26 Ağu 2012

Mim: Devam Etmesini İstediğiniz Filmler, Animeler ve Diziler..



Evet efendim ilk defa mimlenmenin garip heyecanı ve şaşkınlığı içindeyim.Irmak Asya Tutkunu sağolsun beni mimlemiş ve ilk deneyimimi yaşamış oldum sayesinde.Kumowoo canımm ^^ 


Irmak gibi bende Gentleman's Dignity yazım aşamasındayım ama nedense yazdığım şeyler hiç hoşuma gitmeyip silip duruyorum sürekli.Kelime kurma özürlüsü olmuşum gibi geldi bıraktım sonradan O_o Hala taslak şeklinde durmakta.Hadi hayırlısı o malum ilham mı gaz mı neyse o gelirse devam ederim elbet.Neyse uzattım üstteki resimde göründüğü üzre bidenecik Harumamdan Fightiingg! 'i aldığıma göre başlayabilirim mim yazımaaa! :)

Devam Etmesini İstediğim Filmler...

Çok düşündüm bunu.Dizi anime falan kafamda var ancak film diyince bayaa düşünmem gerekti.Devamını istediğimden çok, keşke böyle bitmeseydi dediklerim var aslında.Zaten devamını istediklerimin de devamları geldi :D Ben genede 2.filmi olsa fena olmazdı diyerekten 1-2 film paylaşabilirim sanırım..


~ My Mighty Princess ~


Evet evet Min ah'ın ta kendisi :D Çok severim ben bu filmi, bir kere çok eğlenceliydi.2, fantastik yanını sevmiştim ki gayet güzel işlenmiş.3, oğlanlar oldukça yakışıklı.Ee daha ne? Kesinlikle izlemelisiniz.Hatta ben bunun yazısını yazayım bir ara neden şimdiye kadar yazmadığıma şaşıyorum zaten.Her neyse efem.Kısacası sonunda bütün olaylar çözülmüş olsa da 2.bir film çekilip onda da birilerinin peşine düşebilirlerdi, ekip olabilirlerdi.Yani sevgili ekibi gibi ahiahi.Gene atışmalarını falan izlerdik güzel olurdu :/


~ Undiscovered ~


Hımm neden Undiscovered? Aslında 2.filmlik bir konu barındırmıyor içinde ancak ben o güzel müziklerden, o güzel oyunculara kadar hepsini tekrar izlemek isterdim.Steven'ı ayrıca izlemek isterdim.Adam bildiğin taştı ya! O giydiği dar deri pantolonu, sahnede -üstsüz -uzun ıslak saçlarını sallarken kendinden geçmiş biçimde şarkı söylemesi.Gözlerim o sahnelerde ayrı bir açıldı söylemeden geçemiciim.Tekrar izlemek isterdim.Tekrar dinlemek isterdim o müzikleri..
Sözleri de oldukça güzeldir ;)


 ~ Queen Of The Damned ~



Hey gidi be ya.Lanetliler kraliçesi benim çocukluk filmim gibi bir şeydir.Daha doğrusu Anne Rice benim efsanevi yazarlarımdandır.Onunla büyüdüm gibi bir şey.Şimdi cıvıklaşan vampir kültünü zamanında bana sevdiren yegane insandır kendisi.Ondan etkilenip bende bir vampir romanı yazmak istediysem de yaşım dolayısıyla hep ertelemiştim.Şimdi ise asla girmem o külte diyorum.Maymun ettiler oyuncak oldu güzelim vampirler.Ne diyim sonu tamamen bitirilmiş olsa da bir şekilde 2.film yapılırdı diye düşünüyorum.Ama yapılmadı ve yapılmayacak.Aslında bir yanım onun tek ve özel kalmasını istemiyor değil.İzlemenizi tavsiye ederim.Zamanında 18356 kere izlesem de hep aynı güzelliği var bende.Ayrıca çok güzel bir soundtrack'a sahiptir söylemeden geçmiyim.Aaliyah ve Stuart'ın oyunculuğuda göz doldurucu!
Bu arada Aaliyah'ın ruhuna da bir fatiha okuyalım.Malum filmden hemen sonra öldü kadıncağız :(

Devam Etmesini İstediğim Diziler...


 ~ Princess Hours - Goong ~




İlki tabi ki düşlerimin prensi.İlk kore dizim olmasının dışında ayrı bir yeri vardır onun.O tarz damak tadına sahip bir dizi bulmak zor oluyor artık.Özledim de bir yandan.Hatırlarım bilmem kaç kere tekrar izlemiştim onları.Hey gidi hey.İlk kore aşkım Ji hoon'u hala unutmam.Adam uyuşturucu ayağına silindi gitti.Gerçi yeniden dönüyor diyorlar ama bakalım umarım tekrardan onu dramalarda görürüz.Neyse 2.sezon mesajları vererek bitmişti dizi zaten.Neden 2.sezon yapmadılar anlamadım.Baya bir ümitle beklemiştim oysaki... :( Hala içimden bir yer beklemekte...

~ Yamato Nadeshiko Shichi Henge ~




Mangası hala devam ediyor -hatta editörlerinden biriyim- ama neden bu diziye bir 2.sezon getirilmedi anlamıyorum.Çok ayrıdır Yamatonun yeri bende.Her karakter o kadar şirin ki çok özlüyorum onları.Güzel mesajlar içeriyor dizi.Şarkılar güzel, karakterlerin hepsi birbirinden yakışıklı.Tamam mangasıyla falan avunuyoruz en azından ama genede kanlı canlı görmeyi özledim ben.Her ne kadar umudumu kesmiş olsamda inşallah japonlar bir süpriz yaparda 2.sezonunu çekerler Yamatomun.


Şuan dizi olarak aklımda bunlar var.Aslında daha çok seçenek vardır tabiki ama onlarda sonu muammada biten veya güzel olmayan saniyelik sonlardır.2.sezona gerek yoktur sadece düzgün finale ihtiyacı vardır.Bu yüzden devamı gelmesini istediğim dizi pek yok ama finaline el atmak istediğim dizi çooook diyerek dizileri bölümünü bitiriyorum.Aslında bir kaç japon dizisi daha yazardım ama gerek duymadım şuan :/


Devam Etmesini İstediğim Animeler...

Ahanda işte benim bu bölümüm kabarık.Anime sektörü çok tüketici bir sektör ve çok fazla yarıda kalmış anime mevcut.Bazıları gerçekten güzel bazıları vasat.Ama genede hepsinin ortak noktası 'yarıda kalmışlık.İzlediğim anime kötüde olsa en azından son namına bir şeyler görmek isterim ben.Bari senaryon vasat sonunu güzel yap karşiiim!

~ Hakushaku To Yousei - Kont ve Peri ~


Ahh çok severim ben Hakushakuyuuuu! Edgar Edgaar diye az dolanmadım ortalarda.O kadar tatlı bir anime ki geç bulmuş olmanın üzüntüsüyle doluydum birde finali beni derinden sarstı.Çok kötü bir finalmiydi hayır.Ancak kesinlikle 2.sezon şart bir animeydi.Konu yerine oturmamıştı, sorular cevaplanmamıştı, karanlık güç ortaya çıkmamıştı vs vs..Kısacası 2.sezon düşünülmüş ama neden yapılmamış meçhul.Çok isterdim çoook! 
Kendime Not: Bir ara yazısı yazılacak.

~ Vampire Knight ~



Kesinlikleee! dediğinizi duyar gibiyim.Böyle güzel ve klasik haline gelmiş animelerin neden sucuğunu çıkarana kadar devam etmezler anlamam.Biz razıydık izlemekten bıkmaya ama onlar inatla tadını damağımızda bırakıyorlar.Ben Zeromu özledim bananeee! :(

~ Kaichou Wa Maid-Sama ~



Gene bir çoğunuzun bildiği bir anime ve eminim sizde bir 2.sezonu hakettiğini düşünüyorsunuz.Aslında çok dedikodu var hakkında.Yok mangasında bölümlerin birikmesi bekleniyor, yok bu sene başlayacak, yok başladı bilmemne.Ama ortada hala bir şey yok.Genede hala umutluyum.Sonuçta çok sevilen animelerden.Gerçi önceki paylaştıklarım da öyleydi ama en azından haklarında bu kadar dedikodu yoktu.Neyse umudunu kaybetme Cemree!! Fightiingg!

~ Elfen Lied ~


Elfen Lied'ı çok mu severim? Belki evet belki hayır.Konu bakımından oldukça çekici gelmiş ama senaryoyu yazan adamın geniş olmayan hayal gücüyle güzelim konu yerle bir edilmiştir.Ama genede mükemmel bir opening'e sahip olup bütün animeyi ölümsüzleştirmiştir.Ve kesinlikle bir 2.sezona ihtiyacı vardır.Bu kadar.

~ Skip Beat ~


Güzelim animeye verdiğiniz son bumudur gerçekten!!! Hala şaşıyorum...

~ İnu x Boku SS ~


Devam etmeliydinnn devam etmeliydiiin!!!! Ben sadık hizmetçimi çok özlediiimm!!! :(

~~~~~~~~~~~

Evet efendim artık yazıma bir son versem iyi olacak yoksa aldım gazı gidiyorum ben :D Şimdi şöyle bir bakınca yazmam gereken ne kadar dizi, film, anime varmış benim.Ahh acı gerçeklerim gözler önüne serildi çok uyuşuğummm :( Neyse artık napalım bir şekilde sosyal hayat yaşamaya çalışıyoruz bir şeylerden kısmamız gerekiyor yoksa dönecek gibi değil bu çark...Çok zevkli bir mim oldu açıkçası üşendirmedi beni.Tabi kısa kısa yazmak kolay geldi heheheheh :D Tekrardan Irmak Asya Tutkunu 'a teşekkürler.Ben yazarken zevk aldım sizde okurken zevk alırsınız umarım ^^
Sevgiler, saygılar....



Mim'i Kalbimin kore Köşesi 'ne postalıyorum.İyi yazılar canım, mim'in hayırlı uğurlu olsun ^^



Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................



2 yorum:

  1. İlk defa mimlendim, çok sevindim & heyecanlandım. Çook teşekkürler bu deneyim için. :) Aslında mimlenmek nedir? neye yarar? mimlenince ne yapılır? tam anlamıyla bilmiyorum. Beni aydınlatırsanız çok sevineceğim ehehe. İlk defa mimlendiğim için pek bir bilgim yok. Ne yapmalıyım? Tekrar çok teşekkürler, çok mutlu oldum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bir şey yapmana gerek yok sadece sende aynı başlık altında düşüncelerini paylaşıcaksın.Benimki gibi :)

      Sil