21 Şub 2012

Always, Only You / Dikkat Soji bağımlılığı yapar!!

 Ahh ben bu filmi ne kadar bekledimm ne kadar beklediim allah bilir! Umudumu kestiğim bir zamanlarda ise çevrilmişte paylaşılmış bile sitemde.Görür görmez hemen indirdim izledim ve arşivimde yerini aldı.Ah so jim ah.Yakışıklımın kaderi misadaki gibiydi.Bu kızda ajussi diyip durdu sonuna kadar sojime :D Burda da yetimdi, burda da saçlar kıvırcığımsı koyun tüyü gibiydi.Yani misada o hallerini özleyenler izlesinler hiç kaçırmadan hatta kaslı döwmeli halleri ilavetten sunulmuş önümüze :D
Konumuza değiniyim hemencicik bilmeyenler için;
Bir adet kızımız var kör kendileri.Ama hani şu mutlu körlerden.Böyle etrafına enerji saçan tatlımı tatlı bir kör kızımız...Soji'de derbeder tipli böyle su teslimatcılığı, bekçilik yapan ordan oraya koşuşturan, Kesin bu geçmişte bi bokluk yaşamış tarzı hüzünlü gözlerle etrafta dolaşan eski bir boksör..Kötü çocuk yani.Geçmişinin pek iyi olmadığını dizi ilerledikçe kısa kesitler halinde göstermişler ama çok yakışıyor bu çocuğa kötü velet havaları...Özlemişim o bakışları, yakışıklılığı yalan yok.Ama suratı değişmiş yakışıklımın.Böyle bir çökmüş zayıflamış sanki.Ama irice vücudunu görüncede insan bir 2leme düşüyor, nedir sojinin değişikliği diye..Sanırım oyumu gene zayıfladığından yana kullanıcam.Herneyse bu 2linin yolu kesişiyor.Soji vuruluyor kıza ama dediğim gibi geçmişinde kötü şeyler yapmış.Ve bir şekilde bu kızımızlada bağlantılı... 

 
 Bir ara dedim acaba bir misa akıbeti daha mı yaşıyıcaz ama yok tahmin ettiğim kadar dram ağırlıklı değildi dizi.Ama komediden çok duygusallık vardı.Hele bazı sahneler vardı ki...Kızın duvar kenarında ağlaması Sojinin biyerde vardı şimdi söylersem spoiler'a girer o yüzden söylemiyim ama hıçkıra hıçkıra ağladığı bir bölüm vardı ki o ağladı benim içim yandı..Film bir engellinin ne zorluklarla karşılaşabiliceğinide gösterdi izliyenlere.Özellikle kızın patronu tarafından taciz edilmesi falan gerçekten acı gerçekleri gözler önüne seriyor.Engelli olmak çok zor.Hele kızımız gibi yalnızsan çok daha zor! Üzüldüm baya kızın yanlızlığına, adamın kızın evine gelip zorla üstüne atladığı sahneler tamamen bitirdi..Ama neyseki sojimiz geldi de bildiğin bütün kemiklerini kırdı pisliğin.Hayır yanlış yok bildiğin kırdı böyle çatır çutur ses geldi elinden..Adamın ağzından inleme çıkmasın diye eliyle kapatıp o korkunç suratıyla söylediği şu iki kelimeye ne demeli;

Gözlerime bak.
Bir daha ki sefere...seni öldürürüm!

Ah ah.Seviyorum böyle sert, kadınını koruyan, gerekirse onun için karşıdakinin ağzını yüzünü kırabilicek potansiyele sahip erkekleri.Ve birkere daha söylüyorum çok da yakışmış sojime bu karakter!
Hee bir de bu kadar sert olup, korku filmi izlerken karı gibi çığlık basabilen bir insandı kendisi.Baya bir gülmüştüm orda yalan yok :D Alem adam şu soji...Çok fenada fizik yapmış şimdi onada değinmeden geçemiiicim.Gerçi hep bir fiziği vardı adamımın.Bir kalıbı, heybeti...ama bu filmde oldukça fazlaydı! Allahıım yanına gelivercem az kaldı!! Nasıl bu kullarını bu kadar yakışıklı yapıp, bizim erkeklere hiç vermedin o güzellikten yarebbimm :D

 
Birde kafes dövüşü sahnesi vardı ki sormayın gitsin.Karşısında azman gibi adam vurdukca vuruyor yakışıklıma.Annemle ben ağzımız açık izledik resmen.Anneminde tepkileri allahım beni öldürdü gülmekten :D Sanki izlediği kendi çocuğuymuş gibi; Hıııııı! Yawrumm! Ay vurmayınn yawrumaa! diye her soji yumruk yediğinde kadının içinden bir parça koptu sanki :D Soji atağa geçtiğinde de Vur oğlum vur! diyo :D Alem kadın şu annem..Gerçi ona laf atıyorumda benimde ondan kalır yanım yoktu.Resmen adama Getirme beni oraya azını yüzünü dağıtır, bok çukuruna atarım seni pisliiik! dedim :D Analı kızlı ayrı bir alemiz gerçekten!
İşte buda dövüşten bir sahne.Soji yumruğu ve uçan tekmesi;


Daha fazla anlatıcak birşey bulamıyorum ve anlatmakta istemiyorum.Zaten Soji gibi bir adam oynuyorsa 1dk düşünülmeden izlenmeli.Hanım kızımızda sevdiğim beğendiğim bir oyuncudur.Güzel kadro, bolca hüzün ve kaslı soji görmek istiyorsanız kaçırmayın...
İzleyin, izlettirin arkadaşlar ^^ 



Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder