12 Şub 2012

Blood And Chocolate / Kalbim mi? Irkım mı?


Geldik bir 'benim için klasik olan film' paylaşımına daha.Malumunuz bundan önce vampirli bir film yazısı yayınlamıştım.Ee kurtadamların/kadınların ne eksiği var diyerek sıvadım kolları ve çook güzel bir filmle karşınızdayım.Çok öncesinde izlemiştim ben kan ve çikolatayı..Ve herşeyiyle vurdu beni tam 12'den.Bu kadar güzel bir film/kitap ismi olabilirmi yaa! Bilmiyorum ama ben acayip beğenmiştim ismini.Kendisinide tabi..
İngiltere yapımı filmimiz.Bir kitaptan uyarlama..Ben filmi izledikten sonra kısa çaplı araştırmalarımda farkettim kitaptan uyarlandığını.Yazarı Annette Curtis Klause.Toplamda 4 kitabı olan bu yazar, Gümüş öpücük ve Kan ve çikolata ile ünlenmiş.Gümüş öpücüğü okudum.Vampirlerle alakalı bana göre sıkıcı bir kitaptı.Bir kere simon karakteri olmamış be kardeşim! Ne o öyle ucube gibi bişey.İnsan okurken erkek karakterin özellikle bir heybetinin, bir albenisinin olmasını ister.Ama tam tersiydi simon.Çocuk sıçanlarla uyuyor ya! Olurmu böyle şey.Kızda olmamış! Bari o tatmin etsin dedik ama oda tam bir ezikti.Anlayacağınız gümüş öpücük benim için sıkıcı ve banel bir kitaptı.Ama kan ve çikolata...
Kitabını okumak daha nasip olmadı.Ama eminim gümüş öpücükdeki faciayla karşılaşmadan zekle okurdum.
Yada öyle umut ediyorum bilmiyorum malum senaristte el atmış olabilir...
Herşey bir kenara bu film kesinlikle süperdi! Çok çok süüperdi! Valla bak! :D
Daha fazla saçmalamadan konusuna geçmek istiyorum yüksek müsadenizle;
On yıl önce, Colorado dağlarında genç bir kız, ailesinin kanlarında taşıdıkları bir gizem yüzünden vahşi avcılar tarafından öldürülmesini çaresizce izledi.Ormana kaçarak ellerinden kurtuldu ve avcıların hiç bir zaman bulamadıkları bir şeye, bir kurda dönüştü..


Film ailesinin infaz sahnesiyle başlıyor ve sonrası bizim zaman dilimimize dönüyor.Kızımız büyümüş, serpilmiş acayip güzel bir hatun olmuş...Bir de tabiki yakışıklı yazarımız Aiden var.Kendisi kurt adamlar hakkında yazdığı yeni kitabı için araştırma yapmakla uğraşan kurt adam manyağı bir yazar..Bir gün onlarla karşılaşabilmeyi, herşeylerini özellikle iç dünyalarını keşfedebilmeyi istiyor.Daha sonra klisede şans eseri kızımız Vivianla karşılaşıyor ve zamanla aralarında aşk kıvılcımları ortaya çıkıyor..
Ama gel görün ki kızımızın bir yavuklusu daha var..
Son kurtadam sürülerinin başı ve kızımızı koruyan, kontrol eden acımasız kurt adam Gabriel..
Gabriel kurt soyunun tükenmesini önlemek için çok sıkı kurallar uygulamakta.Bu kurallardan en önemlisi, her yedi yılda bir kendisine yeni bir eş seçmesidir..Tabiki seçtiği hatun Vivian'dan başkası değildir.. 


Klasik kurt adam vampir hikayelerinin dışında çok güzel gelişiyor bu film.Bir kere Hugh Dancy gibi muhteşem bir oyunculuğu izledik ve büyülendik.Adamın ne kadar yakışıklı olduğuna değinmek bile istemiyorum..Çünkü yakışıklılığını, tatlılığını nasıl anlatabilirim bilmiyorum.Klavyem mühürlenir o adam karşısında :D Ahh hugh ahh..
Agnes Bruckner'da çok güzeldi hani.Harbiden hatun bu dedirtti film boyunca.Oyunculuğunu zaten severim.Kurt kadın olmakta baya yakışmış...Gabriel rolünde de Olivier Martinez gibi oldukça cool bir adam oynuyor.
Ee oyuncular iyi, senaryo süper, müziklerde oldukca hoş..
Daha ne söyliyim hemen edinin kendinize bu filmden...



 


Ben derim ki;
İzleyin, izlettirin arkadaşlar...


Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder