3 Şub 2012

A Millionaire's First Love



Benim hyun bin oppayla tanışmama vesile olan filmdir 'A millionaire's first love'..
O yüzden yeride ayrıdır bende.Çok güzel işlenmiş bir kurgu ve can alıcı repliklerle resmen zirveye taşımış kendisini.Ki zaten sevenide oldukça fazladır..
Film klasik zengin, şımarık oğlan ve onun tam aksi fakir, fazla güzel olmayan, sevimli bir kız etrafında dönüyor.Daha sonra varis oğlumuzun büyükbabasının ölmesi ve mirasını ancak gidip onun söylediği okulda okuyup mezun olursa kalması şartını koşuyor.Parası ve o güzel porche arabası olmadan...
Ve tabi sonrada olanlar oluyor.Oğlumuz çok sevimli insanlar tanıyor.Ailesiyle ilgili, geçmişiyle ilgili beyninin derinliklerine gömüp unuttuğu şeyleri hatırlıyor.
Ve küçükken verdiği sözleri..
Aşık oluyor.Sevdiği kızın hasta olduğunu öğreniyor, doktora küfürler savuruyor.Sevdiği kız için hastanede günlerce yanı başındaki yatakta yatıyor, hergün o ufak not defterine karalamalar yapıyor ve acı çekiyor ama sevdiği kıza belli etmemek içinde elinden geleni ardına koymuyor.Bunlar olurken de büyüyor aslında..


Filmdeki repliklerden baştada dediğim gibi can alıcıydı.
Gösteride birbirlerinin gözlerine bakarak söyledikleri..

Küçükken minik bir çocuk öptü mü seni?
Bilmiyorum..
Öpüşürken neden gözlerini kaparlar bilir misin?
Çünkü aşklarından gözleri kamaşır..
Gözlerimi kapattığım o kısacık zamanda bile seni özleyeceğim...

Özellikle oğlumuzun kıza doğum gününde hediye olarak verdiği bu güzel sözler..

Sebebini bilmesem de seni çok seviyor ve özlüyorum..
Yağmur yağıyor..Ama bu kalbimin sana duyduğu ateşi söndüremiyor..
Bir evi bir saat gözlersen röntgenci damgası yersin.Bunu senin için tam iki kez yaptım..
Hadi rüyalarımda beni takip etmeyi bırak.
Seninle birlikte olmak,
gecelerin gündüze dönmesi gibi..
Şimdi artık gözlerim kapalıyken de görebileceğime inanıyorum..

Kısacası yer yer gülümseten çoğu zaman hüzünlendiren çok güzel bir filmdi
A millionaire's first love.
İzleyin, izlettirin...



 O kadar mutluyum ki cennete gideceğimi düşünüyorum.. 
Onu bundan böyle üzmeyeceğim.Onu özleyeceğimi bilsem bile.Ellerini tutmak istiyorum.Ve onunla olmak..
Beni şu anda mutlu eden şey, onu daha sonra üzecek..
Ama kendimi durduramıyorum baba.
Kesinlikle cehenneme gideceğim...


Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder