13 Ağu 2012

I'm Sorry, I Love You / Efsane Aşk...

Her zaman söylediği gibi Cemre çok yavaş :D Yaklaşık 3 aydır paylaşım yapmıyor.. Ben onun en yakınlarından biri olarak söylüyorum 3 ayda izlediği dizinin filmin animenin haddi hesabı yok. Sürekli blogunu takip ediyorum paylaşım olmayınca canıma tak etti aldım bilgisayarı elime aldım ben yazıyorum :D Uzun zamandır Cemreden bekliyorum ama bi türlü o diziyi yazmadıı.. Bana ilk verdiği benim ilk izlediğim dizi. 

'' I'm sorry I love you ''

                          
Eminim çoğunuz bu diziyi izlemese bile biliyordur. İlk izlediğim dizi çok dramatikti. İtiraf ediyorum en dramatiğiydi salya sümük ağladığım bir diziydi. Konu kısaca tatlı kızımız Eun Chae ve yakışıklı oğlumuz Moo Hyuk tesadüfen karşılaşır ilk başta birbirlerinden nefret etseler bi kere kaderleri birdir. Tesadüf, aşk, intikam, nefret, acımak, affetmek, dram hepsi bu dizide. Hatta arada güldüğüm sahneler bile oldu bu diziyi izlemeyenin çok şeyler kaybettiğine eminim. Ayrıca izlediğim bütün dizilerin içinden en tatlı en birbirine yakışan bu ikisiydii oyunculuklarıda bir o kadar da iyi replikleride beni benden aldıı özellikle Eun Chaenin yolun ortasında Seni Seviyorum! Seviyorum seni bayım. diye ağlayarak bağırması... 2 dakikalık sahne için 2 saat ağlamıştım. Aklıma gelince hala gözlerim dolar..Dizi hakkında o kadar çok şey var ki aslında yazılıcak ancak tabiri caiz ise klavyeye dökmek neredeyse imkansız oluyor.Bu dizi anlatılmamalı izlenmeli bence.Çünkü ne kadar anlatmaya çalışsan o kadar yazıcak şey bulamıyorsun.Bu yüzden kaçırmayın ve kesinlikle izleyin derim..




                                '' Yarın yine geleceğim. Ertesi günde geleceğim ve ondan sonraki gün de.  
                                             Sana bakmaktan usanıncaya kadar geleceğim bayım. '' 




Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................



1 yorum:

  1. Hehe efendim yeni yazarımızla tanışın :D Amerikan dizilerinizin vs.. yeni yazım görevlisidir kendisi.Malesef Amerikan dizilerine olan düşkünlüğümüde burda veremedim ancak affola hangi birini yazıyım.Bu yüzden canım arkim giriyor devreye.O yazıcak, paylaşıcak dizileri sizlerle.Ona iyi bakın sarın kollarınızla :D Benim yarattığım o zaman boşluklarını kullanıp size yeni tanıtımlar sunucak.Hoşgeldin diyor ve Misayı bu güne kadar yazmamamın nedeni olarak da benim için çok önemli olan yapımları pek dökemiyorum kağıda diyebiliriz.Yazıcaktım bende ancak uygun zaman mı denir, uygun bir kafa mı denir ondan arıyordum.Neyseki sen yazdın Misadan kurtulmuş oldum ihihihihi :D
    Sağol, varol.Sevgiler, saygılarr..

    YanıtlaSil