28 Ağu 2012

A Gentleman's Dignity / Kaderin kırmızı ipi...

Ajussilerle dolu bir dizi miii?? 0.0
                       Ajussi sevmem ki ben! -_-
Oppa isterim oppaa!! *o* '
 mı diyorsunuz? 

Bence bir daha düşünün...


Evet efendim geldik güzel bir k-drama yazımıza daha.İlk başta klasik bir B.o.f ve ilerki yaş sendromlu ajussiler gibi gördüysemde  onları, yaşlarına başlarına bakmadan çocuklaşabilen bir 4'lü oldular dizi boyunca.Çok güldüm, hüzünlendim, ağladım ve kahkaha attım.Sevdim ben bu diziyi.Evet büyük, çok büyük beklentilerle izlemiştim (malum senaristi Secret garden gibi bir dizinin senaristi olunca..) Tabiki de o beklentimi az çokta olsa karşıladı.Kötü değildi veya vasat.Ama genede bana Eun sook unninin bütün yazma gücünü Secret'a verdiğini kanıtladı kısacası.Dizi kötü değildi, benim beklentilerim çok büyüktü o kadar.

Aslında öyle pek konu olabilecek bir şey yok.Yani entrikaya, yalana dolana maruz kalmış bir dizi değil.Komik, eğlenceli, sıcak, samimi..Onun dışında bir adet Beyzbol hakemi kızımız var.O birine aşık ama platonik.Daha sonra kader onu başka bir adamla karşılaştırıyor.İlk başlarda ona karşı bir şey hissetmese ve diğer adamdan kopamasa da zamanla diğer oğlumuza abayı yakıyor ve olaylar bu şekilde gelişiyor.Platonik aşık olduğu adam ve sonradan aşık olacağı adam çok yakın arkadaşlar.Gelin gerisini siz düşünün...


İlk karşılaşmalarında oğlan onu pencere arkasından görüp aşık olsada ikinci karşılaşmaları çok tatlıydı.Çoğu bilmez ama o kırmızı ip davası çok eski bir mittir.Çin miti.Daha sonra asyanın her yanına yayılmış bir efsane diyebilriz.Önce onunla ilgili ufak bir anlatım yapıcam sonra konuya dönücem.

Kaderin kırmızı ipi adında bir inanış vardır.Bu inanışa göre; Tanrı her insanın ayak bileklerine -bu japonyada serçe el parmağı olarak geçiyor- kırmızı bir ip bağlar ve kaderleri birleşecek insanları bu ipler sayesinde bağlarmış.İp esner, kör düğüm olur ama asla kopmazmış.Bu ip sayesinde iki insan birbirinden kilometrelerce uzakta olasalar da, birbirlerinden delice nefret etseler de en sonunda mutlaka birleşirlermiş... 



Kendi elcağazımla uğraşıp shopladığım resmi geçtikten sonra ikilinin aşkı konusunda güzel bir gülümseme edinmişsinizdir diye umuyorum.Ben ki bu kaderin kırmızı ipine takıntılı ve aşık biri olarak bu dizide böyle güzel işlenmesine ayrı bir hayranlık duydum.Öyle ki bu dizisinden sonrada senarist hanımla aynı kafada olduğumuz düşüncesine iyice girmiş bulunmaktayım.Herhalde o yazmasa 1 2 yıl sonra ben o tarz bir şeyler çıkarmış olabilirdim hehe Ajussimiz de Kim jo won vari bir şeydi.Çok güldürdü beni ve çok sevdim onu.Sanki Hyun bin havaları sezdim gibi olsa da ara ara, genede kendine özgü bir espri anlayışı vardı diyebilirim.Farklıydı Hyun oppadan, onunda yaşı dolayısıyla olduğunu düşünüyorum.


Dizide bu ikilimizin aşkı dışında tabiki sevdiğim başka çiftlerde oldu.Hatta öyleki bizim ikiliyi bırakıp diğer 2lilere nolucak diye merakla bekledim.Hatta onların sonunu bile daha çok merak ettim.Kendinden yaşça büyük olan ajussiyi seven kızımız.Onu seven ajusssi.Para annesi ve genç biriyle evli hatun.Çapkın kocası.Güvenemediği evliliği.Merak ettiğim sonları.Bütün ilişkiler çok güzel işlenmişti ve hepsinin sonunu ayrı bir merakla bekledim.Şimdi onlar hakkında da konuşmak istiyorum aslında ama spoiler vericem bayaca.O yüzden kısaca oyunculuklar çok iyiydi senaryo çok iyiydi resmen onların içinde bizde yaşadık olayları diyebilirim.Para annesi ajummaya çok üzüldüm.Bir ağlama sahnesi var hatırlarsınız sonlara doğru orda resmen ağlattı benide nasıl bir rol yeteneğidir o bacım! Ayakta alkışladım bu kadar iyi bürünür o anki duyguya! O karakterde paranın ve yakışıklı genç kocanın bize mutluluk getirmeyeceğini öğretti.Önemli olan karşılıklı sevgi ve manevi zenginlik.



Diğer çifte gelirsek bilmiyorum hala kızın kendinden 17 yaş büyük bir adama aşık olmasını algılayamıyorum..Ancak birleşmelerini istediğim doğrudur.Çok seviyorlardı.Çaresizlerdi.Ve kızın sonuna kadar çaresizce adamın peşinden koşması hıçkıra hıçkıra ağlaması beni de ikna etti sevgisine.Belkide aşkın o yönünü anlayamıyordum, bu ikiliyi değil.Adamında ondan kalır yanı yoktu.Hem kardeşi gibi gördüğü adamın kız kardeşi, hem kendinden 17 yaş küçük.Zor bir tabloydu.Aşılamayacak bi dağdı.







Bu 4 ajussi (kısacası F4 ) beni oldukca güldürdü ve kıskandırdı.Neden kıskandırdı derseniz aralarındaki bağ çok güçlüydü ve arkadaştan öte kardeş gibiydiler.Ama hepsinden öte çapkındılar! :D Çok güldüm o sahnelere. 
(bkz: alttaki resim.)



Kısacası çok tatlıydı hepsi.Kızı annesinin kırıklarından kurtarmaya gittiklerinde yaptıkları şu cengaverce aama bir o kadar komik masaya tekme sahnesi ve ajussinin küfürbaz tarafı..Allahım gülmekten ölmüştüm o bölüm heheheheh 




Küfürbaz ajussi, çapkın ajussi, soğuk ve inek ajussi, yakışıklı ve kibirli ajussi.Hepsini çok sevdim ben.Bir ara onları tekrar izlemeyi boynumun borcu bilirim efendim.Ben dizileri pek ayrıntılı anlatmayı sevmem bu yüzden ayrıntılı anlatmadım bunu da.Ancak izleyin.İzlemesseniz çok şey kaybedersiniz.Gülmek ve stres atmak için birebir bir dizi Gentleman's.Bir de oldukça yakışıklı 2 çıtıra da sahip.Birini Cn Blue'dan gayeeet iyi tanıdığınıza eminim  ♥ _♥ 
Ahyşş Jong hyun..






Ben derim ki;
İzleyin, izlettirin....





Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................





2 yorum:

  1. Ne güzel bir yazı, çok beğendim; emeğinize sağlık! Arkadaşım uzun bir zamandır beni bu diziyi izlemek için ikna etmeye uğraşsa da, ahjussi dizilerini tercih etmediğim için izlemediğim bir dizidir kendisi. Az çok konusuna ve müziğine hakim oldum bir süre önce... Arkadaşımın iyi bir ikna kuvveti yok sanırım, bu yazı beni ikna etmek için yeterli imiş meğer. Kısa,öz ve samimi olarak diziyi o kadar güzel anlatmışsınız ki sırada ki 5 dizimden sonra izleyeceğim bu diziyi kesinlikle. Şu sıralar o kadar çok yeni dizi çıktı ve birikti ki zaman buldukça hızlıca izlemeliyim hepsini. :) Tekrardan emeğinize sağlık! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın canım.Aslında bu dizi için anlatılacak o kadar çok şey var ki -karakter bol bir kere- ama ben kısa ve öz üstünden değinip bitirmek istedim yazıyı.Bende pek ajussi dizisi sevmem aslında.İzlerim ama öncelik olarak tercih etmem.Ancak senaristi söz konusu olunca gözüm kapalı başladım izlemeye.Çok fazla dizi birikti kesinlikle yazıcak malzeme çok ama yazasım yok hehe :D Hadi hayırlısı.
      Not: İzle mutlaka!

      Sil