiyasko! Animesinde dahada kötü izlemesende olur yani son 2 bölümü.Bence 2.sezon düşünüldü amma problem çıktı yapılmadı.Yoksa bitemezdi böyle saçma.
      Eklemek istiyorum animesinde daha çok gülmüştüm.

      Sil