5 Şub 2012

The Twins Effect / Aşk, kan ve bol kahkaha..


Geldik bir uzak doğu film paylaşımına daha..Adı itibariyle ve hongkong yapımı olması biraz kaş kaldırmanıza neden olabilir ama çok güzel filmdir İkiz vampir avcıları.Çok eskiden izlediğim bir yapımdı hatta ilk izlediğim çekik filmi olma ihtimalide yüksek..Komedi, aşk, aksiyon hepsi bir arada.Ben baya eğlenmiştim izlerken hatta televizyonda çıktığı zamanlar acayip bir sevinç dalgası kaplardı içimi.Çocukluğun verdiği bir dalgada olabilir tabi ama geçen arşivimden çıkarıp gene izledim ve evet gene aynı güzelliğiyle karşımdaydı..
Konusuna gelirsek ;
Hali hazırda 2 tane kardeşimiz var bunlardan faal olanı erkek kardeşimiz kız olanı pek ilgilenmiyor vampir işleriyle.Vampir avcıları diye bir kuruluşun(artık herneyse) üyesi.Bu adam ortağıyla birlikte şehirdeki vampirleri temizleme işini üstleniyor zaten filmin girişide bu 2siyle başlıyor.Daha sonra ortağı olan ve sevdiği hatun ölüyor o çatışma sırasında ve adam iyice lanet okuyor, hayatını vampirleri öldürmeye adıyor.Tabi daha sonra asistan ediniyor birtane o ikisi arasında ki aşkta çok tatlıydı.Diğer ikiz kızımızda kendisini boynuzlayan sevgilisiyle, boynuzladığı hatunu basmak için gittiği restoranda esas oğlumuzla(vampir) karşılaşıyor.Tanışıyor, arkadaş oluyorlar ve zamanlada aşk su yüzüne çıkıyor..

Tipik vampir aksiyon filmi sanan insanlar oldu.Ama bu film bu kadar değil.Bir kere acayip komik! O vampirler o hareketleri replikler, karakterler hepsi! Zaten türüde aksiyon / komedi olarak kayıtlara geçmiş..
Aşk var..Oğlan çok tatlıı.Daha ne?



Oğlan çok tatlı demişken bu filmi bana bu kadar sevdiren insanla tanıştırmak istiyorum sizi.İlk çekik aşkım
Ju ji hoon derdim ama değildi.İlk uzakdoğu aşkımın baş karakteri aslında edison'dur..Benim yakışıklı, sempatik ve duyarlı vampirim..Halt yemiş edward.Tatlılığa bakın şunun..
Duyarlı vampir derken ciddiydim.
Bir sahnede yanındaki yardımcısına ;
'Biz kan içeriz, biz kan emmeyiz.Biz farklıyız.'diyerek bunun altını yeterince çizmişti :D Tabi onun 2008 yılı itibariyle kalbime yaptığı büyük taharruzu beni tamamen yerle bir etmişti.Adı 16 yaşındaki bir hatunla skandallaramı karışmadı.7 ünlü hatunla nasıl olduğunu tahmin edemediğim fotoğraflarımı ortaya çıkmadı.Hepsi Edison'un kurbanları damgasını yedi ve uzun bir süre basının dilinden düşmediler.Bazısınında yıldızı sonsuza dek söndü..Anlayacağınız edison ve çekik aşkıda benim için uzunca bir süre rafa kaldırılmıştı.
Zaten sonra Ji Hoon oppayla tanıştım.Gerçi onada olanlar oldu uyuşturucu vakası falann..
Ah bu çekiklerden yüzüm gülmedi benim..İnşallah sukkie'm bir sorun çıkarmaz bana..
Neyse asıl konumuza dönelim..
Film hakkında daha nasıl açıklama ,anlatım yapabilirim bilmiyorum.Ölmemesini istediğim insanlar öldü sonunda.Bu konu hakkında da pek bişey anlatmak istemiyorum..İlk izlediğim zamanlarda nasıl bir duygu patlaması olmuştur bilmiyorum ama ağlamış, uzun süre üzülmüş olmalıyım.Etkilemiş çünkü film beni..
O yüzden açıklamak için yaptığım birkaç gifi paylaşıcam.Bence daha eğlenceli olucak.. Derken giflerim silinmiş.Tekrar yapmaya uğraşamıyıcam bianee :(

İkiz abimizin bir sahnesinden bahsediyim size :D Vampirlerle dövüşmek için onların kanını içmek zorundalar bu sayede onların güçleriyle eşit duruma gelebiliyorlar.Tabi bu kanın birde panzehiri var.Belli bir süre sonra bunu içmesse vampir olucak adamımız.Kardeşi muz aroması sanıp panzehiri keklerin içine yanlışlıkla koyuyor ve evden çıkıp gidiyor.Sonunda asistan kızımızla abimiz eve geliyor panzehir yok ortada.Bir bakıyorlar kek kokusu almış başını, panzehir şişeleri boş.Adam hücum keklere :D Gerisini siz düşünün artık..Ben baya gülmüştüm! Adamın haldur huldur yeme çabaları çıkan tek dişi ve mavi gözü :D Komediydi..


Üstünde değinmediğim, sizlerinde çok iyi tanıdığınız bir oyuncu vardı filmde.Ancak baş rol değildi.Bir dövüş ve bir düğün sahnesinden başka görmedik onu.Açıkcası ben Jackie Chan'den hiç haz almam.Sevemedim gitti bu adamı azizim.Ama bu filmde yalan yok iyi güldürmüştü beni.Azcık kanım ısındı gibi oldu :D Hele bir sahnede evleniceği kadına alkolü içirmeme çabasındaydı ki görülmeye değer gerçekten.

Bunlarda korkunç vampirlerr..Birtek bu gifive bi altındakini kurtarabildim vallahi :( 
Neyse uvv vampirlerimiz çok korkunç dimi! :D




Kısacası;
 Çok çok eğlenceli çok çok güzel bir filmdi ikiz vampir avcıları.2.filmide var ancak daha onu izlemedim.İzleyip güzel olup olmadığı hakkındaki görüşümü bu yazıda paylaşıcam.Ben izlerken aşırı eğlendim, sizde bir an önce bu eğlenceye dahil olun.Ben derim ki;
İzleyin, izlettirin.. ^^






Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder