7 Şub 2012

Robbers / Kalbimin Hırsızı..




Eveet geldik bir dizi paylaşımına daha.Paylaşımları yavaştan almak istiyorum ,sindire sindire yazmak, yayınlıyacağım şeyleri tekrardan izlemek, sonra sizinle paylaşmak daha zevkli oluyor..Dizimize gelirsek..
Adı gibi kendide çok güzeldi.İzleyen sayısı çok fazla yok.Neden gerçekten bilmiyorum.Bence arka plana atılmaması gereken bir kadro ve senaryoydu.Tamam biraz misadan esinlenmiş senaristimiz ama bunuda saklamamış ve misanın replikleriyle harmanlayıp gayet yüz güldüren dialoglarda eklemiş senaryosuna..
Herzamanki gibi önce konusuna değinmek istiyorum;
Hali hazırda bir kızımız var.Çocuğu karnındayken kocasını kaybetmiş ve çocuğunu kayınvaldesiyle birlikte büyütmek zorunda kalmış.Kayınvaldemizinde kocası ölmüş..Anlayacağınız 2 dul bir başına..Gayet iyi anlaşan bir gelin kaynana bunlar.Öyleki gelini için damat bile bulmaya çalışıyor, görücü usülü randevulara gitmesi için kızımıza baskı yapıyor.Kısacası gelininin genç yaşında dul kadın damgası yemesine katlanamıyor ve bir an önce bir koca bulmasını ve hayatına mutlu bir şekilde devam etmesini istiyor..(Böyle kaynanaya can kurban!)
Gelgelelim olaylar böyle gelişirken kızımız esas oğlumuz Oh Joon'la tanışıyor.Oğlumuz tam bir dolandırıcı! Peşinde borçluları hergün dayak yiyerek ve kadınları kandırıp ,dolandırarak hayatını sürdürüyor.Tabi bizim masum Dal Rae'ninde, onun ihtiyacı olan paraya sahip olduğunu öğrenince...Gerisini siz düşünün..
Kızın peşine takılıyor, hergün çalıştığı kitapçıya gidiyor, onu ayartmak için elinden ne numara geliyorsa yapıyor.Ama nafile.Kızımız diğer tanıştığı ve kazıkladığı hatunlardan tamamen farklı.Gözyaşı dökmesi, türlü numaralar yapması bile işe yaramıyor.Anlayacağınız Oh Joon'un güvendiği dağlara lapa lapa kar yağıyor..

Hatunu sonunda oyuna getirip getiremediğini anlatmak istemiyorum o yüzden izleyip görüceksiniz arkadaşlar ^^


Ben bu diziyi neden bu kadar sevdim?
Birkere kadro süper.Lee Da Hee ve Jang Hyuk gibi 2 dev isimden bahsediyoruz.Herzaman ki gibi rollerinin hakkını vererek muhteşem bir oyunculuk sergilemişler.Zaten Da Hee My girl'den beri hayranı olduğum çok sağlam oyuncudur.Bu dizidede hiçbir dizide olmadığı kadar tatlıydı.Ciddiyim suratına yaptırdığı estetikleri biliyoruzda ses telleriyledemi oynatmış bu kadın! Ses tonu acayip değişikti ve tatlı!
Hele Bravo ,bravo bravooo! dediği yerlerde :D Uzunca bir süre anneme her kızdığımda o kelimeleri söylüyordum.Kadına illallah getirtmiştim :D Ayy hatun çok tatlıydı dizide yaaa! Ve çok güzel! Tamam estetikli falan ama şimdi allahı var yani.Hangi doktor kesip biçtiyse ellerine sağlık.İyi iş çıkarmış..
Neyse Da Hee'den yeterince bahsettim şimdi korenin Jack Sparrow'u ve benim biricik yakışıklım Jang Hyuk'dan bahsetmek istiyorum.Malumunuz her izlediğim dizi / filmin yakışıklısına mutlaka kısaca değinirim.(Tamam bazen uzuncada olabiliyor..)

Allahım bakarmısınız şu yakışıklılığaaaa!
Ayhşşş.Gene kendimi kaybedicem ben.
Bu yakışıklı oppamız birçok dizide filmde oynamış ve hepsindede ayrı bir yakışıklı olmayı başarabilmiş oppalardandır.Şayet ben böyle bir yakışıklılığın kötü bir yapım dahi olsa izlenmeyi hakettiğini düşünüyorum.Ki Robbers kesinlikle kötü bir yapım değildi! Herneyse biraz dizideki karakterine değinmek istiyorum.Çapkın adam rolü fazlasıyla yakışmış Jang Hyuk oppaya.Öyle bir karakteri oynuyordu ki ,öylesine pislik bir insandı ki aslında nefret yaratması gerekirken onun yerine acayip bir sempati duydum Oh joon karakterine.Hatta benide kandır Oh joon Noluur! diyip durdum dizi boyunca.Çok çekici bir kalp hırsızıydı kendisi :D Ve o çapkın adam daha sonradan çok tatlı bir aşık oldu..Aşkın en pislik insanı bile nasıl değiştirdiğini nasıl pamuk gibi yaptığını gördük.Ve ayrı bir sevdirdi dizi kendini o süreçten sonra.





Gelgelelim dizi böyle çekişmeli tatlı ve güzel ilerlerken Oh joon doktora gidiyor birde ne duysun kafasına sürekli darbe aldığıı için kafatasında bir kemik kırılmış ve hayati damarlarından birine baskı yapıyor.Doktorlar ne zaman ölüceğini bilmiyor.Her an gidebilirsin bu hayattan.O yüzden hazırlıklı ol diyorlar.Oğlumuz bunlar duyunca hayatı tamamen kararıyor.Sevdiği kadını tekrardan dul bırakmak ,tekrardan o acıyı çektirmek istemiyor.O yüzden kızımızı terk ediyor..Onun kokusunu içine çeke çeke ,sanki kalbinden bir parçayıda onunla bırakmışcasına bir acıyla ayrılıyor yanından.Ve bunu kesinlikle hissettiriyor izleyenlere.Ama kızımızın ondan o kadar çabuk kurtulmaya niyeti yok.Hernekadar ne olduğunu bilmesede mutlaka birşey olduğunu ve peşinden gitmesi gerekdiğini düşünüyor ve dizi bu şekilde hüzünle karışık çok tatlı bir şekilde ilerliyor..Ayy tutamadım anlattıkça anlatıyorum.Ama ben bu diziyi çok seviyorum yaa.Ost'side oldukça sağlam..Mutlaka mutlaka mutlakaa izleyin.Ben eminim ki çok fazla beğeniceksiniz ve neden daha önce izlememişim diyeceksiniz!


Son olarak bahsetmek istediğim bir şirine daha var.Öyle tatlı bir şirineki bu bütün dizi boyunca o tombul yanaklarını sıkmamak için büyük bir uğraş içine girdim.Ki zaten istesemde sıkamazdım malumunuz :D
Neyse.Esas hatunun kızı bu tatlı şey.Eminim izlediğinizde sizde bunun gibi bitane isteyeceksiniz ;D Aslında gif yapıp paylaşmıştım ama yüklediğim upload sitesi bütün giflerimi iptal etmiş :/ Sanırım paralı üye olmamı istiyor o yüzden yaptı bunu.Herneyse.

Bu güzel aşkı kaçırmayın ve hemen izlemeye başlayın.
Kesinlikle arka plana atılmaması gereken çok güzel bir diziydi Robbers..
İzleyin, izlettirin..^^


Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder