10 Şub 2012

Me...Myself / Benim seçimim..


Geldim bir uzakdoğu film paylaşımıma daha.Nedendir bilmiyorum ben çok seviyorum bi filmi.Bugün arkadaşımla tekrardan izlediğim için hemen sıcağı sıcağına yazıyım yazımı dedim.Biraz durağan bir film yalan yok ama izlettiriyor kendini.Çünkü çok farklı bir havası var ve farklı bir senaryosu.Ben bu filme kesinlikle romantik komedi diyemezdim.Tamam güldüğüm birçok unsur ve sahne oldu ama kesinlikle çok güzel ve hüzünlü bir dramdı..
Kısaca konumuza değinirse;
Esas kızımız yolda giderken arabasıyla yanlışlıkla bir oğlana çarpıyor.Sonra hastaneye götürüyor çeşitli tedaviler falan derken oğlanın hafızasını kaybettiğini öğreniyor ve onu hafızası gelene kadar bakmak için evine götürüyor..Olaylar bu şekilde gelişip gidiyor..Oğlumuz bir yandan eskiden nasıl biri olduğunu ve sürekli kafasında beliren kadının kim olduğunu bulmaya çalışırken, bir yandan da zamanla yanındaki kadına aşık olmaya başlıyor.Ama olay bu kadar kolay değil.

Onların aşkı Tan'ın geçmişini silebilecek kadar güçlümüdür? Veya geçmişiyle yaşamayı göze alacak kadar..


Bu film beni çok etkiledi.Çünkü oyuncular acayip oturmuşlar rollerine.Hele ki tan karakteri.Yani esas oğlumuz.Herşeyiyle etkiledi beni.O içten bakışları, o gizemli duruşu, sempatik gülüşü ve tabikide yakışıklılığı.Biliyorum her dizi/filmde sürekli bir yakışıklı bulurum ama bu adam gerçekten başkaydı.O gözünün altındaki kocaman ben bile ona olan sempatimi bir nebzede olsa götürmedi.Hatta fazlasıyla yakıştırdım ve beğendim.Tan'ın esas adını öğrenince de ayrı bir sempati duydum kendisine..'Ananda'
Bir insanın adı bu kadarmı komik olur ya :D (Bkz: Ananda Matthew Everingham)
'Ananda gelsin yavrum.Her türlü kabulümsün' diyesim geliyor adamın adını gördükçe :D
Birde film boyunca birine benzetiyorum ben bu yakışıklılığı ama kime yaw! diyip durdum.Sonunda cevap karşımdaydı.Orlando bloom tabikide.Acayip benziyorlar birbirlerine azizim!
Herneyse.Sözün kısası adam çok yakışıklıydı.Herkeze yakıştırmam ben sakal, bıyık.Ama kesinlikle ananda yakışıklılığını büyük nebzede ona borçlu..


Film hakkında çok fazla şey söyleyemem çünkü ne söylersem aşırı spoiler'a giricek.
Çok farklı ve güzel bir dramdı.Kesinlikle bunu söyleyebilirim..
O yüzden susuyorum ve sadece izleyin diyorum.. 



Gerçekte kim olduğumuz hakkında nasıl emin olabiliriz?
Veya ne olmak istediğimizden?
Yada diğerlerinin ne olmamızı istediklerinden?
Fakat başkasının hayatını yaşama felsefesi şunu belirtir ki..insan olmakla ilgili en değerli şey, 
seçme özgürlüğünün olmasıdır..
Bu demek oluyor ki..şu anda hangi düşünceye sahip olursak olalım, ilk başta düşündüğümüz gibi oluruz, 
değil mi?


Selam! Wattpad hikayeme göz gezdir ---> Kralın Kalbi




.................................................................................



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder