3 Şub 2012

Mean Girls / Yakılası kitap..


Benim için bir klasik haline gelen, gençliğimin vazgeçilmez filmidir 'Kötü kızlar..'
Öyle bir filmdir ki bu bilmem kaç kere izlemiş (Cidden bilmiyorum!) kaç kere aynı espirileri görmüş ,duymuş olsamda gene aynı komedisi ve zevkiyle hala arşivimde sapasağlam duruyor kendileri.Bayadır tozlu rafımda yer alıyordu artık görücüye çıkmasının vakti geldi diye düşünüyorum ve burda sizlerle paylaşıyorum :D
Gerçekten artık eski hollywood yapımı gençlik filmlerinin tadını yeni jenarasyon yapımlarda bulamıyorum.O kadar güzel filmler var ki o tozlu arşivimde hepsini belleğimden silip tekrar izlemek isterdim.Keşke mümkün olabilseydi...
Niye bu filmi hala unutamadım ve hala aynı tadı alarak izliyorum?
Bakalım nedenmiş yazdıkca bende hatırlıcam :)
Esas hatunumuz cady 15 yaşında (Ne kadar göstermesede) çocukluğunu ailesiyle afrikanın bilmem nerelerinde geçirmiş zevksiz, renksiz ve hayat bilgisi 0(sıfır) olan bir kız.Liseye kadar evde eğitim görmüş ve haliyle afrika semalarında olduğu için çocukluğu hayvanlar, bimbir çeşit börtü böcük, kara çiko velet ve tuhaf ailesiyle geçmiş.Sonra ailesi bir direksiyon darbesiyle amerikaya dönüyor ve kızımız kendisini gerçek hayatta güzel kızların, havalı oğlanların ve çeşitli itişme kakışmanın ortasında Illionis lisesinde buluyor.
Kızımız tabi şaşkınlık içerisinde çeşit çeşit her cinsten insan karşısında.Hayvanlara benzetiyor onları bir süre ama ne çare yeni tanıdığı türlerin vahşiliği hayvanları bile bastıracak cinsten :D
Gelgelelim olaylar böyle gelişiyor regina diye sarışın yelloz bir hatuna kapak atıyor.Arkadaşlarını satıyor, günümüz moda anlayışıyla tanışıyor, evinde partiler veriyor ve tabiki sonunda hepsi ağır geliyor ve hızla ördüğü duvarı hızla yıkılıyor..


İşte yakılası kitabımız..
Yıllıktan hatunların resimlerini aşırıp onlar hakkındaki yorumlarını bu kitapta topluyor sarışın yelloz ve çetesi..Kızımızda bu işe bulaşıyor tabi zamanla.İzlediğinizde neden yakılası bir kitap olduğunu fazlasıyla öğreniceksiniz.Şayet en pis, en karanlık sırlar bu kitapda toplanmış..
Bu yüzdende çok fazla insanın başına bela olucak..


Burda noel kızlar olup sahneye çıkmışlardı.
Şimdi allahı var hatunların hepsi birbirinden güzeldi..

Filmdeki her karakter fazlaca ilgiyi hakediyordu aslında ama hepsine değinemeyeceğimi tahmin edersiniz.Hepsi birbirinden eğlenceli, güzel ve tatlıydı.Biride vardı ki onun için söylenicek tek kelime; Karşı konulmaz olurdu..
Aaron samuels..
(Bkz:Jonathan Bennett)
Kendisi regina'nın uzatmalı sevgilisi ve kızımızın aşık olduğu erkek olurlar..
Fazlasıyla karşı konulamaz dememin nedenini gayet iyi anladığınızı umuyorum çünkü şayet onu anlatabilicek kelimeleri toplasan kesinlikle bu çıkardı ortaya.Adam bir gülümsedi cady gibi bende bilincimi kaybettim.Adam yakışıklı ,hala yakışıklı ve yakışıklı olmayada devam edicek..Başta regina gibi hatunda ne bulduğunu anlamasamda ve fazlasıyla saf bulsamda aşırı sevmiştim ben Aaron karakterini.Rolüne cuk oturmuş diyede başka birinede denilmezdi sanırım..



Yazımı sonlandırmadan önce üzerinde durmak istediğim bir insan daha var..Bizim sarışın yellozun annesi..Allahım böyle bir anne olabilirmi diye bilincimi fazlasıyla zorladım ama ı-ıh olmadı olmayacak ve olamaz! :D
Öyle bir hatundu ki kızını bir erkekle yatakta bastığında ağzından çıkan tek kelime prezervatif kullanın hayatım olmuştu..Hayret ve dumur olma aşamasını üzerimden atmam baya uzun sürmüştü.Kadın tam bir bombaydı azizim.Acayip komik, acayip hayret edilesi bir varlıktı.Uzun süre unutmam bu kadını diye düşünüyordum ve uzun zaman geçti halada unutmamışım.Ve unutabilecekmişim gibi görünmüyor.. 


İyi kızlar cennete, kötü kızlar her yere, çıtır kızlar nereye giderler? :D


Çok eğlenceli, romantik ve güzel bir filmdi Mean girls.
İzlemediyseniz hemen ne işiniz varsa bırakın ve bu eğlenceye dahil olun.
Kısacası ben derki;
İzleyin, izlettirin..


Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder