18 Ağu 2012

Günün müziği ve sözü | Vol3


Malumunuz artık ramazan bayramı başladı.Umarım bol bol sevdiklerimizin ellerinden, gözlerinden öper ve annanemizin çikolatalarından aşırırız :) Ben yapamayacağım bunu çünkü ailedeki çoğu kişi tatile çıktı.Annanemde dahil! Bunun burukluğuyla geçicek koca bayram.Ah ahh nerde o eski bayramlar...

Ps: Annanneeee pogoşipposoooo :(


Günün sözü:



Günün şarkısı: 
    Lana Del rey - Summertime Sadness



Türkçe sözleriyle:

Kiss me hard before you go 
Gitmeden önce beni iyice öp 
Summertime sadness 
Yaz üzüntüsü 
I just wanted you to know 
Sadece bilmeni istedim 
That baby you're the best 
En iyi olduğunu bebeğim 

I got my red dress on tonight 
Bu gece kırmızı elbisemi giydim 
Dancing in the dark in the pale moonlight 
Karanlıkta, solgun ay ışığında dans ettim 
Got my hair up real big beauty queen style 
Saçlarımı büyük bir güzellik kraliçesi stilinde topladım 
High heels off, I'm feeling alive 
Yüksek topuklu ayakkabılar, canlı hissediyorum 

Oh, my God, I feel it in the air 
Oh, tanrım, bunu havada hissediyorum 
Telephone wires above, all sizzling like a snare 
Telefon telleri üstündeki bir tuzak gibi cızırtılı 
Honey I'm on fire, I feel it everywhere 
Tatlım ateşteyim, bunu her yerde hissediyorum 
Nothing scares me anymore 
Artık hiçbir şey beni korkutamıyor

 ~~~
I've got that summertime, summertime sadness 
Bu yaz üzüntüsüne sahibim 
S-s-summertime, summertime sadness 
Yaz üzüntüsü 
Got that summertime, summertime sadness 
Bu yaz üzüntüsüne sahibim 
~~~

I'm feelin' electric tonight 
Bu gece heyecanlı hissediyorum 
Cruising down the coast goin
Sahil boyunca geziniyorum 

Got my bad baby by my heavenly side 
Benim iyi tarafımdan kötü tarafımı kaptın bebeğim 
I know if I go, I'll die happy tonight 
Biliyorum eğer gidersem, bu gece mutlu öleceğim 

I think I'll miss you forever 
Bence seni sonsuza kadar özleyeceğim 
Like the stars miss the sun in the morning 
Yıldızların sabahları güneşi özlemesi gibi 
Late is better than never 
Geç olması hiç olmamasından iyidir 
I've got that summertime, summertime sadness 
Bu yaz üzüntüsüne sahibim 
S-s-summertime, summertime sadness 
Yaz üzüntüsü 
Got that summertime, summertime sadness 
Bu yaz üzüntüsüne sahibim 





Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder